Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbaak

Featured Replies

Geplaatst:

Ik vindt ook dat Duitsers gewoon met Engels toe kunnen, mijn ervaring is dat Duiters ook gewoon goed Engels kunnen

zeker vergeleken bij Fransen.

Ik dacht dat Spaans na Engels of zelfs daarvoor komt wat betreft wereldtaal, tenminste ik heb dat altijd begrepen toen ik op Schiphol werkte.

Maar even goed hoe meer talen uitleg en info. hoe meer succes Floriade is dat geloof ik wel,

benieuwd of ze dit x winst gaan draaien of weer verlies hoewel naast de Floriade zelf allerlei bedrijven er van profiteren wat mooi is.

Waren je Franse gasten eigenlijk onder de indruk, wat vonden ze van de Floriade ?

Heb je nog iets wat met tuinen te maken had met hun bezocht ?

Ik krijg straks weer Zweedse gasten en dan is tuincentrum om de hoek al mijn eerste succesvolle uitje

(Zweden spreken uitstekend engels )

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:
  • Auteur

Klacht: dat je niet zomaar over klanten kunt klagen in de moestuinforum-klaagbaak. Want soms wil je dat écht wel!

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Geplaatst:

Én Duitsers verstaan over het algemeen heel goed Nederlands

Behalve mijn Hollandse oom die al jaren in Duitsland woont en amper meer Nederlands verstaat en spreekt

Geplaatst:
Waar heb je nog meer gewerkt Hans? Heb vandaag al geleerd dat je bij Schiphol, en bij een Floriade hebt gewerkt...?

Nog twee plekken en aantal evenementen maar die hou ik dan maar geheim

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Maar even goed hoe meer talen uitleg en info. hoe meer succes Floriade is dat geloof ik wel,

Ja is echt heel erg belangrijk dat de Floriade mee gaat met de tijd. Tenslotte zijn ze zelf eens in de TIEN jaar van de partij. Dan mag je ook wel meepraten over meedoen!

Ik maak niemand belachelijk, ik pik gewoon van dingen van hun site, hebben zij dus zelf van besloten dat het het vermelden waard is!

Five restaurants and lots of food stalls

World Horticultural Expo, once every 10 years

Theme: “Be part of the theatre in nature, get closer to the quality of life”

Open daily between 5 April and 7 October 2012

The biggest gondola ride in the Netherlands: capacity 4000 people per hour

Vooral dat "Get closer to the quality of life" en "Biggest gondola ride in the Netherlands" of het "Five Restaurants and lots of food stalls" maken het allemaal echt bijzonder! Hahahaha. En als je je dan door al die zinloze marketing teksten hebt geworsteld wordt je nog geslagen met dit:

Villa Flora: the biggest indoor flower exhibition in Euro

* Experience nature at its best

* A unique event

Wie wil in godsnaam getuige zijn van de grootste indoor bloemenshow in Europa. Ik neem toch aan dat iedereen de bloemen voor buiten kweekt, dat dat het idee was. Dat wij allemaal niet de centen, de mentaliteit of de ruimte bezitten om in een kas een waanzinnige bloemenshow te telen. Hahahahahaha. Dat is wat ik van de Floriade zeg. En jullie mogen het daar allemaal mee oneens zijn. Fijn he!

Geplaatst:
Klacht: dat je niet zomaar over klanten kunt klagen in de moestuinforum-klaagbaak. Want soms wil je dat écht wel!

Ik ga er even een heel grappige neerpennen van op een ander forum, gisteren gelezen. Ik verzamel en veredel hosta. Zo ken ik Chris, die een hostakwekerij heeft in de USA die ook aan online sales doet . Chris maakt er een erezaak van om grote planten te verkopen, dus geen jonge TC plugs, maar planten die minstens drie jaar hebben gegroeid in volle aarde, en dus een pak groter zijn dan wat je normaal koopt, met erg groot wortelstelsel.

Hij vertelde op zijn forum over een erg grappige klacht deze week: een klant was was niet tevreden over de grote wortels van de hosta die ze had gekocht . Veel groter dan wat ze gewend was, en daarom had ze grotere putten moeten graven voor al die planten

Geplaatst:

Hahahah frank....dan typ je toch : "Ik wil absoluut niet klagen over een klant die 10 bomen heeft gekocht en er negen weer terug wil brengen zonder kaartjes aan, want de klant is koning en déze klant vind ik een erg leuke klant dus klagen zul je mij niet horen doen"

Geplaatst:
  • Auteur

@geedee, was het maar zo, dan had ik er niet zoveel moeite mee gehad. Nee, deze mevrouw liet mij 20 minuten in de stromende regen buiten staan wachten toen ze in haar eigen boekhouding ging controleren of ze de boom echt nog niet betaald had (wat ik haar al verteld had, en dus bleek te kloppen) om daarna boos te worden dat ze de bezorgkosten nergens kon vinden op de site, belachelijk lang had moeten wachten op de bezorging (5 dagen, weekend meegeteld) en het nóg belachelijker vond dat ze alsnog moest betalen voor de boom i.p.v. dat we hem gratis gaven. Nee, wij waren totaal niet klantvriendelijk. Ik ga nog eens een keer voor 1 boompje een uur rijden.

