Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Daar ben ik weer!

Spitskool

Recommended Posts

Joehoe! Na een tijdje afwezigheid op het forum, ben ik toch weer (onbedoeld) terug naar binnen gelokt door Speets en zijn hang naar zoute banaan. :) En stiekem is het ook wel weer leuk om te lezen waar iedereen mee bezig is. Dus ik vermoed dat ik hier vaker weer te vinden ben de komende tijd. 

Ik probeer tegenwoordig een nieuwe moestuin onder de duim te krijgen. Dikke, vette klei onder mijn nagels en 200 m2 aan grond om op de een of andere manier in te richten met planten uit mijn oude tuin en nieuwe groentes die nog in mijn hoofd zitten. (Nu al te weinig ruimte voor wat ik wil. ;)) Met een laisser-faire tuiniermethode en als avontuurlijke scatterbrain is dat nog wel een leuke taak.

Inmiddels in de koude bak wat pluksla en andere snelgroeiende Aziatische groentjes gezaaid omdat ik niet langer kon wachten. Gisteren een tien jaar oud aardbeiveldje geruimd en vandaag maar eens kijken of ik nog wat meer side lunges en squats tussen het onkruid kan doen. 

20210227_161318.jpg

• Like 2

Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.