Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo mensjes,

Ik ben Lara. Moeder van drie kids, vrouw van Paco, oppas moeder van 4 kindjes en baasje van Lola en Pukkie onze gekke hondjes en een 20 tal kippetjes En ook bezitter van een moestuin (300M2) en sinds kort een zaden winkeltje met kleine prijsjes. Ben gek op alle soorten groenten en bloemen uitproberen maar vaak is het zoveel verschillende soorten dat het wel is een beetje te gek word. Vooral in de portomonee...Dus ben ik op het idee gekomen om zakjes zaad te verkopen met kleine aantallen...perfect voor de moestuinder en kleine tuinder. En vooral ook aparte soorten!! Neem maar een kijkje op http://www.zadenenzo.nl

Ik hoop hier op deze forum leuke ideeen op te doen voor mijn eigen moestuin en voor mijn winkeltje.

Ik ben druk bezig met een gedeelte van mijn volkstuin om te bouwen naar proef tuin voor mijn zaden winkeltje. Als iemand nog leuke tips voor me heeft dan is dat zeker gewaardeerd

Wens iedereen een fijne oogst dit jaar

auto-00659081328101684.jpg

Geplaatst:

Hallo Lara,

Welkom. Ik heb al even op je zaden website gekeken - ziet er goed uit! Voor dit jaar heb ik de bestellingen de deur al uit gedaan (en wat je schrijft klopt precies: het wordt snel "te gek"), maar wie weet valt er nog een gaatje voor wat "zaden en zo"....

Geplaatst:
Welkom!

Heb net even op je site gekeken...WAUW!!!!

wat een prachtige foto´s en mooie oogst!!!!

Ben je ook al druk aan het voor zaaien voor dit jaar? vast wel!!

ik begin dit weekend...heb er zin in!

Geplaatst:
Hallo Lara,

Welkom. Ik heb al even op je zaden website gekeken - ziet er goed uit! Voor dit jaar heb ik de bestellingen de deur al uit gedaan (en wat je schrijft klopt precies: het wordt snel "te gek"), maar wie weet valt er nog een gaatje voor wat "zaden en zo"....

Hallo GWB,

Ja heb mijn lijstje en zaden ook alweer paraat voor 2012

Leuk dat je even op mijn site hebt gekeken

als je nog leuke tips voor me hebt zijn die altijd welkom

ben blij dat het bijna weekend is....mijn planning voor zaterdag en zondag is....ZAAIEN!!!!

Heb er zin in! Alleen ligt mijn 2e volkstuintje er een beetje sipjes bij...

het is een stuk van ruim 150m2

ga daar een proeftuin van maken voor mijn internet winkeltje zaden en zo

het is dus de bedoeling dat het compleet bedekt wordt met worteldoek. en daarop moeten dan grote bakken komen waar ik in kan zaaien. een strakke overzichtelijke tuin maar toch ook met een beetje sfeer!! een beetje zoals op deze foto...

sfgvoorbeeld81451328257060.jpg

en dan zaai ik daar zoveel mogelijk van mijn zaden. en wil ik er prachtige foto´s van maken en een soort fotoboek maken...lijkt me zo leuk.

maar goed het weer laat het nu even niet toe om de grond te bewerken....dus dan maar binnen zaaien hahaha

Geplaatst:
Welkom hier en veel plezier!

Test je de zaden van aparte dingetjes ook uit in je moestuin?

Ben benieuwd naar de foto's

Beste Gedee....

was net even aan het koekeloeren op jouw site....WAUW!!

Ben verliefd op je bijenkasteel wat een leuk ding!!! moet ook maar is snel aan de knutsel gaan!LEUK!

wat het zaden testen betreft.... ik heb eind 2011 een 2e stuk grond erbij genomen om daar een proeftuin op te maken voor juist de aparte zaden het is de bedoeling dat het er een beetje zo uit komt te zien als op deze foto.

sfgvoorbeeld27511328257886.jpg

alleen dan met een beetje meer sfeer en kleur natuurlijk ook vraag ik de mensen die zaden uit mijn winkeltje bestellen foto´s te mailen van hun oogst! altijd nieuwsgierig hoe het eindresultaat is!

Heb ook meerdere mensen een extra zakje meegestuurd om uit te proberen.

allee het weer laat het nu niet echt toe om opt landje te werken...komt vast nog wel!! wil een boel soorten testen dit jaar!

Zou je het leuk vinden om ook wat voor me te testen????

groeten

Lara

Geplaatst:

Heb net even op je site gekeken...WAUW!!!!

wat een prachtige foto´s en mooie oogst!!!!

Ben je ook al druk aan het voor zaaien voor dit jaar? vast wel!!

ik begin dit weekend...heb er zin in!

Dank je wel! Ook voor het berichtje in m'n gastenboek! Altijd leuk om te lezen

Heb een aantal dingetjes voorgezaaid om te proberen, maar gelukkig nog niet te veel nu het dus 2 weken lang flink vriest!

Dus ik wacht even, alleen de paprika, peper en wedstrijd-aubergine gaan de grond nog in deze week, moet even op de kosmos-kalender kijken welke dag er geschikt is En als de vorst weg is de tuinbonen, binnen voorzaaien en dan hupsie naar buiten toe

Je hebt ook best een leuke site....maar mocht niks bestellen van m'n moeder Snap wel waarom hoor

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...