Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Salut


veuvecouderc

Aanbevolen berichten

Ik heb me netjes voorgesteld toen hier kwam. Het leek mij daarom wel zo fatsoenlijk om ook een paar woorden te wijden aan mijn vertrek.

 

Een paar woorden maar, want voor je het weet bedien ik me weer van woorden die hier op het forum sinds een maand of zes als ongepast worden aangemerkt. Affijn, ik hou het dus voor gezien. Het wordt mij een beetje te gezellig hier.

 

En aangezien de tuin ook op weg is en mijn aandacht niet meer dagelijks nodig heeft, ga ik me weer met hele andere dingen bezighouden: een tiental deuren schilderen, eindeloze wandelingen maken, champignons zoeken, me verdiepen in fruitverhuizingen enzovoorts.

 

Het ga jullie goed!

 

img848229451338663586.JPG

Veuvecouderc

De weduwe in 2012 blog/veuvecouderc/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach dat vindt ik nou heel erg jammer!! Genoot echt van je bijdragen, zienswijze en van je blog...!!! Dacht dat ik dat nog een beetje langer zou mogen doen...

 

Kunnen we je niet overhalen nog een beetje te blijven? Anders moet ik jou en je tuin en de boom gaan missen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar zat ik ook net aan te denken toen ik dit topic las appelvrouw....heb m ff opgesnord....vond het ook een geinig karretje zou ik ook wel eens in rond willen scheuren door t franse land

 

En daar is ie dan eindelijk - mijn eigen karretje! Een prachtig mooie hagelwitte 'pick-up' voor al mijn uitstapjes met de honden en natuurlijk voor al die kilo's oogst die van het nieuwe land gaan komen.

 

karretje45361338666849.jpg

Met dit nieuwe speelgoed - plus de akker, ons te kappen bos, het huis, de 'oude' tuin en al het werk wat overal nog gedaan moet worden - blijft er, vrees ik, geen tijd meer over om hier nog rond te hangen. Bon courage et au revoir

Link naar reactie
Delen op andere sites

he veuve....

ik ben hier pas op het forum......las je reacties altijd met volle belangstelling:

vanwege je zienswijzes op dingen in de natuur die belangrijk zijn om door te geven in deze tijd waar de mens eindelijk weer een begin maakt tot meer samenleven met de natuur en moedertje aarde dus

op het oog niet het belangrijkste ding als je onwetend begint tot proberen eigen dingen te kweken/verbouwen voor eigen gebruik....

overleveringskennis overdracht is tegenwoordig in deze tijd zo belangrijk!!!!!

neem aan dat je niet over te halen bent om op het forum te blijven....anders had je dit topic niet gedaan

ik zou toch graag als dat kan op een of andere manier jouw belevingswereld qua natuur willen volgen...

kunnen wij jouw straks volgen op een blog?

 

mijn frans is te beperkt...maar je suis triste klinkt fonetisch wel goed hoop ik!

omdat ik jouw visie wel volg..........zal ik proberen wat ik al qua idee had mijn beschouwelijke visie van moestuin-eren te ventileren!

en als je dan toch in die pick-up zit........zet dan het plaatje van dorus (tom manders ) maar op:

me eigen moestuin!

au revoir!

kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

http://guppedup.blogspot.nl/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik hou niet alles volledig bij,maar volgens mij is dit de 2de keer dat u afscheid neemt. Aan de ene kant jammer want u had echt wel kennis van zaken, aan de andere kant, was u soms wel hatelijk naar andere toe, voor het ene kind bent u bijv. heel vriendelijk, bij een andere topic zegt u weer, dat u allergisch bent voor kids onder de 16. ik neem aan dat u nooit geen kinderen gehad heeft, maakt ook niet uit, maar voor een kind bewondering hebben en voor de ander niet,dat klopt dus niet. Persoonlijk denk ik dat u,in u leven het een en ander mee gemaakt hebt,dat u af en toe zo reageert, jammer, want u kennis van zaken is niet mis, maar als u s'nachts om 3.00 uur nog een slechte reactie geeft vind ik ook jammer, dan denk ik soms, waarom, het kan zo leuk zijn. Maar als u echt afscheid neemt, veel geluk in u verdere leven,geniet van u mooie land, u wandelingen etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoef het helemaal niet met iemand eens te zijn toch ? ( of ook niet oneens )

 

Zou het wel jammer vinden als dit forum een soort van 'zelfcorrigerend vermogen' blijkt te hebben, waar mensen met es een wat dwarsere mening , meer eigen inbreng , of wat minder makkelijke humor, weggefilterd worden. Dat zou ik echt jammer vinden.

 

Ik ga zeker de mooie foto's missen. Gek genoeg denk ik daar als 1e aan. De teksten waren gewoon goed kwa stijl en inhoud. Misschien wat stuurs. Nou én ?

 

Lijkt me toch dat je best af en toe om het hoekje kan gluren he ?

 

Jeemp. ik ga echt die mooie foto's missen. En overall een verschraling van heel dit forum. Balen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat ik het kort houden: Een verlies voor het forum

De (soms afwijkende) mening gebaseerd op 100% ervaring is er een die uniek is, een die je niet kan vinden via google

Echt een verlies, zonde! Jammer!

 

En Jeanne, wat is er fout aan haar antwoord? Ja het is een beetje scherp antwoord, maar dat mag toch ook wel?

