Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Voorstellen


Musje

Aanbevolen berichten

Musje in het kort:

moestuinliefhebber ~ vrouw ~ dertiger ~ moestuin van 200m2 ~ 4 kassen ~ houdt van biologische, vers en mooi.

 

Ik ben actief geweest op andere tuinfora, maar kon eigenlijk nergens goed mijn plekje vinden. Ik hoop dat ik dat hier wel vind.

 

 

Liefs,

 

Musje

Maar na de winter komt de lente weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk zeker dat je hier je plek zult vinden. Het mooie aan moestuinforum vind ik dat elk "type" moestuinier zich hier welkom voelt. Van super-bio tot verzamelaar tot zelfvoorzienend tot 3 groentenplantjes op de balkon iedereen is hier welkom en voor iedereen is er hier veel interessants te lezen, maar pas wel op: als je eenmaal actief bent in de huiskamer wordt moestuinforum een dagvulling

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!

 

Wat Frank al zei, het zit hier vol met heel verschillende mensen en er is zat te lezen! Voor iedereen is er wel wat te vinden.

 

Het is hier reuze gezellig, iets té gezellig af en toe

Kan me haast niet voorstellen dat iemand z'n plekje niet zou kunnen vinden hier

 

4 Kassen Wauwwww, ik heb er niet eens een

 

Veel plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het leuke en vriendelijke welkom!

 

4 kassen klinkt goed, maar dat valt wel mee hoor: 2 kassen op de volkstuin van in totaal 11m2, 1 grondkas van 4m2 en een kas in mijn achtertuin van 4m2, speciaal voor de tomaten en de paprika's.

Maar na de winter komt de lente weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom musje! Hopelijk vind je hier je plekje! Veel plezier ook.

Wat ze zeiden: dat het verslavend werkt. Is echt zo! Elke keer als ik internet opstart kijk ik automatische op moestuinforum! Hahaha

aangepast door Gast

Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het leuke en vriendelijke welkom!

 

4 kassen klinkt goed, maar dat valt wel mee hoor: 2 kassen op de volkstuin van in totaal 11m2, 1 grondkas van 4m2 en een kas in mijn achtertuin van 4m2, speciaal voor de tomaten en de paprika's.

Dat is toch aardig wat ruimte? Ik denk dat menig moestuinier hier jalours is!

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Musje welkom op t forum. Je hebt een mooie ruime tuin en kassen, maar let maar op..dat gaat allemaal te klein worden als je hier aktief wordt! Men is hier zo enthousiast bezig om alle groentes van de wereld te kweken..van vergeten groenten tot nog niet eens uitgevonden variaties

probeer er maar eens niet aan mee te doen!

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...