Geplaatst: 28 juni 20214 j Amni majus (groot akkerscherm/witte dille/witte kantbloem) Cotinus coggygria (pruikenboom)
Geplaatst: 3 juli 20214 j Wat calla's aan de voet van een van mijn druivelaars. -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
Geplaatst: 3 juli 20214 j En dan nog wat dahlia's onder de walnotenboom. Beginnen nu in bloei te raken. -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
Geplaatst: 3 juli 20214 j @Bertus, wat is dat voor moois? Als ik zou moeten gokken deMoeraswespenorchis - Epipactis palustris Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 3 juli 20214 j Nog eentje. 😉 Voortuintje met begonia's. -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
Geplaatst: 3 juli 20214 j 15 minuten geleden, acpronk zei: Als ik zou moeten gokken de Moeraswespenorchis - Epipactis palustris @acpronk: 10 punten ... goede gok. Moet er altijd een pinnetje bij zetten, grootste gedeelte van het jaar niets te zien.
Geplaatst: 3 juli 20214 j Zelf gestekt! Herfst 2020 en nu al aan het bloeien! De moederplant heeft mega bloemen die heel zwaar worden. Vind dit eigenlijk mooier. Ben er zó blij mee en zo leuk dat hij al als piepjonge plant aan het bloeien is.
Geplaatst: 4 juli 20214 j Wat calla's aan de voet van een van mijn druivelaars. Ooowwwhhh wat is calla3 een plaatje zeg! Prachtige kleur.
Geplaatst: 5 juli 20214 j Niet in de bloementuin, wel in de kippenwei/boomgaard: 2 verschillende tinten facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 10 juli 20214 j De eerste zonnebloem van dit jaar, met spinnetje! Dan begint voor mij de zomer pas echt (Er was toch ergens een zonnebloemen topic voor dit jaar? Ik kan het niet meer vinden)
Geplaatst: 10 juli 20214 j Hier staan de rode zonnebloemen ook op springen, maar het is nog niet zo ver. Wel veel dahlia’s Zinnia’s Juffertjes in het groen Achillea En meer, maar dat heb ik niet gefotografeerd.
Geplaatst: 13 juli 20214 j Ik vind zinnia’s zo leuk, maar ze vinden het bij mij nooit zo fijn. Dan strooi ik een half zakje zaad uit en heb ik 2 bloemen… of 1 [emoji38] dat had ik vorig jaar. Gelukkig vinden mijn rozen het fijner bij me. De petunia’s zijn ook erg in trek bij de pimpelmeesjes. Er is aan getrokken en gesnaveld dat het een lieve lust was. Heel veel nestjes gebouwd. Met de hangmandjes half bedekt achterlatend [emoji1] maar de bloeiers doen het prima.
Geplaatst: 16 juli 20214 j Dianthus amurensis Zinnia "Envy" Eringeum giganteum "Miss Willmott's Ghost" Miss Willmott strooide zaden van deze kruisdistel in tuinen die ze te saai vond. Ratibida columnifera
Geplaatst: 16 juli 20214 j 3 hours ago, tielse flipje said: Miss Willmott strooide zaden van deze kruisdistel in tuinen die ze te saai vond Ohh, heb je daar zaden van? 😇
Geplaatst: 17 juli 20214 j 1 hour ago, tielse flipje said: Ja, daar kan voor gezorgd worden. Zadendoos of pb? Zadendoos is prima! Thx!
Geplaatst: 17 juli 20214 j 🤣 Ik dacht dat Arja een grapje maakte. Dat Miss Willmott de zaden bij Tielse Flipje in de tuin had gestrooid, om hem minder saai te maken. Ik vond het een goeie grap! Maar deze uitkomst is beter, zaden delen 👍😋
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.