Geplaatst: 7 december 201114 j Iets wat ik al heel lang doe, wanneer mogelijk, al zo'n dikke 20 jaar. Maar ik denk dat deze keer wel de gezelligste was!Voor:Na: Even a broken clock is right twice a day
Geplaatst: 7 december 201114 j Ha Ha, het is altijd zo leuk, maar je huis is altijd een bende, enne zaterdag ben ik aan de beurt nou ja gebeurt niet iedere week,
Geplaatst: 7 december 201114 j Auteur Nee aan de hond ligt het nooit, dat is zo'n sul in huis, al springen ze er alle 4 bovenop dan reageert ie nog niet. De gitaren zijn nog heel, die je op de foto ziet is een speelgitaar, zodat ze hopelijk van de goede gitaren afblijven Even a broken clock is right twice a day
Geplaatst: 7 december 201114 j Oeps ik dacht dat mijn kleinkids er wat van konden, maar die van jou zijn geen haar beter. Ach is droge rommel, en zo weer opgeruimd.Alhoewel krijg je die prachtige tekeningen nog wel van de laminaatvloer
Geplaatst: 7 december 201114 j Auteur Ja hoor, zijn van die uitwasbare stiften...helemaal achterlijk ben ik natuurlijk ook weer niet Even a broken clock is right twice a day
Geplaatst: 7 december 201114 j Zo mooi, tekenen op de vloer Koert..dat mogen ze bij mij niet hoor..wat een heerlijke bende ( beiden: de kleintjes en de rommel) We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 8 december 201114 j Aahh...nu zie ik waar gisteren die storm gewoed heeft! Gezellige bende hoor! Fijn wel dat die stiften uitwasbaar zijn...!
Geplaatst: 8 december 201114 j Auteur Inderdaad een gezellige bende, maar bij mij mochten ze het ook niet hoor Jet! Het ergste is dat ik er gewoon waarschijnlijk pal naast ze zat toen ik dacht dat ze zo lief met z'n drieën zaten te kamperen onder de tafel! Ik kwam er pas achter toen ze allemaal weer door hun ouders waren opgehaald! Even a broken clock is right twice a day
Geplaatst: 8 december 201114 j Ja dat is wel een ding dat ik geleerd heb ik mijn jaren als moeder en oma..als ze "lief"spelen of als het erg stil is: gauw gaan kijken, doen de kindjes meestal iets dat niet door de beugel mag..( bij mij ooit een nest kleine poesjes aankleden met de poppenkleertjes..helaas geen foto`s of een "duur" schilderij bekrassen met straatkrijt..) We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 8 december 201114 j Ik heb hier nog een salontafeltje staan dat ik als kind aan de onderkant met wasco's beschreven heb (mijn ouders hebben dat maar ontdekt bij een verhuis, jaren later )
Geplaatst: 8 december 201114 j Ja dat is wel een ding dat ik geleerd heb ik mijn jaren als moeder en oma..als ze "lief"spelen of als het erg stil is: gauw gaan kijken, doen de kindjes meestal iets dat niet door de beugel mag..( bij mij ooit een nest kleine poesjes aankleden met de poppenkleertjes..helaas geen foto`s of een "duur" schilderij bekrassen met straatkrijt..)Absoluut! Als het stil is mag je gepruts verwachten.Zo zaten wij ooit bij na bbq met niet zo'n fantastisch weer binnen na te praten met schoonbroer en schoonzus terwijl de kinderen de tuin introkken. De hele tijd niets te horen en niets te zien. Tot ze ineens met emmers en gieters langs ons heen richting badkamer trokken. Een snelle controle buiten leerde ons rap waarvoor dat nodig was: ze hadden een 'zwembad' gegraven, midden in ons gras, hadden daar een zeil ingelegd en wilden dat nu gaan vullen 8 december 201114 j aangepast door Gast
Geplaatst: 10 december 201114 j Ja hoe komen ze er op!!! vond het wel slim bedacht. Tot nu slapen mijn kleinkinderen, en we hebben de meeste zooi opgeruimd, op naar morgen.
Geplaatst: 11 december 201114 j Ha, ha... zoiets heeft mijn moeder ook een keer ondervonden met haar kleinkids (de mijne dus)... oh, wat waren ze lief en stil... bleek dat ze zichzelf compleet hadden betekend met niet afwasbare stiften.. over het hele lijf, als een soort moderne indianen... ze schaamde zich rot naar mij... Ja, badderen hielp niet, maar ach... het slijt toch wel... http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 11 december 201114 j Mijn grootvader moest eens op zijn 2 dochtertjes passen. Mijn moeder was 4 en haar jongere zusje 2½. Ze hadden zoet gespeeld: kappertje. Ze hadden elkaars haren "gepermanent" met kauwgom. Toen mijn grootmoeder thuiskwam, kon ze met 2 kinderen naar de kapper om ze kaal te laten scheren.
Geplaatst: 11 december 201114 j Je maakt wat los Koert..met je oppaskindjes.Zit er ook wat aankomend moestuin-liefhebber potentieel bij? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 12 december 201114 j Auteur Is toch ook geweldig dat ondeugende spul! Dat zal alleen mijn eigen dochter zijn met moestuinasperaties denk ik,die vind het super leuk om mee te helpen. De rest denkt dat alle groenten uit potjes komen Even a broken clock is right twice a day
Geplaatst: 12 december 201114 j Is toch ook geweldig dat ondeugende spul! geweldig ?? Gewoon slaan dat gespuis !! En helpt dat niet echt ? ..... nog wat harder slaan ? ( ik sta voor de klas )
Geplaatst: 12 december 201114 j O Bit....als je die neiging op voelt komen...ga je gewoon zaadzakjes vouwen....is heel rustgevend als je voor de klas staat....of in de klas zit(dan vouw je zaai-potjes van huiswerk, heb ik begrepen)
Geplaatst: 12 december 201114 j Oeh, goed idee. Dan heb ik in no time genoeg zakjes om ook alle gekochte zaadjes in op te bergen en er een prachtig, netjes systeem van te maken. Mijn nichtjes waren ook van die groenten-uit-potjes prinsesjes. Nu gaan ze hier regelmatig weg met zwarte randjes onder de roze gelakte nageltjes. En dan weken later het uitgieren om de raar gevormde worteltjes (er had er eentje een 'piemeltje, hilariteit om alleen het woord al ) die wel veel lekkerder zijn dan die uit de winkel. If you have a garden and a library, you have everything you need. ~ Cicero
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.