Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wel leuk dat ik nu op kailan uitkom, gezien deze tot nog toe volgens mij aan alle hints voldoet, maar heb eigenlijk géén idéé wat daar het competatieve gehalte van zou moeten zijn... :lol:

Geplaatst: (aangepast)

30cm ? @Lia56 de .... top van de bladeren of een stengel ? @Erny dat vraag ik me ook af, moest het die zijn. 

Ik wil ook wel even een lans breken voor welke groenten al voorbij gekomen zijn : 90% van de deelnemers heeft niks te maken met groenten die 5 of 8 jaar het onderwerp waren. ik zou o.a. ook nog wel eens graag een tomaat hebben 😁

aangepast door redzebra
  • Like 1
Geplaatst:

Sla hoger dan 30 cm mmm

Kan wel als de bloeistengel doorgroeit om later zaden van te verkrijgen...

Er zit er trouwens wel een bij met een mooie kleur

Geplaatst:

Artisjok heeft ook een penwortel maar of je die in een pot kan kweken? Misschien een nieuwe variant? miniartisjok? Met paarse kelkbladeren?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Artisjok kan wel in pot, maar die geeft niet altijd het eerste jaar al vrucht. Dus wat moet je dan?!

@lia56 de wedstrijd groente staat dus al vast dat mijn ingooi niet werkt en het geen 30 cm hoge sla wordt?!

Geplaatst:
4 uren geleden, Mellie zei:

Artisjok kan wel in pot, maar die geeft niet altijd het eerste jaar al vrucht. Dus wat moet je dan?!

@lia56 de wedstrijd groente staat dus al vast dat mijn ingooi niet werkt en het geen 30 cm hoge sla wordt?!

Heb vorig jaar artisjokken geprobeerd: prachtige grote planten, maar inderdaad geen bloemknoppen. Daarna volledig weggerot… ik houd het op (paarse) spruitjes als gok voor de wedstrijdgroente. Horen we het op 1 januari? Lijkt me zo leuk om mee te doen! Staat de wedstrijd voor iedereen open?

Geplaatst:
On 12/26/2023 at 8:38 PM, Marinke said:

Ik had gehoopt dat we als kerstcadeautje de onthulling van de wedstrijdgroente zouden krijgen ;-)

Nog even geduld...bijna..

Geplaatst:

Oh, ok, dat wist ik niet van de sluitingsdatum. Dan slaan de spruitjes nergens op. Ben erg benieuwd wat het wordt (zoals velen volgens mij 😊).

Geplaatst: (aangepast)

Yes.... 1 januari wordt bekend welke zaden er opgestuurd worden.... zijn er al forum leden die sowieso mee gaan doen?

aangepast door Lia56
  • Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...