Geplaatst: 9 januari 20242 j We krijgen een "sneeuwbom des doods" 😱 Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 9 januari 20242 j Weeronline zegt 0/4 (minimum/maximum) met 9mm regen en Buienradar zegt 0/3 met 5mm regen voor volgende week woensdag in Boskoop.Dus kans op gladheid door deels smeltende sneeuw.Overigens zitten zowel Weeronline als Buienradar er vaker naast dan goed, ook op de korte termijn...Maar 20cm is toch niet zo veel? Hebben we een paar jaar geleden toch ook gehad? Stuifsneeuw zoals in 1979 is daarentegen andere koek. Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 9 januari 20242 j Ik vind vooral de uitdrukking sneeuwbom des doods erg grappig. Hoe verzinnen ze het. Nog beter dan Horrorwinter. Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 10 januari 20242 j Is 'click bait'. Je moet wat verzinnen om bezoekers naar je website te trekken. Bij 20 cm sneeuw ligt het openbare leven in NL stil. Een paar cm kunnen we aan, 20 cm niet. In het weer zitten altijd onzekerheden. Ik lees iedere dag de ' Guidance' van het KNMI, daar worden de onzekerheden ook benoemd. Guidance Meerdaagse . Momenteel is het hier -6.5, gevoelstemperatuur -11.3
Geplaatst: 10 januari 20242 j Overigens is ook allang ontkracht dat alleen Nederland stil komt te liggen met sneeuw, ga voor de grap eens naar de Alpenlanden als het sneeuwt. De eerste paar dagen flinke sneeuw ligt daar ook alles stil hoor... Enige verschil is dat het voor hun geoorloofd is om machines aan te schaffen die de openbare ruimte weer begaanbaar maken omdat het ieder jaar nodig is. Als dergelijke investeringen hier gedaan worden dan schreeuwt iedereen moord en brand omdat het maar eens in de 10 jaar voldoende sneeuwt om die machines van stal te halen. Lekker zeiken om het zeiken. Ik ben blij dat alles mooi droog vriest en het grondwater even tijd krijgt om te zakken. Helaas met de wisselvallige voorspellingen komt ook de regen terug, net als de wind... Volgende week weer richting de windkracht 5-7. Volg ons op instagram: https://www.instagram.com/huizersemoestuin/
Geplaatst: 13 januari 20242 j En stiekem lengen de dagen 🙂 Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 13 januari 20242 j Mooi weer gehad om de vriezers te ontdooien en schoon te maken... alle spulletjes in tassen buiten gezet en na de schoonmaak weer in de vriezer..😄 13 januari 20242 j aangepast door Lia56
Geplaatst: 15 januari 20242 j Mooi plaatje! Hier maar een paar vlokjes gezien en het blijft helaas nog niet liggen.
Geplaatst: 15 januari 20242 j Was wel super glad vanochtend! Niet handig als je een over enthousiaste hond hebt die maar wat graag wil rennen 😏 15 januari 20242 j aangepast door Lia56
Geplaatst: 16 januari 20242 j Één van de voordelen van midden in de nacht op moeten staan: een prachtig onberispelijke witte deken buiten. 😊 Blijft ieder jaar weer een geluksmoment. Maar even niet nadenken over het fietstochtje naar werk over 6 uurtjes. 😅 Volg ons op instagram: https://www.instagram.com/huizersemoestuin/
Geplaatst: 18 januari 20242 j Gaaf, Amrutten, zo’n pak sneeuw! Zal ook de nodige problemen met zich mee brengen, maar zeker voor kinderen heerlijk! mens word er toch vrolijk van?
Geplaatst: 18 januari 20242 j Nou, vrolijk, voor geen meter. Ik heb een gruwelijke hekel aan kou en sneeuw en ijs. Dus dit is binnenshuis vegeteren voor mij.😉 Het kan niet snel genoeg weg zijn.
Geplaatst: 18 januari 20242 j Ja, zuid Limburg Nederland, midden Limburg voor ons Belgen, ik zit momenteel nog in Oost-Vlaanderen op mijn werk (tegen het Waasland aan) waar amper 2mm sneeuw is gevallen. Morgen naar huis, ik zie dat wel zitten sneeuw en ijs 😄, had o.a. deze foto's al doorgekregen, ik zie dat Luna (onze oude labrador) ook tevreden is.
Geplaatst: 18 januari 20242 j Lekker, Redzebra! Mooi, die hind! Die van ons vind het ook zo heerlijk! geniet ervan, dit weekend! 😊⛄️
Geplaatst: 20 januari 20242 j De laatste tijd is er toch altijd weer wat. Eerst maandenlang vrijwel elke dag regen, toen dat opgehouden was kwam de vorst, en komende nacht voorlopig laatste nachtvorst maar dan komt er morgenmiddag storm! Zondag tot en met woensdag verwacht Weeronline hier windkracht 6-7! Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 9 februari 20242 j Gisteren (donderdag), hier: 23,6 mm neerslag: Inhoud bloempot of bak berekenen
Geplaatst: 18 februari 20242 j Echt…wat een kakweer zeg! Blij dat ik gister een en ander heb gedaan. vandaag maar wat zaaien en verpotten!
Geplaatst: 18 februari 20242 j 1 uur geleden, jootje zei: vandaag maar wat zaaien en verpotten! Precies wat ik ook aan het doen ben 😄. De paprikas en aubergines heb ik een uurtje geleden gezaaid en straks ga ik wat pepers verpotten. Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.