Ga naar inhoud

Featured Replies

Geplaatst:

PostNL doet weer eens raar. Ik dm je even met de track en trace gegevens, en de stavaza die mijn PostNL app aangeeft.

Geplaatst:

Ik heb de doos vanmorgen toch nog ontvangen en ga mijn best doen om hem voor het weekend door te sturen naar @Mellie!

Geplaatst:

Ik heb de doos doorgewerkt in zeer hoog tempo. Jeetje mensen, wat zitten er weer een leuke dingen in. Ik heb her en der ook nog wat kunnen toevoegen. Note to self voor volgend jaar: “zakjes met te delen zaden kun je ook voordat je de doos ontvangt klaar maken, Monique.”

Morgen gaat de doos per post richting @Mellie!

Geplaatst:

Oh wat spannend dat hij al zo dichtbij is! Ik ben zo benieuwd nu! Veel plezier met de doos @Mellie!

Geplaatst:
Op 15-11-2023 om 21:26, mdubbelm zei:

Ik heb de doos doorgewerkt in zeer hoog tempo. Jeetje mensen, wat zitten er weer een leuke dingen in. Ik heb her en der ook nog wat kunnen toevoegen. Note to self voor volgend jaar: “zakjes met te delen zaden kun je ook voordat je de doos ontvangt klaar maken, Monique.”

Morgen gaat de doos per post richting @Mellie!

Goeie tip! Ga ik dit weekend vast doen

Geplaatst:

Ja heel goede tip. Ik ga dat nu doen, want voor je het weet, heb je een bij doos vol te pakken!
Pomtidoommmm. Op zon en ma is ons post punt dicht, dus kan hem op z’n vroegst dinsdag posten. Mag ik alvast het adres van de volgende?

Geplaatst:

Ik ben aangezien ons post punt toch pas morgen open is, nog snel op de valreep wat bijzondere peperzaden aan het drogen. Namen zoals mango stumpy, heel geinig allemaal.

Nou…
3 x raden wat net allemaal van het aanrecht op de grond viel.

Dus.
En ik heb peper in mijn oog.

[emoji24][emoji24][emoji24]

Geplaatst:

Jawel. De Doos gaat morgen op de post. Doos vervangen voor een nieuw exemplaar. Dat deze aan het einde van de rit net zo uitgewoond mag zijn [emoji1320]

Ik heb peper en tomaten erbij gedaan en een paar verdwaalde andere dingen. De biet amarelia de vaurac ben ik vergeten [emoji2370] helaas.

Geplaatst:

Hij is hier aangekomen en wat is het een heerlijk pretpakket! Ik ga een weekenddag spenderen voor het doorspitten en dan gaat hij weer door naar de volgende.  

Geplaatst:

Vandaag zullen ze zaden van de Rocoto Yellow Grande droog zijn, ik zal er een mooi aantal toevoegen aan de zadendoos. 

Geplaatst:
Jawel. De Doos gaat morgen op de post. Doos vervangen voor een nieuw exemplaar. Dat deze aan het einde van de rit net zo uitgewoond mag zijn [emoji1320]

Ik heb peper en tomaten erbij gedaan en een paar verdwaalde andere dingen. De biet amarelia de vaurac ben ik vergeten [emoji2370] helaas.

cb7e32f4d3363f613ed54b78a1abe9c2.jpg

Mijn zaden van biet amarelia de vaurac… alles opgegeten…
Geplaatst:

De doos is doorgespit en het volgende adres is ontvangen. Hij gaat morgen weer door! Dank allen voor de erg leuke nieuwe soorten die ik vond. Ik heb er wat nieuwe tomatensoorten bij gedaan en nog hier en daar een zakje met leuks. Veel plezier aan alle volgenden!!

Geplaatst:

Yess kan niet wachten!

Geplaatst:

Vanmiddag de doos doorspitten, en dan gaat ie uiterlijk dinsdag op naar de volgende!

Geplaatst:

Zo leukl!!

Geplaatst:

Wat een leuk idee die zadendoos 😃 ik ben pas lid en ben nog niet zo actief geweest. Heb ook al een planning voor volgend jaar. Maar misschien doe ik volgend jaar wel mee 🤗

Geplaatst:

Kan niet wachten op volgend jaar, gewoon al leuk om door te spitten. Ben wel benieuwd wat er allemaal voor nieuws in zit 😄

Geplaatst:

Helaas wat vertraagd (het leven laat zich niet plannen) maar vanochtend is de biobox op reis gegaan naar de volgende! 

Geplaatst:

Gistermiddag is de doos aangekomen,

Deze is in omvang verdubbeld ten opzichte van vorig jaar!

Geplaatst:

Mus zoek je steekwagentje maar op, de doos is onderweg!

Geplaatst:

Steekwagentje?! 😮

Ik ben zo benieuwd en heb reuze zin om lekker door de doos te neuzen!

Geplaatst:

Foto’s!

Geplaatst:

De doos is hier gisteren aangekomen.

Ik had wel verwacht dat er een hoop in zou zitten maar dit is echt geweldig veel. 😍
De foto's laat ik achterwegen, zo blijft het een leuke verassing voor de rest.

Heel erg bedankt voor het organiseren flub!

In de loop van komende week week gaat de doos weer verder.

Geplaatst:

De doos is weer onderweg. 

Geplaatst:

Net voor het kerstweekend ontvangen. Hopelijk lukt het vandaag of morgen om de doos te doorzoeken en het dan voor donderdag weer op de post te doen. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic