Tanja65 Geplaatst: 15 april Geplaatst: 15 april De meeste van mijn gekregen plantjes kan ik herleiden. Maar deze tomaat niet. Welke is het en wie was de gulle gever? Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Rookie Geplaatst: 15 april Geplaatst: 15 april Ik heb zaailingen van lavas en salie gekregen. Wanneer zou ik die in de tuin kunnen zetten? Quote
appelvrouw Geplaatst: 15 april Geplaatst: 15 april Die komen beiden nu al op in de tuinen dus zou moeten kunnen. Misschien even af harden voor de zon een paar dagen in een windvrij hoekje, als je dat hebt. 3 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Rookie Geplaatst: 15 april Geplaatst: 15 april Dank je. Ga ik doen. Eerst even de "zware onweersbuien" "harde" windstoten afwachten. Je weet maar nooit. Quote
Tanja65 Geplaatst: 15 april Geplaatst: 15 april 39 minuten geleden, Rookie zei: Eerst even de "zware onweersbuien" "harde" windstoten afwachten. Wanneer zouden die moeten komen? Of is dat heel lokaal? Mijn buienradar geeft voor de komende weken windkracht 2 aan, niet echt ‘harde’ windstoten lijkt me. Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Rookie Geplaatst: 15 april Geplaatst: 15 april Eerst kwamen ze om vier uur, nu om zeven uur. Zal wel lokaal zijn, maar het noordoosten schijnt de volle laag te kraijgen. Maar dat hebben we al eens eerder gehoord... Quote
Goldfish Geplaatst: 15 april Geplaatst: 15 april 8 uren geleden, Tanja65 zei: De meeste van mijn gekregen plantjes kan ik herleiden. Maar deze tomaat niet. Welke is het en wie was de gulle gever? Dat was ondergetekende. Die vergeten was een British Breakfast mee te nemen. Dus dan moet dit (95% kans) die andere multiflora zijn: Redcentiflor Quote
Tanja65 Geplaatst: 15 april Geplaatst: 15 april Tnx @Goldfish! Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Oudholland Geplaatst: 18 april Geplaatst: 18 april Op 15-4-2025 om 20:30, Goldfish zei: Dat was ondergetekende. Die vergeten was een British Breakfast mee te nemen. Er was her en der wel meer wat te gehaast ingepakt heb ik begrepen 🤔 (Had je mijn pb nog gezien trouwens) Quote Oudholland Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?
Goldfish Geplaatst: 20 april Geplaatst: 20 april @Oudholland Helaas was jij het tweede slachtoffer van mijn gebrek aan in pak vaardigheid. Ik verwacht de planten woensdag op de postpakket te gooien. Quote
Arja Geplaatst: 21 april Auteur Geplaatst: 21 april Dit is gewone andijvie toch? Ik vermoed dat we het hebben meegenomen van de weggeeftafel. Quote
Rookie Geplaatst: 21 april Geplaatst: 21 april Het ziet er wel naar uit, maar hang me er niet aan op...😀 Quote
Petrasmoestuin Geplaatst: 21 april Geplaatst: 21 april Ja ik denk ook andijvie, de manier dat het zo krullend groeit. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 21 april Geplaatst: 21 april Waarom staan er nog steeds naamloze dingen op die weggeeftafel? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.