harmony Geplaatst: 20 maart 2012 Geplaatst: 20 maart 2012 Dille, bijna vergeten, die moet nog tuusen de tuinbonen. Vanavond eerst doen. Waarom tussen de tuinbonen, luiswerend??
greetje11 Geplaatst: 20 maart 2012 Geplaatst: 20 maart 2012 Nog niks gezaaid Maar heb vanaf donderdag gespit met m'n nieuwe gereedschap.Donderdag een stuk, gisteren een stuk en vandaag het laatste en het is klaar Jet, heel erg bedankt Zo en dan kan ik nu beginnen met zaaien. Heb ik er dus vanmorgen een stuk land bij gekregen.Het werd de man teveel is 79 jaar.Dus daar moet ik nog aan beginnen, op dat stuk, geen idee hoeveel het is in m2,Komen dit jaar de aardappels.Kan ik eindelijk wat meer aardappels zetten.
greetje11 Geplaatst: 20 maart 2012 Geplaatst: 20 maart 2012 Dille, bijna vergeten, die moet nog tuusen de tuinbonen. Vanavond eerst doen. Waarom tussen de tuinbonen, luiswerend?? Yes tegen de zwarte luis
Gemma Geplaatst: 20 maart 2012 Geplaatst: 20 maart 2012 Spinazie en radijs gezaaid.Ook wat slaplanten in de koude bak gezet. http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Eefje78 Geplaatst: 21 maart 2012 Geplaatst: 21 maart 2012 Kunnen die nu al de volle grond in? Tuinbonen enzo ( met enzo bedoel ik slabonen ) Tuinbonen, erwten, peulen, sugar snaps kunnen nu. Slabonen, sperziebonen enz moeten wachten tot mei.
Jorieke123 Geplaatst: 21 maart 2012 Geplaatst: 21 maart 2012 Welsh onion uit de kruidentuin gespit, in stukken gescheurd, en in de moestuin weer uitgeplant. In de vaste groenten-hoek. Verder witte kool gezaaid, mergkool (voor de varkens), spruitkool 'petit posy', rode kool en wat bloemkool. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
annemiek123 Geplaatst: 21 maart 2012 Geplaatst: 21 maart 2012 Vandaag nieuwe aanvoer aardbeien gehaald, alle bakken weer vol met doordragers...ook maar wat sla plantjes en prei meegenomen. Groetjes Annemiek http://moestuintjeaandedommel.blogspot.com
geedee Geplaatst: 22 maart 2012 Auteur Geplaatst: 22 maart 2012 2 rijtjes aardappelen gepootworteltjes gezaaid...in een diepe ronde bak met gezeefde aarde/zand mix......ijsbergsla verspeendsnoeppaprika verspeend
Jorieke123 Geplaatst: 22 maart 2012 Geplaatst: 22 maart 2012 Sla plantjes uitgeplant, en ook snijbiet. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Nicolette Geplaatst: 22 maart 2012 Geplaatst: 22 maart 2012 2 soorten tuinbonen uitgeplant de express en de green windsor. En de maris bonen uitgeplant.
Rantje Geplaatst: 22 maart 2012 Geplaatst: 22 maart 2012 Koolrabi, bloemkool, witte kool, rode kool, romanesco, andijvie, sla, onbekende tuinbonen, veldsla uitgeplant! Leuk een beetje vulling in de tuin! http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
appelvrouw Geplaatst: 22 maart 2012 Geplaatst: 22 maart 2012 Op de markt gekochte slaplantjes in de tuin gezet, en broccoli en bloemkool in de kas. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Gemma Geplaatst: 23 maart 2012 Geplaatst: 23 maart 2012 Bonen moeten toch wachten tot mei???? http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
HansK Geplaatst: 23 maart 2012 Geplaatst: 23 maart 2012 slabonen en snijbonen (stok/stam) wel ja... Andere peulgewassen kunnen nu al.
Tania Geplaatst: 23 maart 2012 Geplaatst: 23 maart 2012 Sweet banana pepers en Roma tomaten in die minikasjes van de Hema. Ben benieuwd
appelvrouw Geplaatst: 23 maart 2012 Geplaatst: 23 maart 2012 Dille gezaaid bij de tuinbonen. Dode kruidenplanten vervangen door levende... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Hanneke91 Geplaatst: 23 maart 2012 Geplaatst: 23 maart 2012 Vandaag dwerg Ananaskers. Gisteren courgette, gele pattison, paprika Sweet Cayenne, tomaat Moneymaker, tomaat Tiny Tim, tomaat Minibel, tomaat Millefleur, tomaat Kondine Red, omaat Zuckerbusch, tomaat Demidov, tomaat Cherokee purple, tomaat Hillbilly, tomaat Cherry Ice en tomaat Black Cherry.
Jorieke123 Geplaatst: 23 maart 2012 Geplaatst: 23 maart 2012 Al wat aardperen in de grond gedrukt, ook wat speciale aardappeltjes van Peter Bauwens. En heeeel veel pompoenen gezaaid. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
bonnie f Geplaatst: 23 maart 2012 Geplaatst: 23 maart 2012 Al wat aardperen in de grond gedrukt, ook wat speciale aardappeltjes van Peter Bauwens. En heeeel veel pompoenen gezaaid.Wat zijn speciale aardappelen? Welke pompoenen heb je dit jaar. Ben je niet wat vroeg? Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
jeanne-heijmans Geplaatst: 23 maart 2012 Geplaatst: 23 maart 2012 Rietslang heb je ze gezaaid of gepoot? Ik heb beiden, maar als ik zo lees hier,heeft zaaien meestal niet zoveel succes, dus ik ben benieuwd wat het wordt en wat jij hebt?
Zeeuw Geplaatst: 23 maart 2012 Geplaatst: 23 maart 2012 Vandaag radijsjes gezaaid zo simpel maar lekker!
Jorieke123 Geplaatst: 24 maart 2012 Geplaatst: 24 maart 2012 @Bonnie: Het is de Sarpo Mira, een aardappel met een zeer hoge ziekteweerstand en indrukwekkend hoge opbrengst Schrijft Peter Bauwens... we zullen zien Ik heb van allerlei pompoenzaadjes in de grond gedrukt. Vooral de zaden van een of andere oranje pompoen. Het is een weggeef zakje, dus er hoefde blijkbaar geen soortnaam op van de weggever (landleven)Het is zeker wat vroeg, maar ik ben 'bang' dat deze lente weer zo warm en zomers gaat worden. Dus ga ik het er lekker op gokken. Ze staan voorlopig nog weeeken in de kas. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Heylane Geplaatst: 24 maart 2012 Geplaatst: 24 maart 2012 Ik ga vandaag verder met het verspenen van mijn plantjes (het wordt steeds voller op zolder )Ik zie dat jullie dille tussen de tuinbonen zaaien. Ik heb geen tuinbonen, maar wel andere bonen, moet daar ook dille tussen?
Aanbevolen berichten