Jump to content

Oproep voor programma!

Recommended Posts

Een moestuin oudbollig? Nee hoor, juist heel hip! Ben jij jong en denk je eraan om een moestuintje aan te leggen maar weet je niet hoe je dit aan moet pakken? Wellicht gaan wij je helpen! Voor het programma Eigen Huis & Tuin zijn we op zoek naar jonge mensen die graag uit eigen tuin willen eten! Overtuig ons waarom we bij jou langs moeten komen en wie weet word jij geselecteerd! Mail nu naar [email protected]

Ik wil zelf niet want ik ben verlegen maar met forumlid JORIEKE hier zou je de juiste keuze maken, ze is piepjong ze heeft naast groente fruit en heel veel kruiden en andere aparte dingen ook nog allerlei leuke boerderijdieren, die ze melkt eieren enzo.

ze maakt groente en fruit in kortom alles wat je kan bedenken wat betreft op jonge moderne manier tuinieren combi fun en opbrengst eigen voorziening en gezond eten.

En ze kan best hulp gebruiken van jullie programma, ze wil nog vanalles (leren) zoals mediterraans fruittuin bv met 2 hele mooie oude olijven, een wijngaard en weet ik wat nog meer, zeker weten dat jullie haar kunnen helpen.

Dus ik promoot een interview en hulp voor Jorieke op tv

ps we willen wel een link/aandacht voor ons jonge moestuinforum op TV graag want onns forum hoort bij jong moestuintuinieren.

Players only love you when they're playing.

Leuk dat RTL moestuinieren en de jeugd onder de aandacht wil brengen van het grote publiek.

Gezien het enthousiasme van de vele jonge forumbezoekers denk ik dat het een interessant item kan worden.

Ik ben niet op de hoogte van ieders motivatie, maar uit alles wat Jorieke al heeft laten zien en horen op het forum denk ik dat zij wellicht een aardige kandidaat kan zijn voor zo'n programma.

Aanmelden dus Jorieke (kun je tussen de regels ook nog een beetje reclame maken voor het forum)

Ik ben jong en ga net beginnen, maar ik weet niet of ik wel op tv wil.. Lijkt me wel eng..

Straks maak je een enorme blunder en dan heeft iedereen het gezien

En die komen er vast, want ja.. ik begin net..

We hebben allemaal enorme blunders begaan toen we begonnen met moestuinieren, ook ik en soms maak ik ze nog steeds . Van die blunders leer je uiteindelijk nog wel het meest.

Maar ik zou het ook spannend vinden om op televisie te komen.

Ik heb wel een dochter van 9, die helpt mij graag in de moestuin. Ik wil haar komend seizoen een eigen stukje moestuin geven. Zij zou het prachtig vinden om op televisie te komen, maar ik denk dat zij wat te jong is .

Grappig, mijn zoontje van 10 heeft ook gelijk een mailtje gestuurd.

hij denkt dat ze wel de stenen uit onze achtertuin mogen halen.

Ik heb hem maar verteld dat ik het prima vind op zijn stukje in de moestuin. Zelf ben ik veel te eigenwijs om een cameraploeg mij te laten vertellen hoe ik de tuin moet indelen. Daar kom ik liever zelf achter.

Maar ik ga ervan uit dat hij niet de doelgroep is.