Geplaatst: 5 uren geleden5 u @appelvrouw Bij mij gaan ze eerst in de frituurpan op 180 graden om de schadelijke bactiëren te doden.
Geplaatst: 5 uren geleden5 u Ik heb ze vandaag gezaaid, ik heb ze niet geweekt en al helemaal niet in olie. Ik heb ze wel met lichte tegenwind in gezaaide grond gedaan terwijl ik tegen ze zei dat ze maar beter hun best konden gaan doen want anders...?!! facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 5 uren geleden5 u Wij halen de bonen even door een civetkat heen, dat schijnt ook de kwaliteit geweldig te verbeteren.
Geplaatst: 4 uren geleden4 u ik wacht even af hoe het bij jullie gaat voor ik zaai, 5 dagen is dat niet laat voor een boon ?
Geplaatst: 4 uren geleden4 u T kan wel natuurlijk. Ligt aan de omstandigheden, binnen..buiten. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 3 uren geleden3 u 1 uur geleden, Arja zei:Wij halen de bonen even door een civetkat heen, dat schijnt ook de kwaliteit geweldig te verbeteren.Het geeft ongetwijfeld vruchtbare output 🤪 * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 3 uren geleden3 u 1 uur geleden, redzebra zei:ik wacht even af hoe het bij jullie gaat voor ik zaai, 5 dagen is dat niet laat voor een boon ?Ik heb mungbonen gezaaid, volgens mij al wel twee weken geleden. Beschut (foliekas). De eerste komen nu pas op. Dus 5 dagen lijkt mij nog niet zo heel lang. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 3 uren geleden3 u @Tanja65 daar kan ik inkomen met die mung, je moet evenwel Mai niet teveel hoop geven , ik zou ze weggooien als ze na 5 dagen nog niet opkomen.edit:Alle gekheid op een stokje, je kan het eventueel nakijken, een boon is vrij groot en je verstoort niet veel om even in het zaaimedium te zoeken of die al kiemt of eventueel rot.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Er komen er nu meerdere tegelijk op, dus ik wacht het even af. Ik denk dan ‘blijkbaar is het nu hun tijd’? * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik heb vorige week al een paar tomaten buiten geplant, en het is een gokje, maar voor sperziebonen is het echt nog te vroeg denk ik. Of je moet echt geluk hebben met warm weer. Maar je hebt dus maar 6 zaadjes. Ik wacht nog even. Hardlopers zijn meestal doodlopers.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 4 uren geleden, appelvrouw zei:als je geen extra vierge hebt gebruikt.Nee zonnebloemolie, dan krijg je meer zon.😂😂🤣
Geplaatst: 37 minuten geleden37 min Nee joh daar krijg je gele bonen van! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.