maarten van heck Posted January 16, 2012 Posted January 16, 2012 Hallo ik ben Maarten van Heck.We wonen met ons gezin(Mariska , Demy 5 , Raff 3) in Hamont-achel (belgie).We hebben afgelopen jaar een 200m grond van de gemeente bijgekocht en nu gaan we daar ook een klein moestuintje maken.het geheel moet in de tuin passen dus wordt hij ongeveer 20m2.hij komt achteraan in de tuin die ongeveer 700m2 groot is . ik ben nu de grond aan het zeven ja..... zeven er zit zoveel puin in dat ik hem tot 0.40m diep schoon aan het maken ben.We gaan dit jaar zetten :wortels peulen boterboon veldkomkomer aardbei spruiten brocoli bloemkool sla tomaat pastinaak daar doe ik met een wedstrijd mee van het vlaamszaadhuis rode biet ook met een wedstrijd van het vlaamszaadhuisdaar hoop ik mijn kas te winnen hahahaeen achtergrond heb ik wel in planten en zeker bemesting als tiener heb ik bij mijn overbuurman gewerkt een volle grondstuinder met bonen,bloemkool,prei,augurk,asperges,enz.en nu werk ik als sportveldbeheerder in valkenswaard dus werk nog steeds in het groen. ik hoop nog veel plezier te beleven aan het forum Quote
Helly Posted January 16, 2012 Posted January 16, 2012 Hallo Maarten en welkom op dit forum. Alvast veel plezier met je nieuwe moestuin. Quote Good things come in small packages
Kruidje Posted January 16, 2012 Posted January 16, 2012 Welkom en veel plezier! Quote Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
Frank Houweling Posted January 16, 2012 Posted January 16, 2012 Welkom! Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Simone Posted January 16, 2012 Posted January 16, 2012 welkom Quote Gisteren werd er paniek gezaaid, vandaag stond het al een meter hoog.
jeanne-heijmans Posted January 16, 2012 Posted January 16, 2012 Hoi welkom, dus je kan daar een kas winnen, das niet mis zeg, succes en hou ons op de hoogte. Quote
Jeronimo Posted January 16, 2012 Posted January 16, 2012 Hoi Maarten,700m2 dat is een flinke tuin. Veel plezier en succes met je moestuin! Quote
Harry's moestuin Posted January 16, 2012 Posted January 16, 2012 welkom, en een kas winen,.... wie wil dat niet Quote Mijn "vriend" de roodborst, tuiniert altijd met me mee.Dat doet me glimlachen en genieten.
Jorieke123 Posted January 17, 2012 Posted January 17, 2012 Welkom Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
HuubvG Posted January 17, 2012 Posted January 17, 2012 Welkom, veel plezier hier en in je tuin. Ga voor de kas, zo te zien moet het lukken met al je ervaring! Quote
Rantje Posted January 18, 2012 Posted January 18, 2012 Welkom!!! Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
geedee Posted January 18, 2012 Posted January 18, 2012 Welkom Maarten...veel lees-leer en kijkplezier hier Quote
Recommended Posts