RvO Geplaatst: 14 februari 2012 Geplaatst: 14 februari 2012 ... en ik kan alleen met 't OV Tip: ook op zondag rijden er treinen,en vermoedelijk ligt er niet heel veel sneeuw op die dag. Zie ook ::link die niet werkte:: en http://www.ns.nl Samen fietsen vanaf Doetinchem of Zutphen? Edit: eerste link werkt niet, even uitzoeken.Edit: Ik snap even niet wat er mis gaat en kopieer de tekst maar hieronder. Ja ik fiets dan verder met de fiets die ik op de trein genomen heb.Dat zei die als laatste zin.Klopt. Van Doetinchem naar Jorieke is ca 11 km fietsen door de mooie Achterhoek.Kom je uit het noorden van NL, dan kun je ook vanaf Zutphen fietsen. Ca. een half uur korter met de trein, ca. 21 km fietsen, ook al door de mooie Achterhoek.
Jorieke123 Geplaatst: 15 februari 2012 Auteur Geplaatst: 15 februari 2012 - Jeanne-gordijn + man- Appelvrouw - Dick- greetje11- Thessa- Jorg- Simone- Helly + partner en misschien zoon- Kruidje- Eva + zus- Persica- Wesleyb- GuusD- Bit- Lisa + vriend- Geedee- RvO- Dennis29 + moeder- Margareth- Chaotik- Marieke- Jos- (aardbei)Jim- jootje- Frank vwl + vrouw Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
joke81 Geplaatst: 15 februari 2012 Geplaatst: 15 februari 2012 ik zou ook graag eens komen, voor ons is het wel 4u rijdenzouden we eventueel met de caravan mogen komen?grtjs joke
Jorieke123 Geplaatst: 15 februari 2012 Auteur Geplaatst: 15 februari 2012 Jazeker, die kan mooi in het weiland staan, geen probleem! Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 15 februari 2012 Geplaatst: 15 februari 2012 Het wordt gezellig druk Jorieke! Misschien moeten we maar twee dagen doen Kijken jullie ook allemaal ( nee, jij niet Jorieke) op de eerste pagina van: niet-voor-jorieke-bestemd-t3974.html We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
joke81 Geplaatst: 15 februari 2012 Geplaatst: 15 februari 2012 ik moet het nog aan mijn man vragen (of hij het ziet zitten om 8u te rijden op twee dagen tijd)als we zouden komen, hebben we ook onze 2 kindjes mee (3-6j)
Jorieke123 Geplaatst: 15 februari 2012 Auteur Geplaatst: 15 februari 2012 Is goed Joke, ik hoor het wel. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Heylane Geplaatst: 18 februari 2012 Geplaatst: 18 februari 2012 Nou Jorieke ze maken je het wel moeilijk met alle hints en verwijzingen. Ik ben erg benieuwd of je nog op je handen zit.Ik wil ook graag komen (mogelijk komt mijn huisgenootje mee, maar dat weet ik pas vlak van tevoren. Maar één meer of minder maakt niet zo veel uit denk ik). Wil je mij ook op de lijst zetten?
Jorieke123 Geplaatst: 18 februari 2012 Auteur Geplaatst: 18 februari 2012 Ik zit er nog steeds op, is wel lastig typen - Jeanne-gordijn + man- Appelvrouw + dochter- Dick- greetje11- Thessa- Jorg- Simone- Helly + partner en misschien zoon- Kruidje- Eva + zus- Persica- GuusD- Bit- Lisa + vriend- Geedee- RvO- Dennis29 + moeder- Margareth- Chaotik- Marieke- Jos- (aardbei)Jim- jootje- Frank vwl + vrouw- Heylane- HilkyW (?)- Marian J Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 18 februari 2012 Geplaatst: 18 februari 2012 Appelvrouw en dochter We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
HilkyW Geplaatst: 18 februari 2012 Geplaatst: 18 februari 2012 Ik ga proberen met Heylane mee te komen, dat lijkt me ontzettend leuk. We moeten iets dichterbij de datum kijken of dat ook daadwerkelijk gaat lukken (gezondheid). Maar ik heb het in ieder geval alvast in de agenda gezet.
