Geplaatst: 1 mei 201213 j Ik had het al door,appelvrouw dat je schepje bedoelde. je bent een paar maanden jonger als ik,maar ik zou geen 45 km kunnen fietsen hoor,petje af Wanneer ben je nu precies jarig?
Geplaatst: 6 mei 201213 j Morgen!! 60 Net bij thuiskomst van Ameland lagen er 20 muziek kaarten..omdat ik eens gezegd heb( en dat had ik weer hier ergens gelezen) dat de mollen niet tegen die muziekjes kunnen...dochterlief heeft het geregeld.Nu nog even uitvinden hoe je zo'n kaart kan slopen en dat de muziekjes dan dag en nacht doorgaan (ik kan natuurlijk niet aan de molletjes vragen de kaarten steeds open en dicht te doen...)De kleintje vonden het hier vanavond al helemaal geweldig..ik ben er een beetje doof van... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 6 mei 201213 j VOOR APPELVROUW: Nog niet uitpakken!!! Het moet een verrassing blijven EN JE MAG MORGEN PAS KIJKEN WAT ER IN ZIT
Geplaatst: 6 mei 201213 j Nou ik kan t zo zien, is vast een nieuw handschepje! Good things come in small packages
Geplaatst: 7 mei 201213 j Jet: Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 7 mei 201213 j Auteur Gefeliciteeeeeeeerd! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 7 mei 201213 j Gefeliciteerd met je verjaardag!! http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 7 mei 201213 j Hoi jarig Jetje, van harte gefeliciteerd,nu zijn we even oud, heel veel plezier, en een fijne dag,maar dat komt wel goed zoals ik gelezen heb.
Geplaatst: 7 mei 201213 j Gefeliciteerd Jet, deze kaart krijg je gewoon via hier nog een keer http://www.original-cards.com/nl/pickup/MAY-07-VW-04-JG.html
Geplaatst: 7 mei 201213 j Dank allen!Ik ben erg verwend..gisteravond een surprise-party met oude vrienden in Hilversum..echt helemaal te gek.. Vanmorgen nog meer muziekkaarten over de post..Als klap op de vuurpijl heeft Lie me naar Frankrijk gereden..ik heb ongegeneerd geslapen minstens de helft van de reis..en wat een feest om in mijn tuintje aan te komen Het gras staat tot onder mijn oren zowat en er staan bergen asperges..heerlijk Jullie felicitaties en zelfs een digitale muziekkaart van Erny ( die helikopter is ook erg fijn Geedee..kan ik gemakkelijk heen en weer zoeven). Alleen dat handschepje hè..die ga ik zelf dan maar kopen We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 7 mei 201213 j Aha!!!!....je hebt 'm uitgepakt!! Mooi he? Gefeliciteerd met je diamanten verjaardag
Geplaatst: 7 mei 201213 j Aah, geweldig dat de muziek het dan bij jou wel deed, mij mij namelijk niet... Leuk dat je zo'n volle fijne verjaardag hebt gehad met een prachtig einddoel...
Geplaatst: 8 mei 201213 j heey Jet, ik zie dit nu pas...van harte gefeliciteerd appeltje!nog vele jaren tuinplezier
Geplaatst: 8 mei 201213 j Dank Eva Nu zoek ik nog iemand die weet hoe je zo`n muziekkaart zo kunt slopen dat hij door blijft spelen..iemand een idee of het al eens gedaan?Of zal ik er een apart topic voor openen? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 8 mei 201213 j Beter laat dan................Jet van harte gefeliciteerd met je verjaardag.Veel gezondheid toegewenst Dat heb je nodig als je 60 ben geworden kan het weten. Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 8 mei 201213 j Bij de Coop ivm voetbalgedoe ook oranje lawaaimakende gratis gadget. Die van mij zingt "Alles ist vorbei...".Misschien moeten we die voor je gaan sparen?
Geplaatst: 8 mei 201213 j Als die mollen zelf op het knopje kunnen drukken.... Ik vind voor de mollen de tekst : "we gaan naar Polen toe"..ook niet gek We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 8 mei 201213 j Van mij nogmaals van harte met je verjaardag! Good things come in small packages
Geplaatst: 8 mei 201213 j Dank Eva Nu zoek ik nog iemand die weet hoe je zo`n muziekkaart zo kunt slopen dat hij door blijft spelen..iemand een idee of het al eens gedaan?Of zal ik er een apart topic voor openen? heel eenvoudig....op de ene helft van de kaart zit het apparaatje met batterij,op de andere helft een plasticje. dat stukje plastic zorgt ervoor dat de connectie met de batterij verbroken wordt. sloop het stukje plastic eruit en hij speelt door tot de batterijtjes op zijn.
Geplaatst: 9 mei 201213 j Nee Eva, dat klopt helaas niet..als je het stukje plastik eruit sloopt doet de kaart het maar een keer, daarna moet je hem weer aktiveren door het klepje weer te laten vallen ( dat is in feite wat plastikje dan eerst deed...) 9 mei 201213 j aangepast door Gast We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.