Geplaatst: 26 december 201113 j beste mensen na wat zoeken kwam ik op uw forum te recht. sins kort hebben wij een moestuin. en als je een moestuin begind ben je op zoek naar info. over alle onderwerpen. wij hebben en 57m moes tuin. en zijn dus beginners. ik hoop hier de info te vinden die ik zoek. groetjes Simke
Geplaatst: 26 december 201113 j Hallo Simke welkom!Je stelt al je vragen maar, en wij zouden het leuk vinden om foto`s te zien We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 27 december 201113 j hallo simke,ben ook net nieuw hier en ga in het voorjaar beginnen met mijn moestuin, dus kunnen we samen honderden vragen stellen die beginners hebben Welko, het is een heel leuk forum,wel een beetje verslavend,helaas..... Hongaarse groeten van Linda
Geplaatst: 27 december 201113 j Welkom Simke, ik ben ook nieuw hier, het lijkt mij ook wel leerzaam hier, maar ook gezellig; babbelen over onze hobby is een prettig onderdeel van de hobby.
Geplaatst: 27 december 201113 j welkom Gisteren werd er paniek gezaaid, vandaag stond het al een meter hoog.
Geplaatst: 28 december 201113 j Hallo en welkom op dit forum. Er valt hier genoeg te lezen! Good things come in small packages
Geplaatst: 28 december 201113 j Welkom op het forum! http://www.hobbyzaden.nlZaden te koop al vanaf 0,25 €.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.