Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Voorstellen


Lynn

Aanbevolen berichten

Hallo medemoestuinierders,

 

Mijn naam is Lynn en sinds vorig jaar verbouw ik wat groenten en kruiden in eigen tuin. Omdat ik het moestuineren zo leuk vind en de smaak zoveel lekkerder is heb ik mij ingeschreven voor een volkstuin bij ons in de buurt. Sinds kort heb ik een plek toegewezen gekregen die ik met iemand deel. Op dit moment is er pas 1 bed klaar maar we doen ons best.

Omdat ik nog heel veel moet leren kijk ik met regelmaat op dit forum om te zien wanneer ik iets moet zaaien of om te kijken of er een oplossing is voor een bepaald probleem.

Mijn belevenissen leg ik sinds kort vast in een blog (http://moestuinmiep.blogspot.com) zodat ik volgend jaar terug kan kijken wanneer ik wat gezaaid heb en wat het resultaat is.

Ik hoop op dit forum vooral wat kennis op te doen en ervaringen te delen.

 

Hartelijke groeten

 

Lynn

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben weer even terug, heb op je blog gekeken, super leuk!

Je dressing klinkt ook lekker, die ga ik van de week samen met m'n moeder eens maken

Dressing

 

3 eetlepels olijfolie

1 eetlepel rode wijnazijn

1 eetlepel honing

1 theelepel mosterd

1 teentje knoflook

1 theelepel vers geknipte dille

 

Meng in een kom de olijfolie met de rode wijnazijn en voeg een eetlepel honing toe. Meng net zolang totdat de massa goed met elkaar vermengd is. Voeg de mosterd, de uitgeperste knoflook en de dille toe en schenk alles in een klein glazen potje met schroefdeksel.

Zet de dressing tot gebruik weg en schud het potje goed voordat de dressing over de salade wordt geschonken.

 

Heb je na gebruik nog dressing over dan kan je het dichte potje nog een paar dagen in de koelkast goedhouden.

 

Ga nog even verder lezen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helly dankjewel! Ik moet nog veel leren maar al doende leert men en ik vind het enorm leuk om te doen.

 

Rantje ik ben heel benieuwd hoe je de dressing vindt. Overigens ben ik een regelmatige bezoeker van jouw blog. Je maakt prachtige foto's en ik vind het heel leuk om te zien hoe je alles ontdekt. Je houd je niet altijd aan regels en laat de natuur zijn gang gaan waardoor je soms buiten de gebruikelijke tijden om oogst. Heel erg leuk en inspirerend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Lynn, zoals je ziet heb ik me hier ook pas sinds kort op aangemeld al kwam ik hier al wel regelmatig lezen en moet zeggen is echt leuk, klaar in de tuin en dan even op het forum lezen, veel plezier hier. Gr. Ben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rantje ik ben heel benieuwd hoe je de dressing vindt. Overigens ben ik een regelmatige bezoeker van jouw blog. Je maakt prachtige foto's en ik vind het heel leuk om te zien hoe je alles ontdekt. Je houd je niet altijd aan regels en laat de natuur zijn gang gaan waardoor je soms buiten de gebruikelijke tijden om oogst. Heel erg leuk en inspirerend.

 

Dank je, is altijd leuk om te lezen

Morgen gaan we hem maken, de dille is nog niet heel groot maar er staat er eentje die nog gedund had moeten worden, die gaan we ervoor gebruiken

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...