Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi! Ik ben Blue Fairy! Ik ben mama van 2 dochters van 2,5 en 8 maanden en getrouwd met een lieve man. Ik heb 101 hobby's (bijna letterlijk). Moestuinieren doe ik ook, in bakken in de tuin. Maar ik heb geen groene vingers, nooit gehad ook. Alles wat met planten in leven houden te maken heeft vind ik hartstikke moeilijk.

Ik ben lid geworden voor tips en voor info over wanneer ik wat het beste kan doen en op welke manier. Daar zal dit forum vast vol mee staan!

groetjes!

Blue Fairy

Geplaatst:

Welkom hier enne....plantjes vragen (bijna) hetzelfde als kindertjes

Aandacht, verzorging, gezond eten en drinken, en lekker zonlicht opslurpen.....

Gaat je vast heel goed lukken

Geplaatst:

Hallo welkom op dit geweldige forum, en leuk dat je jezelf aangemeld en voorgesteld hebt... Het is hier echt is echt de moeite waard ook al gaat het om een paar potten... Als je eenmaal met het virus besmet bent laat het je niet meer los... Veel plezier hier en voor vragen kan je altijd hier terecht (mocht het nodig zijn )..

Groetjes Ron

Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW!

http://ronniesmoestuin.jimdo.com/

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...