Geplaatst: 20 oktober 201213 j Auteur Met niet zoveel bloeiends op de moestuin is het een drukke bedoening op de Mizuna-bloemen... Even van dichtbij bekeken... En op het buurbloempje...
Geplaatst: 23 oktober 201213 j Ondanks het feit dat ik een beek heb, zie ik zelden libelles. Het water stroomt dan ook flink. Sinds enige jaren heb ik ergens een opud bad ingegraven, en blijkbaar komen er nu libellen(libelles?).Deze twee foto`s heb ik gisteren gemaakt. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 19 april 201312 j Auteur Dit rupsje vertrouwde het ook nog niet helemaal met de kou, heeft z'n bontjasje nog maar even aangehouden...
Geplaatst: 19 april 201312 j Hej, doet je fototoestel het weer? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 28 april 201312 j Weet iemand wat voor kevertje dit is ? echt erg mooi metalic blauw ( cm groot ) zat in 1 van mijn vaste planten.
Geplaatst: 28 april 201312 j Als ik het goed heb is het een Muntkevertje.Mijn buurman had er vorig jaar last van.Toen heb ik het opgezocht. Hier heb je een foto. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 28 april 201312 j Leuk onderwerp, heb uit interesse even gezocht, na de zoveelste metallic blauwe VW-kever kwam ik bij de blauwe muntgoudhaan uit. Klopt? http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Chrysolina_coerulans01.jpg 29 april 201312 j aangepast door Gast
Geplaatst: 28 april 201312 j Thnx beiden voor de determinatie. Kan geen kwaad dus. Munt zat te eten bij mij.
Geplaatst: 29 april 201312 j Auteur Hier ook vragen en reacties betreffende het munthaantje: https://www.moestuinforum.nl/topic/5417-bestrijden-munthaantje/ Even naar het midden van de pagina scrollen...insecten-foto-s-en-verhalen-t5261-30.html
Geplaatst: 25 mei 201312 j Auteur De eerste bloedzuiger van het jaar lag gewoon lekker tussen de slakken onder een plank...
Geplaatst: 25 mei 201312 j Hoe groot is dat beest wel niet Erny??? To plant a garden is to believe in tomorrow.
Geplaatst: 25 mei 201312 j Auteur Centimeter of 6 in niet geheel uitgerekte staat... Het schaaltje is niet zo heel groot...
Geplaatst: 26 mei 201312 j Gatsiedakkie Erny! Ik kan tegen veel dingen: slakkenslijm, kinderkots, kippen- en andere poep...maar bloedzuigers...brrrrr daar wordt ik nou naar van Op het orchideeënveldje zagen we een prachtige rose-rode vlinder. Het blijkt een nachtvlinder, het groot avondrrood: We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 26 mei 201312 j oohhh jet wat een mooie bruine ogen Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 27 mei 201312 j Auteur Een mooi bloempje met een bijtje erop is altijd welkom, helemaal in deze tamelijk zonloze tijden. @Appelvrouw: Prachtige vlinder... heb ik nog nooooooit gezien.... Geweldig die felle roze kleur...
Geplaatst: 27 mei 201312 j waarom hebben mooie insecten zoals de vlinder en de meikever zulke vreselijke lelijke en agressieve vreetgrage kinderen ??snappen jullie dat nou ?
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.