Geplaatst: 7 januari 201214 j Zo, vanochtend ben ik weer terug van 2 weken vakantie. Dus nu weer tijd om weer wat actiever mee te doen op het forum. En iedereen nog een gelukkig nieuw jaar en een goed tuinseizoen En wie raad waar we heen zijn gegaan die krijgt iets, maar wat is nog verrassing(ik weet het zelf ook nog niet )
Geplaatst: 7 januari 201214 j Lekker, 2 weken vakantie Leuk dat je weer terug bent en ook een goed nieuwjaar gewenst. Misschien kan je er een vragenspelletje van maken. I.p.v. ons domweg laten gokken, kunnen wij vragen stellen waar jij alleen "ja" of "nee" op gaat antwoorden. Was het een buitenlandse vakantie?
Geplaatst: 7 januari 201214 j Ben je bruin geworden? facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 7 januari 201214 j En zo ja, aleen in je gezicht minus skibril? Even a broken clock is right twice a day
Geplaatst: 7 januari 201214 j De beste wensen ook voor jou, in 2012.Nu ik ook een vraag, lag er sneeuw?
Geplaatst: 7 januari 201214 j Tja lucv moet echt iets aan die zoekfunctie van t forum gaan doen want als ik zoek op "dennis29 vakantie" krijg ik geen antwoord te zien.... .... Oostenrijk?
Geplaatst: 7 januari 201214 j Italie? Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
Geplaatst: 7 januari 201214 j Portugal? facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 7 januari 201214 j Auteur Spraken ze in dat land een taal die op school niet geleerd hebt?Nee
Geplaatst: 7 januari 201214 j Dan gok ik op Spanje. .................................. edit: ik heb me volgens mij in de nesten gewerkt met een ontkenning in mijn vraag. Want je hebt ongetwijfeld geen Spaans gehad op school. 7 januari 201214 j aangepast door Gast
Geplaatst: 7 januari 201214 j Friesland, met een 10-ritten kaart voor de zonnebank. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 7 januari 201214 j Afrika Gisteren werd er paniek gezaaid, vandaag stond het al een meter hoog.
Geplaatst: 7 januari 201214 j Bruin geworden, niet van een skivakantie, in een land waar ze hoogstwaarschijnlijk of Nederlands, Duits, Engels of Frans spraken. Ik gok op de VS, maar mijn vraag is: Is het een Engelstalig land? Even a broken clock is right twice a day
Geplaatst: 7 januari 201214 j Ibiza natuurlijk, meest hippe bestemming zelf geitewollensokken weten dat Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 7 januari 201214 j Auteur Oh ik lees net dat ik nee heb gezegd of ze een andere taal spraken dan die je op school leert, daar moest ja staan. Las weer eens te snel...Ze spreken en geen Engels...
Geplaatst: 7 januari 201214 j Marokko.....Tunesie......canarische eilanden.....Italie......Griekenland.......(ik wil die prijs...ik wil die prijs).....zuid amerika.... .....geen engels... ...en warm.. ....china......japan........(ik wil die prijs...ik wil die prijs)...... .....Malaga.......Hongarije...... (als ik nu maar niet gediskwalificeerd word )
Geplaatst: 7 januari 201214 j Was het langer vliegen dan 3567 minuten en 24 seconden? Even a broken clock is right twice a day
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.