Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

greetje11 stelt zich voor


greetje11

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Al googelend kwam ik hier terecht. Heb jaren in mijn eigen tuin een moestuin gehad. Ik heb een grote tuin op het zuiden. In de houtwal aan het eind van onze tuin zijn de tamme kastanjebomen zo hoog geworden, dat er na een uur of 2 's middags in dat deel bijna geen zon meer is.De eigenaar doet niets aan het onderhoud helaas.

Ik heb nog wel een grote kas in de tuin staan.

Daar heb ik vooral paprika, tomaten en komkommers in de zomer in staan.

 

Vrienden hebben een tuin op een volkstuincomplex, en daar ben ik in 2009 ook terecht gekomen. Het onkruid stond een meter hoog en moest eerst helemaal schoon gemaakt worden. 350 kilo zooi (oud ijzer stenen en noem maar op) heb ik afgevoerd. Dat jaar weinig opbrengst gehad, maar erg veel gekregen, want het is een echt sociaal gebeuren daar.

Vorig jaar 2010 met frisse moed gestart en een wel heel goede opbrengst gehad.Zie mijn post in BD

Nu inmiddels ben ik aan het zaaien. En er moet nog gespit worden, maar het is er nu nog erg nat.

groet Margreet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Margreet, 350 kilo oude zooi??? Zijn ze bij jullie op 't complex niet verplicht om de tuin kaal op te leveren bij vertrek??? Las dat jij met de bd-kalender werkte, ik wilde van de week voor de 2e keer gaan inzaaien volgens de bd kalender ....weer niet gelukt!! Bij mij gaat het meer volgens de KKOJ-agenda, KoertKrijgtOveralJeuk en dan kan ik echt niet meer wachten. Van het weekend poging 3

aangepast door Gast

Even a broken clock is right twice a day

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank juliie wel.

Helaas was de man die de tuin voor mij had overleden.

Tja en wie ruimt dan de zooi op. In mijn geval ik dus, maar heb dan ook over 2009 geen huur hoeven te betalen.

Ik heb wel foto's van de tuin toen ik hem kreeg, moet even kijken hoe ik ze kan plaatsen, dus die volgen nog.

Groet en alvast een fijn weekend

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later ...
  • 2 years later...

Ha ha ik ga er weer voor, heb wat minder tijd om te babbelen,

Maar tuinieren blijf ik toch doen.

Ben al bezig de zaden uit te zoeken, en wat ik allemaal moet bestellen,

dus gaat helemaal goed komen, met deze ex junk

Er valt een hoop bij te lezen, wat lastig wordt denk ik.

Dan alleen dat maar lezen wat ik leuk en of interessant vind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later ...

Gisteren na 6 weken spalk weer naar de röntgen geweest.

Vandaag al uitslag via de huisarts:!:

Totaal geen bot aangroei, mag volgende week naar de plastisch chirurg.

Nou daar gaat mijn nieuwe moestuinseizoen

Ik zit nu helemaal in een dipje, kan wel janken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...