bettyboop49 Geplaatst: 6 februari 2011 Geplaatst: 6 februari 2011 Hoi All, Mijn naam is Betty ik woon in Etten-Leur en ik ben 52 jaar. Ik ga na jaren groente en kruiden tussen mijn planten te hebben verbouw nu de uitdaging van een moestuin aan .......ik zal nog veel moeten leren en vaak iets fout doen maar daar hoop ik hier hulp en advies over te krijgen. Groetjes Betty Quote Succes gaat van mislukking naar mislukking, zonder verlies van enthousiasme
Jorieke123 Geplaatst: 6 februari 2011 Geplaatst: 6 februari 2011 Welkom Betty! Wat zijn je favoriete kruiden/groenten? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
hansm Geplaatst: 6 februari 2011 Geplaatst: 6 februari 2011 Hoi Betty welkom en veel plezier hier !!! Quote Players only love you when they're playing.
wouttie75 Geplaatst: 6 februari 2011 Geplaatst: 6 februari 2011 Welkom Betty, Dit is de beste plaats voor al je vragen en antwoorden..! Quote People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !
Jorg Geplaatst: 6 februari 2011 Geplaatst: 6 februari 2011 Welkom Betty! Al doende leert men. Als je vragen hebt horen we het graag! Quote
Sandra Geplaatst: 6 februari 2011 Geplaatst: 6 februari 2011 Welkom Betty, heel veel lees en leesplezier hier! Quote groetjes Sandra
aardbeijim Geplaatst: 6 februari 2011 Geplaatst: 6 februari 2011 welkom,vooral je vragen en je ervaringen moet je hier zijn. Quote Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Kamilla Geplaatst: 6 februari 2011 Geplaatst: 6 februari 2011 Hej Betty, welkom hier en veel succes met je moestuin. Quote
Koert Geplaatst: 6 februari 2011 Geplaatst: 6 februari 2011 Welkom Betty!Heb je nu een volkstuintje gehuurd, of gewoon alle andere planten uit je tuin gegooid? Quote Even a broken clock is right twice a day
Ellen Geplaatst: 6 februari 2011 Geplaatst: 6 februari 2011 Hoi Betty, Ook welkom namens mij. Quote Ellenhttp://volkstuin-ellen.blogspot.com/
Helly Geplaatst: 6 februari 2011 Geplaatst: 6 februari 2011 Hoi Betty, Welkom op dit forum en alvast veel plezier hier! Groetjes, Helly Quote Good things come in small packages
bettyboop49 Geplaatst: 6 februari 2011 Auteur Geplaatst: 6 februari 2011 Wat een warm welkom hier zeg...........dank je wel allemaal!! Foto's volgen nog!! Quote Succes gaat van mislukking naar mislukking, zonder verlies van enthousiasme
bettyboop49 Geplaatst: 6 februari 2011 Auteur Geplaatst: 6 februari 2011 Welkom Betty!Heb je nu een volkstuintje gehuurd, of gewoon alle andere planten uit je tuin gegooid? Ik heb een volkstuin .......en hij is echt de hoek om en de straat uit dus lekker dicht bij!! Quote Succes gaat van mislukking naar mislukking, zonder verlies van enthousiasme
bettyboop49 Geplaatst: 6 februari 2011 Auteur Geplaatst: 6 februari 2011 Welkom Betty! Wat zijn je favoriete kruiden/groenten? Ik ben ook iemand die graag kookt met verse kruiden, dus die ........maar ook tomaten in allerlei soorten........maar ik ga nu echt alles proberen. Vorig jaar had ik aardappels in een emmer........aubergine en mais gewoon in een emmer, tomaten 3 soorten in een houten bak, in de tuin kruiden en sla, courgette en aardbeien. Quote Succes gaat van mislukking naar mislukking, zonder verlies van enthousiasme
bettyboop49 Geplaatst: 6 februari 2011 Auteur Geplaatst: 6 februari 2011 Welkom! Erg leuk blog zeg!!! Quote Succes gaat van mislukking naar mislukking, zonder verlies van enthousiasme
