Geplaatst: Dinsdag om 19:241 d Op 14-7-2025 om 14:43, Vrouwholle zei:Ook gister dan eindelijk de aan @Beukwood beloofde zomerstoof gemaakt…Oeh dit ziet er smakelijk uit! Je neemt me helemaal mee in de beleving :) thanks voor het taggen!
Geplaatst: 18 uren geleden18 u Op 13-7-2025 om 14:49, Petrasmoestuin zei:@Fruittuin17 wat zijn die roze en witte vruchtjes rechts boven?Dat zijn moerbeien. Die jij bedoelt is het ras Lavendel. Die zijn wit en worden bij rijping roze/lila.
Geplaatst: 18 uren geleden18 u Op 13-7-2025 om 08:19, CJodokus zei:En die eerste fruitschaal! Een schilderij!Onbetaalbaar als je dat allemaal bio wilt kopen, wat een schatkamer heb je in je tuin @FruittuinJa ben er echt heel blij mee. En het wordt elk jaar alleen maar meer. Ik ben me nu aan het focussen op vaste groentes, aangezien ik dus niet ga moestuinieren (teveel werk, ik wil 1 keer planten en klaar). Heb net een pakketje ontvangen met aspergeplanten, en binnenkort komt er wat zaad van dingen die zichzelf blijven uitzaaien, en wat vaste planten en bomen die groente opleveren
Geplaatst: 7 uren geleden7 u Cacık met dille en knoflook en komkommer uet. Het zijn kwa volume misschien kleine ingrediënten, maar wat zijn vers geoogste dille en knoflook toch lekker!
Geplaatst: 7 uren geleden7 u Gisteren de pasta gemaakt van het recept dat ik op zondag had gemaakt maar niet zo beviel. Nog wat schorseneren die ik over had erbij gedaan, macaroni gekookt en de groente erbij gedaan. En een verse salade van rucola, bosuitjes uet met tomaatjes en lekkere dressing.Vandaag had ik ook een bijzonder gerecht, hahaha. Ik had al een idee dat het zo er niet uit ging zien.Ook hiervan ga ik morgen de bovenlaag eraf halen en dat gebruiken voor mijn pastagerecht. Wat een flop!Ik zal het recept wat ik probeerde te maken vermelden, het plaatje wordt in werkelijkheid heel anders uiteraard, dat kun je via de omschrijving al lezen, maar dat ik het i.p.v. 25 minuten het 45 minuten in de oven heb gehad en dat de courgette eigenlijk nog nattig en niet gaar is....Het was te eten, maar dus niet meer.Hierbij de link om te zien wat ik bedoel.https://kochbossblog.com/2025/06/28/dieses-rezept-fur-zucchini-mit-nur-2-zutaten-hat-mich-begeistert-ich-habe-es-gestern-abend-gemacht-und-mein-mann-konnte-kaum-glauben-wie-lecker-es-ist/?fbclid=IwY2xjawLc0PtleHRuA2FlbQIxMABicmlkETFBaUtlb0xMZFBJS0Judm14AR7lUgwabQLLISSF6FHpkkLqeU2XEY66wYT5qDaNqk7nhXCR3VdyUheWAX7EiA_aem_Ld7w4bZHkpdqf9QFb7VmeA 4 uren geleden4 u aangepast door Petrasmoestuin
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.