Jorieke123 Geplaatst: 18 februari 2012 Auteur Geplaatst: 18 februari 2012 Top, ik zet je op de lijst. Afzeggen kan altijd nog Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Helly Geplaatst: 18 februari 2012 Geplaatst: 18 februari 2012 Het gaat nog druk worden bij je op t erf Jorieke Good things come in small packages
Eva Geplaatst: 19 februari 2012 Geplaatst: 19 februari 2012 hoe meer hoe beter toch? maar houd er stiekem wel rekening mee dat er altijd mensen op het laatste moment afzeggen....of niet op komen dagen. heel vervelend maar waar.
marian J Geplaatst: 19 februari 2012 Geplaatst: 19 februari 2012 ik zou ook graag naar de moestuindag willen komen als het kan. Ik heb even naar de link van vorig jaar gekeken en het klinkt geweldig. Weet alleen nog niet of ik alleen kom of met man en 2 kleine kinderen (3 + 6jaar).
Jorieke123 Geplaatst: 19 februari 2012 Auteur Geplaatst: 19 februari 2012 Ik zet je op de lijst, laat nog maar even weten of man en kinderen ook mee komen. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Eva Geplaatst: 21 februari 2012 Geplaatst: 21 februari 2012 het wordt steeds groter en groter! als het zo doorgaat kunnen we zelfs wel een proffessionele stand aanvragen...Duivenoorden aardbeien oid!
Guus D Geplaatst: 21 februari 2012 Geplaatst: 21 februari 2012 Ik meld me af voor de moestuindag, ik zou met wesley gaan maar die is gebanned, dus dan lijkt mij het niet leuk om alleen te gaan. (we zouden met zn tweeen gaan). Tevens heb ik nog andere verplichtingen. Omdat het kan.
Jorieke123 Geplaatst: 21 februari 2012 Auteur Geplaatst: 21 februari 2012 Jammer Guus! Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Bit Geplaatst: 21 februari 2012 Geplaatst: 21 februari 2012 begrijpelijk Guus. Wel zo leuk als je een vriend van je eigen leeftijd erbij hebt. Daarmee komen 2 plekken vrij in de auto. Ik zal es neuzen in dit Topic , wie er een lift behoeft. Frank ? Het is bijna op de route zelfs....Of Daniel wel meerijdt vanuit hier weet ik ook eigenlijk niet meer zeker. Niet meer gezien of gesproken al een hele tijd op de tuin. Andere gegadigden ? Den Haag oid is ook allemaal ongeveer de route hoor ! beetje omrijden , geen probleem.maar daar is een apart topic over. zal dit zo daar ook plaatsen. Jammer Guus !
Jorieke123 Geplaatst: 21 februari 2012 Auteur Geplaatst: 21 februari 2012 - Jeanne-gordijn + man- Appelvrouw + dochter- Dick- greetje11- Thessa- Jorg- Simone- Helly + partner en misschien zoon- Kruidje- Eva + zus- Persica- Bit- Lisa + vriend- Geedee- RvO- Dennis29 + moeder- Margareth- Chaotik- Marieke- Jos- (aardbei)Jim- jootje- Frank vwl + vrouw- Heylane- HilkyW (?)- Marian J- Joke81 + man (?)- Harmony & Harry Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
joke81 Geplaatst: 24 februari 2012 Geplaatst: 24 februari 2012 je mag mijn naam er ook bijzetten onder voorbehoudm'n man ziet het niet zitten om 7u te rijden met caravan, maar wel zonder caravan, de dag zelf heel vroeg vertrekken, maar dan ook al wat vroeger terugkerenwe laten nog iets weten
harmony Geplaatst: 24 februari 2012 Geplaatst: 24 februari 2012 Hee Jorieke, kunnen Harry en ik er ook nog bij?Groetjes, Monique
Jorieke123 Geplaatst: 28 februari 2012 Auteur Geplaatst: 28 februari 2012 Al een mooie lijst, toch? Zijn er verder nog vragen? Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Marieke Geplaatst: 28 februari 2012 Geplaatst: 28 februari 2012 Welke tijd ? ★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★
Aanbevolen berichten