Dorien Geplaatst: 6 februari 2011 Geplaatst: 6 februari 2011 Welkom Betty! Leuk dat je ook biologisch wilt eten..Dat probeer ik nu ook op mijn budget zo veel mogelijk te doen.. Quote
bettyboop49 Geplaatst: 7 februari 2011 Auteur Geplaatst: 7 februari 2011 Welkom Betty! Leuk dat je ook biologisch wilt eten..Dat probeer ik nu ook op mijn budget zo veel mogelijk te doen.. Heb je een beperkt budget Dorien, dan is het nog lastiger biologisch is meestal een stuk duurder. Quote Succes gaat van mislukking naar mislukking, zonder verlies van enthousiasme
Dorien Geplaatst: 7 februari 2011 Geplaatst: 7 februari 2011 Welkom Betty! Leuk dat je ook biologisch wilt eten..Dat probeer ik nu ook op mijn budget zo veel mogelijk te doen.. Heb je een beperkt budget Dorien, dan is het nog lastiger biologisch is meestal een stuk duurder. Het is inderdaad lastig, vlees en brood heb ik meestal ook niet biologisch. Mijn schoonmaakmiddelen en shampoo enzo zijn wel milieuvriendelijk. Af en toe biologische groente, maar in mijn supermarkt is dat ook veel te duur en dan heb je heel kleine beetjes groente.. Dus ik hoop dit jaar veel eigen groente te hebben Quote
Helly Geplaatst: 7 februari 2011 Geplaatst: 7 februari 2011 Welkom Betty! Leuk dat je ook biologisch wilt eten..Dat probeer ik nu ook op mijn budget zo veel mogelijk te doen.. Heb je een beperkt budget Dorien, dan is het nog lastiger biologisch is meestal een stuk duurder. Het is inderdaad lastig, vlees en brood heb ik meestal ook niet biologisch. Mijn schoonmaakmiddelen en shampoo enzo zijn wel milieuvriendelijk. Af en toe biologische groente, maar in mijn supermarkt is dat ook veel te duur en dan heb je heel kleine beetjes groente.. Dus ik hoop dit jaar veel eigen groente te hebben Dames, om die redenen wil ik ook dit jaar zelf een moestuintje opzetten. Vooral verse groenten en fruit is veel te duur om steeds in te slaan. Vooral als er meerdere mensen mee eten. Ik hoop echt dat de groenten en aardappelen aan gaan slaan, anders zou het erg jammer zijn van mijn investering. Oh, misschien niet geheel iets voor deze site, maar ik kijk elke zondagavond op de site http://www.biologischeaanbiedingen.nl en ik tik op de site http://www.yenom.nl/supermarktaanbiedingen/ in de zoekoptie biologisch in en dan zoekt het naar de aanbiedingen. Wie weet kennen jullie deze sites nog niet... Quote Good things come in small packages
hansm Geplaatst: 7 februari 2011 Geplaatst: 7 februari 2011 Ik zou maar ook heel erg voor plezier een groente tuin nemen want vorig jaar aan slakkegif al meer kwijt dan ik aan fruit eet in een jaar En nog tip vooral rabarber nemen de makkelijkste groente die bestaat met hoge opbrengst zonder dat je er wat voor doet. Quote Players only love you when they're playing.
Helly Geplaatst: 7 februari 2011 Geplaatst: 7 februari 2011 Ik zou maar ook heel erg voor plezier een groente tuin nemen want vorig jaar aan slakkegif al meer kwijt dan ik aan fruit eet in een jaar En nog tip vooral rabarber nemen de makkelijkste groente die bestaat met hoge opbrengst zonder dat je er wat voor doet.Kan dat zo erg zijn? Ik denk niet dat rabarber wat voor mij zelf is, dat word toch een flinke bos lange stengels met grote bladeren. Daar is een makkelijke moestuin denk ik niet tegen opgewassen. Quote Good things come in small packages
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.