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Geplaatst:

Vreselijk Frank...maarja, dat soort mensen zijn er (helaas) altijd...voor een duppie op de eerste rang willen zitten....

Kwaliteit kost nu eenmaal geld, en wil je dat er niet voor betalen dan zul je genoegen moeten nemen met minder. Simpel zat.

Geplaatst:

Ik was weer aangereden... Met boom en al!

Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

Geplaatst:

@frank Ik kan me voorstellen dat je daar niet echt blij van wordt...dát soort mensen laten mij wél altijd denken: "what goes around, comes around" en "alles wat je uitdraagt, krijg je in tienvoud terug"..... Wát een ellendig leven moet die mevrouw hebben....ben jij toch beter af .... niet dan?

Geplaatst:
  • Auteur

Ach, 1000 zijn er superleuk en 1tje niet. Dus dat maakt het wel goed. Alleen baal je dan stiekem wel dat je haar een mooi boompje hebt gegeven; deze zat vol met bloesem en die had ik dan liever voor een ander bewaard

Geplaatst:

Ik klaag over dat het donderdag nu ook al achterlijk druk is bij de supermarkten hier in het dorp. Er zit echt wel een grote Jumbo, met een flinke parkeerplaats. Maar vrijdag was het er altijd al vreselijk druk. En nu ook op donderdag! Heb het nu al een paar keer gehad, dat ik niet kon parkeren. Grmbl... ik ga al liever niet, maar ja, we halen nou eenmaal nog steeds niet alles van eigen land.

Het maakt ook amper uit of je 's ochtends of 's middags gaat. Waar komen al die mensen vandaan??

Geplaatst:
  • Auteur

Jumbo Één keer geweest voor kipkerriesalade. Zat geen kip in Daarna nooit meer geweest.

Geplaatst:

Afschuwelijke winkel. Ik was er van de week in Maastricht. Jakkes wat druk..en ze hadden niet een bio-sinaasappels voor de paardenbloemenwijn. Rommelig als door elkaar heen.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
  • Auteur

Conclusie: moestuiniers houden niet van Jumbo. Mijn favoriet is de hoogvliet; maar die zit jammergenoeg niet overal.

Geplaatst:

Albert Heijn. Heerlijke zaak. Ben echt een appie-adict

ik klaag over mijn verslavingen !

Geplaatst:

Ik vind de ap ook best een fijne winkel, al blijft boodschappen halen een crime... (lees: huisvrouwen die gerust 2 wagentjes breed in een gangpad gaan staan lullen over welk merk luier het beste absorbeert etc.)

To plant a garden is to believe in tomorrow.

Geplaatst:

ow... DAAR heb ik een app op m'n iPhone voor genomen. Ik zie de dames staan... en al bij het om de hoek komen met mijn wagentje gaat er een claxon af.. De dames stuiven verbijsterd uiteen !

Geplaatst:
  • Auteur
ow... DAAR heb ik een app op m'n iPhone voor genomen. Ik zie de dames staan... en al bij het om de hoek komen met mijn wagentje gaat er een claxon af.. De dames stuiven verbijsterd uiteen !

Daar zou ik best een filmpje over willen tegenkomen op youtube.

Geplaatst:

Boodschappen doen vind ik sowieso bijna een straf. Idd die mensen die met hun karretje heel zoon gangpad bezetten... Met zn 3en naast elkaar lopen, heel langzaam zodat je er niet fatsoenlijk langs kan, die rijen bij de kassa... Bbbbrrrr

Maarre ik ben 100% pro jumbo. Ik heb veel voedsel allegien o.a voor pindas en noten, in de Jumbo kan ik bija producten gewoon kopen terwijl als ik boodschappen doe in bijv de appie, dan zijn er veel producten die ik dan toch weer ergens anders moet halen zoals brood bijvoorbeeld, nou ik vind naar 1 supermarkt gaan al irritant, laat staan dat ik er langs meerdere moet gaan m mn boodschappenlijstje af te werken. No way! Dus geef mij de jumbo!

Geplaatst:

Oh, ik ga een keer niet klagen.

Ik doe 1 keer per week boodschappen, bij de AH, samen met mijn man.

We hebben het eigenlijk heel gezellig, daarna met de hond wandelen en aan het eind evt nog een kopje koffie. En dat allemaal op zaterdag....

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:

Ik mag niet klagen....ik lig hier in een deuk

winkelen vind ik een straf....waar dan ook

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.