Ieder z'n mening. En dat mensen het bericht minder leuk vinden: Je kan niet alles leuk vinden. Als we elk forumlid zijn berichten eens goed zouden bekijken dan heeft iedereen soms wel eens berichten waar van je denkt: Moest dat zo nodig gepost worden?

Ik zit ook op een forum van een bepaald internet spelletje, nou daar gaat het er pas hard aan toe zo nu en dan Daar is dit nog niks bij.

 

Ik vind het een beetje jammer dat een paar berichtjes tot zo'n discussie kunnen leiden, waardoor meer mensen zich er in mengen waardoor de sfeer eigenlijk nog minder word. Kom op, het is maar een berichtje op internet.. Laat je er niet zo door pakken (Dit laatste zeg ik in het algemeen, gericht tegen iedereen )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker een verlies.

 

Niemand op het forum met zo'n inhoudelijk en stylistisch goed blog als dat van Veuv. Haar blog was ook de reden dat ik me hier aanmelde. En zelf graag iets wilde toevoegen.

 

Helaas kwam ik er al snel achter dat er een harde kern van verveelde schreeuwlelijkerds op het forum zit die het maar wat leuk vinden om nieuwe gebruikers weg te pesten. De beheerders van het forum gaan hierin mee. Want tja, degene bedienen met de grootste bek lijkt het makkelijkst. Selectief mensen van het forum bannen en kennis voorrang geven op 'leuke prietpraat' is er niet bij. Stel je voor dat mensen me 'niet lief' zouden vinden, oeioeioei. Lekker belangrijk!

 

Gelukkig blijven er de laatste tijd wat mensen plakken en laat de harde kern zich wat minder gelden. Dat maakt het nog uit te houden.

Maar het forum gaat bergafwaards als top posters als Veuvecouderc zich afmelden.

 

Ik hoop van ganse harte dat we in het najaar weer bijdrages van je mogen lezen. Allicht op een andere plaats op het net. Ik wens je een prachtig seizoen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een aantal maanden geleden kwam ik bij toeval op dit forum terecht. Het forum globaal doorgespit en veel leuke onderwerpen gelezen en ook nog wat geleerd. Dit kwam onder meer door jouw bijdragen en de belgische (Bors...)forummer. Jouw andere kijk op onderwerpen is juist . Niet standaard en als je het er niet mee eens bent hoef je er niet op te reageren. Ik zit zelf op meerdere forums. Daar gaat het er soms heel wat scherper aan toe en toch laat je iedereen elkaar in zijn waarde.

De laatste tijd wordt dit forum meer een veredelt libbeleforum. Goede onderwerpen met diepgang worden schaars. Noem het aardbeien project en paddestoelen project maar als voorbeelden. Veel onderwerpen worden elke paar weken herhaalt en er wordt niet ingegrepen. Persoonlijk denk ik dat meerdere dit forum in 2 moet gaan opdelen. 1. gezellig en 2. Informatief met diepgang. Als dit niet gebeurd zullen meer mensen met kennis afhaken. Juist door de goede bijdragen op het paddestoelen gedeelte ben ik deze gaan kweken. Ik hoop dat de leiding van dit forum een juiste keus gaat maken of het informatief wordt of een gezelligheidsforum waar de echte moestuinders na een tijdje afhaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Martijn, dank voor je bijdrage, het antwoord is helder: informatief. Er wordt bovendien wel degelijk gemodereerd, en veel energie in gestoken, maar samen maakt men het forum, mooi dus dat je geregistreerd bent

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat informatief en gezellig wel degelijk samen kunnen gaan.

Ik heb al twee fora ter ziele zien gaan (fora anders dan over moestuinieren, maar dat terzijde) omdat men daar ook serieus en gezelligheid gingen scheiden.

De vaste gebruikers vonden het saai worden, en kwamen minder en minder.

 

Waarom moet informatie altijd zo serieus gebracht worden?

Onze nieuwe habitat :

https://youtu.be/BapOVa6jPgg

Zittauer Gebirge ( Natur, Wandern, Entspannung, Ruhe )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal, vanwege dit alles sluit ik me aan bij veuvecourc, ik zeg ook salut. alle goede vrienden, bedankt voor alles, voor jullie goede raad, het toesturen van zaadjes. Ik hoop dat ik ook een bijdrage aan jullie heb kunnen leveren. dmv opsturen van aardappels, zaadjes, en boeken, nee ik wil geen waardering. Heb het met liefde en plezier gedaan. Qua kennis hadden jullie niet veel aan mij, alleen wat ik zelf had gepoot of gezaaid. Maar ik heb heel veel geleerd hier, dat mag wel gezegd worden. Allemaal een heel goed seizoen, met hopelijk nog een goede zomer. Gewoon op zijn nederlands, het ga jullie allemaal goed. Jeanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, dat schiet lekker op!

 

Wie gaat er nog meer weg?

 

Jammer toch allemaal.

Heel jammer.

 

"Qua kennis hadden jullie niet veel aan mij"

Als ieder deze kennis hadden, waarom zou er dan nog een forum nodig zijn?

Om elkaar de loef af te steken?

 

Ook jeanne-gordijn het beste toegewenst.

Onze nieuwe habitat :

https://youtu.be/BapOVa6jPgg

Zittauer Gebirge ( Natur, Wandern, Entspannung, Ruhe )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...