Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbaak

Featured Replies

Geplaatst:

Ik klaag over mijn lijf dat me vannacht even gruwelijk in de steek liet. Galstenen. Zit je ook nog eens op texel in een klein huisje met vrienden. De vloer kraakte, ik liep heen en weer van de pijn. Iedereen wakker. Nu eerder dan gepland terug. Pijnstiller gekregen. Ben nu een tikkie stoned....

Ben benieuwd hoe het afloopt. Ik begrijp dat ik in het ergste geval geopereerd moet worden (waarschijnlijk is dit de 2-de aanval) Galblaas eruit.

Misschien is het stom maar ik ben nogal aan mijn organen gehecht.

(en ik moet er niet aan denken om geopereerd te worden)

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:

Jeetje.... Ik heb mijn man ooit op de grond zien vallen van pijn... gelukkig daarna nooit meer ergens last van gehad

Er zijn tegenwoordig toch ook vergruistechnieken zonder operatie?? Volgens mij ultrasoon.

Geplaatst:

Dat doen ze niet bij galstenen Jasmin..dat schijnt gevaarlijk te zijn..krijg je allemaal gruisjes in je galblaaskanaal...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Ik blijk het goed te doen op de combi paracetamol en diclofenac. Ik ben zo stoned als een garnaal, een iq-daling van 50 % maar ik voel me nu wel weer redelijk. (lig wel op bed met de laptop)

Morgen maar eens de eigen huisarts bellen.

Gedoe.

Jamin; ik kan het me voorstellen van je man. Ik wist van ellende niet meer waar ik het zoeken moest.

Ik kon niet stilzitten. Liep maar heen en weer. (las later dat die bewegingsonrust ook wel kenmerkend is voor galstenen)

Geplaatst:

Hoi Bonnie,

Je kunt je een operatie besparen, google op Andreas Moritz, bitterzout, leverreiniging en Weston Price

Geplaatst:

Dat is verre van niet fijn Bonnie. Hoop dat je er gauw vanaf bent, hoe dan ook (operatie, bitterzout?). Ach zonder sommige organen kun je gelukkig nog vrolijk verder leven hoor. Ok, als t niet hoeft, dan hoeft t niet, maar altijd pijn is ook niet alles

Beterschap!

Good things come in small packages

Geplaatst:

Blleehhhh, Balen Bonnie! Hopelijk heb je er niet al te lang meer last van

Geplaatst:
Hoi Bonnie,

Je kunt je een operatie besparen, google op Andreas Moritz, bitterzout, leverreiniging en Weston Price

Dat "je kunt je een operatie besparen" is wel wat kort door de bocht, maar het kan nooit kwaad om even te googlen.

Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.

Geplaatst:

Beterschap.

Geplaatst:

Wanneer je met pijn naar het ziekenhuis moet halen ze je galblaas eruit. Bonny schrijft zelf liever haar organen te houden. Een eetlepel bitterzout innemen met grapefruitsap, ontspant en de krampen van de galblaas verdwijnen. Bitterzout is goedkoop, niet lekker maar ook niet echt smerig om te drinken.

Geplaatst:

Hmmm, hoe kom je aan bitterzout?

Geplaatst:

Da`s mooi shit, Bonnie!!!! Bitterzout klinkt vies, maar als het helpt voor de pijn? Je bent alleen daarnmee nog niet je galstenen kwijt......

Toevallig een paar weken terug mijn vriendin en een collega van mijn man, tegelijkertijd in het ziekenhuis voor het verwijderen van galstenen, niet niks natuurlijk, maar keurig een paar kleine sneetjes, waardoor de stenen verwijderd worden. Mijn vriendin had 1 steentje, ik vond dat al mega....de collega had een pot vol, 9 stuks en echt groot!

Maar zijn allebei al lang weer op poten!

Geplaatst:

Ik klaag over mijn kinderen, die veel t elui zijn en in plaats van buiten te genieten van het weer en de grote tuin, binnen liggen te hangen in de zetel...

Geplaatst:
Ik klaag over mijn lijf dat me vannacht even gruwelijk in de steek liet. Galstenen.

Ben benieuwd hoe het afloopt. Ik begrijp dat ik in het ergste geval geopereerd moet worden. Galblaas eruit.

haha, had je van die heeeerlijke kolieken?

toen ik er last van had voelde ik me net een (stervend) paard .

mán wat deed dat zeer zeg! ik leef dus helemaal met je mee...

vorig jaar is mijn galblaas verwijderd. een operatie van niks! dus je hoeft je nergens zorgen over te maken.

ze opereren tegenwoordig dmv een kijkoperatie. dat wil zeggen dat je drie kleine sneetjes in je buik krijgt. ik zie er al bijna niets meer van!

en gek genoeg heb ik er geen enkele pijn van gehad! alleen wat jeukende pijn aan de wondjes....

het probleem zijn niet de grote maar de kléine galstenen. die kunnen in je verbinding tussen gal en maag blijven steken met kolieken als gevolg.

je kunt dus beter tien grote dan één kleintje hebben!

heel veel mensen hebben galstenen zonder daar ooit pijn van te krijgen...

als je eenmaal kolieken gehad hebt is de kans groot dat het nog eens gebeurt. en als het dan eenmaal een tweede keer hebt gehad ga je gewoon onder het mes. want anders blijf je bezig met medicijnen... en je kunt prima zonder galblaas!

Bonnie, wat er ook gebeurt, ik wens je veel sterkte toe.

maak je niet druk, het stelt allemaal écht niets voor.

Geplaatst:
Hmmm, hoe kom je aan bitterzout?

Bij de apotheek

Geplaatst:

weeeeer dat weer. Of: weer dat weeeeer ! net hoe je dat wil lezen

wat een rotkou weer. En weeeeer nat ! .....wat zullen we een mooie zomer krijgen zeg ! ppfffff......

aangepast door Gast

Geplaatst:

Helemaal met je eens Bit,terechte klacht. Wat duurt het dit jaar lang alvorens we maar een beetje lente krijgen.

Geplaatst:

Inderdaad; rot weer!

Vorig jaar konden alle planten giga vroeg naar buiten, dit jaar juist het tegen over gestelde... Helaas

Maar wie weet hebben we straks tot ver in september/oktober nog giga lekker weer.. laten we daar dan maar weer op hopen

Geplaatst:

Gisteren de romanesco verpot en buiten gelaten, tomaat buiten laten staan na afharden...

Nu... HAGEL

Ik zal zo de schade eens op gaan nemen, maar hier wilde ik toch even over klagen!

Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

Geplaatst:

Niet gefotografeerd? Ik was even bij de supermarkt binnen gewandeld na dat ik van de fysio kwam, hoorde op de overdekking de harde regen gekletterd. Dan maar even bij de Kruidvat nog naar binnen voor wat toiletpapier en wat neuzen tot de bui over is. Je kan nooit te weinig toiletpapier hebben

Geplaatst:
Je kan nooit te weinig toiletpapier hebben

Te weinig wel hoor Helly (zie mezelf al zitten op t toilet ) Maar tevéél NOOIT!

Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

Geplaatst:

Meestal haal ik tegelijk 3 pakken als ze die actie hebben van 3 voor € 5,-. Normaal € 1,99 per pak. En dan zit je niet zo gauw zonder

Geplaatst:

In welke hoek van het land zat de hagel? Dan weet ik of ik het hier (midden vh land) nog kan verwachten

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.