Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Mijn Akker


Goudsbloem

Aanbevolen berichten

Hallo, Wat een leuk forum is dit!

Ik heb sinds begin dit jaar mijn moestuin op een volkstuincomplex. En ik ben helemaal enthousiast.Niet alleen om van alles te proberen, maar ook om lekker buiten te zijn.

Ik ben begonnen met het laten omploegen van de akker. Kan ik helemaal van het begin af beginnen. De erfenis van de vorige eigenaar is een heel leuk hutje en een aantal aardbei-plantjes. Die doen het goed (als ik weet hoe het moet ga ik foto's plaatsen). Helaas staan er ook een heleboel brandnetels, met meterslange wortels. Maar ik hou vol!

De spinazie, doperwtjes en capucijners beginnen iets te doen. Ach, het is gewoon té leuk allemaal. En dit forum helpt me enthousiast te blijven, met al die informatie, en het enthousiasme van iedereen!

groetjes en hele fijne paasdagen

Wie glimlacht in plaats van tekeer te gaan, is altijd de sterkste

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom.

 

Brandnetel is in het voorjaar echt lekker (ik eet het samen met zevenblad). En er zijn ook vlinders die de brandnetel nodig hebben. Ik heb in mijn tuin een halve vierkante meter gereserveerd voor de brandnetel. Daar buiten worden ze wel afgevoerd, hoor.

Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...