Elena Geplaatst: 15 maart 2012 Geplaatst: 15 maart 2012 Hallo ik zal me even voorstellen. Ik ben Elena, 43 jaar, en woon in Achterhoek. Via een vriendin ben ik attent gemaakt op dit forum. Afgelopen najaar ben ik naar de Achterhoek verhuist vanuit het midden van het land. Daar heb ik jaren een volkstuin gehad. Nu hebben we ruimte bij ons huis om een moestuin aan te leggen en ben ik me aan het oriënteren hoe ik het beste kan beginnen. Het is een stukje weiland wat nog ontgonnen moet worden. Daarnaast ben ik bezig om de tuin bij het huis gezellig te maken. Leuk initiatief zo'n forum. Handig om met anderen te kunnen contacten en vragen te kunnen stellen over dingen waar je tegenaan loopt.Ik wil graag een foto toevoegen maar kom er niet uit hoe dat moet. Er zou ergens een knop 'foto uploaden' moeten staan maar ik zit al even naar mijn scherm te turen en heb hem nog niet gezien. Ben niet super handig met de computer Quote
Jorieke123 Geplaatst: 15 maart 2012 Geplaatst: 15 maart 2012 Welkom! Als je een bericht typt, zie je net daaronder een groene grote knop met "Foto uploaden" staan. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Elena Geplaatst: 15 maart 2012 Auteur Geplaatst: 15 maart 2012 Ik zie inderdaad het groene berichtje: foto's toeveogen aan uw bericht' maar kan daar niet op klikken. Nog meer tips ?? Quote
Rantje Geplaatst: 15 maart 2012 Geplaatst: 15 maart 2012 Welkom! Je moet op het groene dingetje eronder klikken, daar staat 'foto uploaden' Vervolgens kan je op je computer een foto uitzoeken, die open je dan...vervolgens wacht je even dan wordt hij verwerkt. Dan verschijnt er rechts naast het verhaal met 'tips' een klein plaatje van je foto en een balk waarin staat 'toevoegen aan bericht' vervolgens klik je daarop en komt er een code onderaan je tekst te staan. Let op dat je niet direct op 'enter' drukt, en de code helemaal hetzelfde houdt, dus geen spaties e.d.. Hoop dat je 'm snapt Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
tnauta Geplaatst: 15 maart 2012 Geplaatst: 15 maart 2012 Welkom en heel veel lees-en vraag plezier. Edit: Het staat hier trouwens heel duidelijk beschreven; hoe-foto-s-op-het-forum-plaatsen-t324.html Quote Heilige boontjes, ik eet ze rauw!
Elena Geplaatst: 15 maart 2012 Auteur Geplaatst: 15 maart 2012 Je hebt het heel goed uitgelegd maar ik krijg geen icoontje in beeld van foto's toevoegen. Ja, ik weet het: ik doe vast iets verkeerd. Ik zal vertellen wat ik gedaan heb dan snap je misschien wat ik verkeerd doe: ik klik op 'beantwoorden' en krijg dan deze kolom in beeld waar ik kan typen. Hieronder staat wel 'Foto's toevoegen aan uw bericht' allen geen groene knop. Werk ik misschien op een verkeerde pagina? Blijkbaar ben ik een echte nitwit Quote
Helly Geplaatst: 15 maart 2012 Geplaatst: 15 maart 2012 Hallo Elena en welkom op dit forum. Toe maar, een heel weiland Quote Good things come in small packages
jeanne-heijmans Geplaatst: 15 maart 2012 Geplaatst: 15 maart 2012 Ik ben ook maar een leek in foto's plaatsen maar moet je dan niet even klikken op bevestigen?? Quote
tnauta Geplaatst: 15 maart 2012 Geplaatst: 15 maart 2012 Je hebt het heel goed uitgelegd maar ik krijg geen icoontje in beeld van foto's toevoegen. Ja, ik weet het: ik doe vast iets verkeerd. Ik zal vertellen wat ik gedaan heb dan snap je misschien wat ik verkeerd doe: ik klik op 'beantwoorden' en krijg dan deze kolom in beeld waar ik kan typen. Hieronder staat wel 'Foto's toevoegen aan uw bericht' allen geen groene knop. Werk ik misschien op een verkeerde pagina? Blijkbaar ben ik een echte nitwit Gebruik je een zeer verouderde webbrowser? Een update zou het probleem misschien kunnen verhelpen. Quote Heilige boontjes, ik eet ze rauw!
Erny Geplaatst: 15 maart 2012 Geplaatst: 15 maart 2012 Welkom!Ik had eenzelfde probleem en ben vervolgens GoogleChrome als webbrowser gaan gebruiken en nu krijg ik het "Foto's toevoegen" groene blok wel in beeld en kan vervolgens de fotooz ook uploaden. Quote
geedee Geplaatst: 16 maart 2012 Geplaatst: 16 maart 2012 Welkom Elena Dat van die foto's komt vast nog in orde ,veel plezier verder met je tuin en dit forum Quote
Elena Geplaatst: 16 maart 2012 Auteur Geplaatst: 16 maart 2012 Aha, dat zal ik eens aan mijn man vragen. Geen idee Quote
appelvrouw Geplaatst: 16 maart 2012 Geplaatst: 16 maart 2012 Welkom Elena! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.