Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Door kerstbezigheden en voorbereidingen voor de jaarwisseling helaas nog geen tijd gehad om de doos te openen en door te spitten. Desondanks gaat hij vandaag op de post want het pakje ligt naar mijn mening al veel te lang bij mij. Herbal kan het pakket dan tenminste meteen na nieuwjaar in ontvangst nemen.

Geplaatst: (aangepast)

De doos is in goede orde ontvangen, ik ben hem nu aan het doorspitten en verwacht hem uiterlijk zaterdag naar de volgende te sturen

@Marinke zou jij mij alslvast je adres gegevens in een PM kunnen sturen? 

aangepast door HerbalX
  • Like 3
Geplaatst:

De doos heeft alleen nog geen zin deze kant op te komen. 
"Door drukte duurt de bezorging wat langer dan normaal. We bezorgen je pakket zo snel mogelijk."

Geplaatst: (aangepast)

Ik ben ben door het eerste deel heen. Alleen al de zakjes met tomaten en peper/paprika zaden zijn weer een schat opzich :classic_love:

Nu blijkt alleen dat mijn eigen zadenvoorraad iets minder goed op orde is dan ik dacht. Aangezien de doos voor dit jaar bijna aan het einde is heeft het weinig zin om dingen met een beperkte houdbaarheid aan de doos toe te voegen want dan moet Flup dat er voor de volgende ronde allemaal weer uit vissen. 
Ik heb een paar dingen om toe te voegen maar het is minder dan anders. Is het goed als ik dit jaar niet 1 op 1 kan ruilen? Ik zal zuinig zijn met wat ik uit de doos haal en het volgend jaar weer goedmaken met extra zaden. Met mijn kleine tuintje heb ik al genoeg aan een paar zaden dus normaal altijd veel overschot en ik zal voor volgend jaar een groot deel van mijn basisvoorraad moeten vernieuwen.

aangepast door loes
  • Like 3
Geplaatst:

Ik had je een berichtje gestuurd.

heb de griep flink te pakken. Geen idee watvoor virus er momenteel precies rond gaat maar een week koorts is niet uitzonderlijk volgens de huisarts en er zit niets anders op dan uitzieken. 

• Like 1
Geplaatst:

Geen stress loes, gezondheid gaat voor. Ik heb ook geen haast, ik kan pas half maart naar Nederland om het pakket op te halen bij mijn NL postadres.  

• 2 weeks later...
Geplaatst:

De doos vandaag ontvangen. Tjee wat een schatkist 😍😍.

met flup afgesproken dat ik de doos rond 15 maart doorstuur.

ik zag dat er echt grote hoeveelheden zonnebloemenmix, akkerbloemenmix bijzitten. Dit neemt een hoop ruimte in beslag. Is daar nog belang bij voor de volgende ronde?

Zo niet dan zou ik dat voor mijn akkerrand willen gebruiken en kan ik volgende keer weer vers zaad aanbieden.

• Like 3
Geplaatst:

Zonnenbloemenmixen zijn minder geliefd, maar akkerbloemen en andere bloemen wel. Allemaal eruithalen dus liever niet, aangezien ook anderen daar misschien wel wat van willen hebben. Met zonnenbloemen en goudsbloem heb ik geen probleem (dat kan ik er wel in doen voor de volgende ronde, indien gewenst, aangezien ik daar genoeg van heb).

• Like 3

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...