Jane Doe Geplaatst: 7 maart 2014 Geplaatst: 7 maart 2014 Gisteren na 6 weken spalk weer naar de röntgen geweest.Vandaag al uitslag via de huisarts:!: Totaal geen bot aangroei, mag volgende week naar de plastisch chirurg. Nou daar gaat mijn nieuwe moestuinseizoen Ik zit nu helemaal in een dipje, kan wel janken. Sterkte, je bent niet alleen. Gister te horen gekregen, dat ik nog een ogen operatie moet ondergaan. Net een achter de rug, maand niets mogen en kunnen doen. Eindelijk weer beetje in de tuin en normaal kunnen douchen, dan weer terug bij af. Quote
Stan Geplaatst: 7 maart 2014 Geplaatst: 7 maart 2014 Greetje 11 en Jane Doe, sterkte. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
appelvrouw Geplaatst: 7 maart 2014 Geplaatst: 7 maart 2014 Supervervelend Greetje! Ik hoop dat ze het snel goed kunnen repareren...niets kunnen doen in de tuin is een ramp. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
jasmin Geplaatst: 7 maart 2014 Geplaatst: 7 maart 2014 Jee, dames.... wat sneu.... sterkte ermee... niks doen in je tuin is niet leuk... Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Erny Geplaatst: 7 maart 2014 Geplaatst: 7 maart 2014 Ja, allebei sterkte! Rust nemen is niet gemakkelijk als het moét... Quote
Heleen1963 Geplaatst: 8 maart 2014 Geplaatst: 8 maart 2014 Jane en Greetje , veel sterkte ,wijsheid en geduld hoor .Ik hoop op betere tijden voor jullie Quote
appelsientje 60 Geplaatst: 8 maart 2014 Geplaatst: 8 maart 2014 Welkom Quote De aanhouder wint...niet geschoten is altijd mis!
greetje11 Geplaatst: 8 maart 2014 Auteur Geplaatst: 8 maart 2014 Appelsientje Dank je ben gewoon weer terug, na een jaar niet of nauwelijks hier te zijn geweest. Jane\ dank je wel en jij ook beterschap! Quote
Jane Doe Geplaatst: 8 maart 2014 Geplaatst: 8 maart 2014 Dank alle en Greetje moest het nieuws bij jou ook eerst zakken? Ik moest het eerst laten zakken, was er vol van. Precies zoals je schreef eindelijk weer tuinieren en dan wordt dat weer tijdelijk afgenomen. En de tijd is nu natuurlijk zeer slecht.Maar kop op, betere tijden komen en zo ook weer tuinieren. Quote
greetje11 Geplaatst: 8 maart 2014 Auteur Geplaatst: 8 maart 2014 Klopt Jane, Ik heb er vannacht slecht van geslapen.Is niet anders dan het te accepteren. Heb vandaag toch e.e.a. op de tuin gedaan.En morgen ga ik ook nog ff.Ik heb besloten dat als de tuin schoon is, ik ook wel met 1 hand kan zaaien. Kan er nu toch niks meer aan veranderen het zij zo Lieve mensen dank voor jullie beterschapswensen, was ik helemaal vergeten Quote
Jane Doe Geplaatst: 8 maart 2014 Geplaatst: 8 maart 2014 Wees voorzichtig, je gezondheid gaat voor de tuin. Quote
greetje11 Geplaatst: 19 juni 2014 Auteur Geplaatst: 19 juni 2014 Dit jaar blijkbaar jaar van doktersbezoeken en blessures.Gebroken vinger na 3 mnd eindelijk genezen.Had het zo naar mijn zin op de moestuindag en vol goede moed met van allerlei plantjes naar huis gegaan. Toen 6 weken gelopen met een ontstoken oog, dat zelfs de oogarts het niet meer wist Inmiddels is het wel over.En nu loop ik met een slijmbeursontsteking in de linkerschouder.Gisteren een echo laten maken en er 5 spuiten in gekregen. Auw.Onkruid wieden is momenteel niet mogelijk.Heb er een zooitje van. Oogsten kan ik wel met 1 hand/arm.Ik zeg volgend jaar nieuwe kans Sorry voor mijn klaagzang Quote
bio-fee Geplaatst: 19 juni 2014 Geplaatst: 19 juni 2014 Jeeeeej Greetje, het is wel raak bij jou zeg! Hopelijk heb je iemand die je met het tuinwerk kan helpen...? Veel beterschap met je pijnlijke schouder, en ik hoop dat dat nu dan toch voorlopig wel het laatste is! Quote
Jane Doe Geplaatst: 19 juni 2014 Geplaatst: 19 juni 2014 Je bent wel een pechvogel, beterschap. Quote
thea Geplaatst: 19 juni 2014 Geplaatst: 19 juni 2014 Dit jaar blijkbaar jaar van doktersbezoeken en blessures.Gebroken vinger na 3 mnd eindelijk genezen.Had het zo naar mijn zin op de moestuindag en vol goede moed met van allerlei plantjes naar huis gegaan. Toen 6 weken gelopen met een ontstoken oog, dat zelfs de oogarts het niet meer wist Inmiddels is het wel over.En nu loop ik met een slijmbeursontsteking in de linkerschouder.Gisteren een echo laten maken en er 5 spuiten in gekregen. Auw.Onkruid wieden is momenteel niet mogelijk.Heb er een zooitje van. Oogsten kan ik wel met 1 hand/arm.Ik zeg volgend jaar nieuwe kans Sorry voor mijn klaagzangSterkte. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.