Jump to content

Goldfish voorjaar 2022 (versie 2)

Goldfish

Recommended Posts

Die bi-color, graag. Kan ik alvast kijken of wel of geen resistentie hier veel scheelt.

Ik heb een stel potten voor je gereserveerd + enkele tomatenzaden.

Oudholland

Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?

Uitbreiding aanbod: 

Witte braam (Polar Berry,  is een mutant van een zwarte braam, vruchtzetting schijnt soms een probleem te zijn)

Aardbei Salsa (enkeldrager, laat)

Uitbreiding vraag:   

zaailing Pompoen,  zaailing Meloen (idealiter zo vies smakend als zaailing dat muis, konijn, haas en slak ze niet opeten).

beste Vincent,

Als je wat zaden hebt zou het mooi zijn van de Green docter frosted en van de Aunt Ruby Yellow.

IK zou graag wat van de P8 potjes willen proberen, aangezien de kleine bekertjes voor zaaiingen ook niet handig zijn en omvallen. stuk of  10-15 als je dat hebt

Je wilt graag resistente tomatensoorten hebben. ik heb datlo, miel du mexique, malajkkiyovaya shkatulka, yellow dragon en volgens mij ook nog golden queen. Sommige nog een plantje anders wat zaad.

Hoor graag wat je wilt.

Groetjes van Claudia

Hai Vinvent,

Heb je nog een laag kratje over 1-2 handig voor vervoeren van plantjes.

Wil je nog een Yaconplant? Of een zoete aardappelplant?

IK heb ook nog een erg lekkere tomatensoort Indigo Apple, wet niet of deze resistent is..wel een sterke plant.

Groetjes van Claudia

@Claudy Ik heb een stapel van dat soort kratjes, dus er gaan er twee naar jou toe.  Yacon: die ik bied ze zelf aan, maar ik wil best een Zoete Aardappel van je overnemen of toch 1x Yacon voor de variatie.  Is die Indigo Apple een zaailing of bied je zaden aan?  Als jij ze al heel lekker vind, moet het een hele belevenis zijn.  Van de andere soortjes die je noemt voldoen 3 of 4 zaden.  Miel du Mexique heb ik overigens nog (2018 gehad van je) en is dus nog kiemkrachtig.

Ik kijk nog naar zaden van Aunt Ruby en Green Doctors Frosted, de eerste heb ik vermoedelijk de tweede twijfel ik aan.

Uitbreiding aanbod,  boeken: 

Fytotherapie, praktische kruiden en plantengids, uitgever: Alpeneditions (heb 2 exemplaren die weg mogen), 86 blz, 2009

Veldgids voor natuurliefhebbers : Vlinders en andere insecten van west- en midden Europa, Readers Digest, 1987

Kroniek der geneeskruiden, Richard le Strange, 1977

Tuinieren het hele jaar door, Hans Martin Schmidt, uit de jaren 90 schat ik

hai Vincent,

Van de indigo apple heb ik een plantje, misschien ook nog eentje over van de malajkkiyovaya shkatulka, of de datlo. Wat wil je dan een plantje of zaad?. De andere heb ik niet gezaaid dit jaar. Van de tomatensoorten die ik je heb gevraagd wil ik wel zaa en anders is een plantje ook goed. Heb zelf al veel planten..super leuk..maar om ze kwijt te kunnen...is een uitdaging

Zoete aardappel krijg je, wou je nog Yacon? In de afsprakenlijst stond die er niet meer bij.

Groetjes en tot zaterdag!

Je 

Edited by Claudy

Vincent, hoeveel aardbeitjes salsa heb je in de aanbieding? Dan zou ik graag wat aardbeitjes van je willen.

heb voor jou 6x Maxim en 6x weetnaamnietmeer enkeldragers ....ik zal even zoeken..🤔

Edited by Ciska

Vincent, als het mag dan liever 10... heb bedden van 10 plantjes lang. Komt mooi uit. 

Heb de naam van de weetnietmeerenkeldragers opgezocht, waarschijnlijk is het elianny, zijn best grote groeiers..

Edited by Ciska

Als je nog genoeg plantjes Salsa hebt (had er helemaal overheen gelezen)... Dan zou ik er ook graag 6 hebben. Of 12, maar dat alleen als ze over zijn en niemand anders ze zou willen.

Oudholland

Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?