Ga naar inhoud

Wat heb je vandaag gezaaid/geplant? (seizoen 2012)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nog niks gezaaid

Maar heb vanaf donderdag gespit met m'n nieuwe gereedschap.

Donderdag een stuk, gisteren een stuk en vandaag het laatste en het is klaar

Jet, heel erg bedankt

Zo en dan kan ik nu beginnen met zaaien.

Heb ik er dus vanmorgen een stuk land bij gekregen.

Het werd de man teveel is 79 jaar.

Dus daar moet ik nog aan beginnen, op dat stuk, geen idee hoeveel het is in m2,Komen dit jaar de aardappels.

Kan ik eindelijk wat meer aardappels zetten.

Geplaatst:

Kunnen die nu al de volle grond in? Tuinbonen enzo ( met enzo bedoel ik slabonen )

Tuinbonen, erwten, peulen, sugar snaps kunnen nu. Slabonen, sperziebonen enz moeten wachten tot mei.

Geplaatst:

2 rijtjes aardappelen gepoot

worteltjes gezaaid...in een diepe ronde bak met gezeefde aarde/zand mix......

ijsbergsla verspeend

snoeppaprika verspeend

Geplaatst:

Vandaag dwerg Ananaskers. Gisteren courgette, gele pattison, paprika Sweet Cayenne, tomaat Moneymaker, tomaat Tiny Tim, tomaat Minibel, tomaat Millefleur, tomaat Kondine Red, omaat Zuckerbusch, tomaat Demidov, tomaat Cherokee purple, tomaat Hillbilly, tomaat Cherry Ice en tomaat Black Cherry.

Geplaatst:
Al wat aardperen in de grond gedrukt, ook wat speciale aardappeltjes van Peter Bauwens. En heeeel veel pompoenen gezaaid.

Wat zijn speciale aardappelen? Welke pompoenen heb je dit jaar. Ben je niet wat vroeg?

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:

@Bonnie: Het is de Sarpo Mira, een aardappel met een zeer hoge ziekteweerstand en indrukwekkend hoge opbrengst Schrijft Peter Bauwens... we zullen zien

Ik heb van allerlei pompoenzaadjes in de grond gedrukt. Vooral de zaden van een of andere oranje pompoen. Het is een weggeef zakje, dus er hoefde blijkbaar geen soortnaam op van de weggever (landleven)

Het is zeker wat vroeg, maar ik ben 'bang' dat deze lente weer zo warm en zomers gaat worden. Dus ga ik het er lekker op gokken. Ze staan voorlopig nog weeeken in de kas.

Geplaatst:

Ik ga vandaag verder met het verspenen van mijn plantjes (het wordt steeds voller op zolder )

Ik zie dat jullie dille tussen de tuinbonen zaaien. Ik heb geen tuinbonen, maar wel andere bonen, moet daar ook dille tussen?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...