Geplaatst: 6 januari 201213 j Dag beste mensen.mijn naam is Harry en ik kom uit IJmuiden.Mijn nutstuin ligt in Santpoort Noord, dat is ongeveer 15 minuten fietsen.Ik heb mij ongeveer 5 jaar geleden laten inschrijven, leek me leuk als ik gepensioneerd was, je hoorde wel eens van hele lange wachttijden. Binnen 4 maanden kon ik al een tuin krijgen,..doen dus.Nu bleek dat een tuin te zijn van iemand die daar een heel lange tijd niets aan gedaan had, dus het was een puinhoop, ik heb er 2 jaar over gedaan om hem wortelvrij te krijgen, en nóg kom ik ze tegen.Na 2 jaar was het ook echt "mijn " tuintje.Na 3 jaar heb ik een klein blokhutje over kunnen nemen, zodat de spullen ook "droog staan " De helft is dus blokhut met "stoepie", verder met gras en de andere helft , daar word geteeld. Alhoewel ik de randen ook gebruik rondom. Je tuin is altijd te klein lijkt wel. En nu maar weer wachten op de lente...Yeaaaah Dit is een gedeelte van het moestuingedeelte Ik hoop hier wijzer te worden en misschien kan ik iemand anders helpen.. groetjes Harry Mijn "vriend" de roodborst, tuiniert altijd met me mee.Dat doet me glimlachen en genieten.
Geplaatst: 6 januari 201213 j welkom ? zit je op geestgrond ? ziet er netjes uit ! veel foto's aub de komende maanden
Geplaatst: 6 januari 201213 j Auteur Hallo Bit, ik denk niet de geestgrond, eerder mengsel klei, zit enkele kilometers van de duinen af.grtjesharry Mijn "vriend" de roodborst, tuiniert altijd met me mee.Dat doet me glimlachen en genieten.
Geplaatst: 6 januari 201213 j Welkom, mooi tuintje Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van.
Geplaatst: 6 januari 201213 j Welkom je tuintje ziet erg netjes uit hoor Gisteren werd er paniek gezaaid, vandaag stond het al een meter hoog.
Geplaatst: 6 januari 201213 j Dan zit je redelijk dicht bij ons in de buurt. Haarlem Noord is mijn tuin. Heb je net geen zandgrond? Veel forum plezier gewenst.
Geplaatst: 6 januari 201213 j Auteur Dan zit je redelijk dicht bij ons in de buurt. Haarlem Noord is mijn tuin. Heb je net geen zandgrond? Veel forum plezier gewenst. Ik heb denk ik een mix van zandgrond met klei, het is vrij stevige zandgrond Mijn "vriend" de roodborst, tuiniert altijd met me mee.Dat doet me glimlachen en genieten.
Geplaatst: 6 januari 201213 j Welkom Harry. Leuk dat je ook met een foto je tuin laat zien. Blijf dat vooral doen Kijk ook eens op ons blog http://snekermoestuin.blogspot.com/
Geplaatst: 6 januari 201213 j Welkom en zowel op je nette schone tuin als op dit vruchtbare forum veel plezier!
Geplaatst: 7 januari 201213 j Welkom! En bedankt voor het berichtje in m'n gastenboek Vind ik erg leuk! http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.