Geplaatst: 1 juni 201213 j Bij die tweede ook, vermoed ik.... ben je nou echt getrouwd met je paard, joh?? das niet de mijne.....die mochten werken op mijn trouwdag deze is van mij......
Geplaatst: 1 juni 201213 j WOW!!! Indrukwekkend... en mooi http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 1 juni 201213 j Die mag je met trots tonen Thessa Verder lijken we allen liever onze bloemkolen te tonen dan onze kop Deze gaat in ieder geval niet het NET op (blijft niet meer plakken) De meeste woorden worden in stilte gesproken ..... @Nique
Geplaatst: 2 juni 201213 j Hihi komt gewoon door die mooie paarden dat we wel durven Al kan ik dan weer niet kiezen en zijn het óf bloemkoolfoto's of foto's met paarden/pony's..hihi iets anders is er niet te vinden
Geplaatst: 2 juni 201213 j Nou Rantje! Als ik een ding zie, dan is het dat jij héél veel plezier beleeft aan paardrijden! Je staat overal zo lekker vrolijk op! Ik durf ook wel hoor jongens... Heb gezocht naar een fatsoenlijke foto maar ben tot de conclusie gekomen dat er die geen worden gemaakt... Haha In mijn seizoen sta ik al klussend op de foto, en op de wc-pot Dus de enige nette foto is van afgelopen kerst... (normaal zie ik er iets geiten-wollen-sokkiger uit ) Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Geplaatst: 2 juni 201213 j En nee ik lijk in het echt niet op Baldjid En strak int pak natuurlijk 30 april 20178 j aangepast door Gast Omdat het kan.
Geplaatst: 2 juni 201213 j Leuke foto's! Nou vooruit, dan hier ook maar 2 foto's van mij: (in Las Vegas, waar ze nogal houden van grootse winkel-ornamenten ) facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 3 juni 201213 j He Jorieke, wat grappig, geen idee waarom hoor, maar op de een of andere manier had ik me jou veel ouder voorgesteld! Dit is geen belediging hoor, meer gewoon anders voorgesteld
Geplaatst: 3 juni 201213 j niet zo spectaculair als menph , maar toch een aantal gevonden. samen met mijn jongste.
Geplaatst: 3 juni 201213 j @Eefje: Tja, 26 jaar alweer hoor facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 3 juni 201213 j Ennuh Jorieke, 26 is een mooie leeftijd! Toch?? Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Geplaatst: 3 juni 201213 j @Eefje: Tja, 26 jaar alweer hoor Dat zei je twee jaar geleden ook al.... http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 3 juni 201213 j Haha echt? Ik wordt 27 dit jaar... ben van '85. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 3 juni 201213 j Oei, 27... Tja Jorieke, dan wordt je toch wel écht oud hoor! Ik vond het al verschrikkelijk dat ik 20 werd... Nooit meer een tiener! Ben er inmiddels wel aan gewend, maar toch komt de 30 steeds sneller dichterbij Ach, het doet geen zeer is me beloofd! Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Geplaatst: 3 juni 201213 j oke...dan moet "beppe" greet ook maar met de billen bloot maar om jullie die ellende te besparen, maar gewoon 2 kiekjes met 2 kleinkotersen let vooral op mijn echte nepalese hoofdtooi!op de kinderboerderij in kampen! Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 4 juni 201213 j Hee dat had ik nu wel gedacht..dat jij er zo uit zou zien We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 4 juni 201213 j Nou gewoon een mooie & intelligente vrouw met een lekkere pittige uitstraling..zo kwam je in je geschriften ook over. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 4 juni 201213 j Mocht je willen das een warmbloed, je zal wel een shetlandpony hebben, dat je benen een beetje over de grond slepen stel ik me voor sorry, da`s een haflinger.. koudbloed..Wel een hele mooie. Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Geplaatst: 5 juni 201213 j zo! mag je die trekker ook lenen op je moestuintje?of...kin dat net? Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 5 juni 201213 j Maar wel een .......... foto De meeste woorden worden in stilte gesproken ..... @Nique
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.