Jump to content

Error 522

Kevins Moestuin

Recommended Posts

Vraagje hebben andere moestuiners op dit forum ook regelmatig error 522 en dan een kruisje bij de connection vanaf het forum staan. Ik ben hiet vrij nieuw maar ervaar eigenlijk altijd een website die heel langzaam laad of error 522 geeft. Ook heb ik meerdere keren een moestuinseizoen post geprobeerd te creëren elke keer maakt hij deze aan maar ik kan deze nergens terug vinden niet onder aangemaakte posts of op het tab moestuinseizoen, heeft iemand hier advies voor??

Het forum heeft in het voorjaar soms een piekbelasting waardoor de server het niet aan kan en daarnaast zijn er afgelopen tijd wat internationale problemen geweest zoals bij Cloudflare waardoor veel websites tijdelijk onbereikbaar waren waaronder dit forum. 

@Kevins Moestuin Je post voor het moestuinseizoen schrijf je denk ik op de verkeerde plek, waardoor het terecht komt bij het info stukje ipv als nieuwe update. 
Ik zie je tekst hier:

• Like 2

Ik tag @Jorg even ter info voor de 522 error. 

Vind van mij zelf, dat ik een hoop online ben op het forum, maar ik heb zelf deze melding de afgelopen maanden niet gehad.

@loes Heeft gelijk.

8 uren geleden, Kevins Moestuin zei:

harstikke bedankt, dan zal ik even uit moeten zoeken hoe ik het plaats in nieuwe update i.p.v. het update stukje :)

Je hebt je huidige update geplaatst onder de "beschrijving moestuinseizoen"

Je kan je tekst kopieren terug te gaan.

Ga naar jouw moestuin seizoen.

1. Klik "beheer je moestuinseizoen."

2. Selecteer en klik op "pas titel en beschrijving moestuinseizoe" aan.

Kopier daar je tekst en foto's vandaan.

3. Daar maak je de nieuwe update aan.

image.png

• Like 1

20ec2316624b3240115dcfa6a14a8cd0.png

Geen errormelding maar het duurt al zeker een maand een eeuwigheid voordat alles is geladen en daarna geen foto’s te zien. In en uit topic -maar dan andersom- en dan is eindelijk wel alles te zien. Meestal. Dit bericht hierboven erna bv nog steeds niet m. Weer eens met ene Chris van Tapatalk mailen. Echt heel irritant