Geplaatst: 19 uren geleden19 u @rorror zaailingen verloren door wind ? Afgeknakt dan denk ik dan. Maar je had er 6 , dus 1 minder is niet erg voor ons.
Geplaatst: 19 uren geleden19 u Ik kon door droevige omstandigheden niet naar de moestuin vandaag, maar ging zojuist toch nog heel even langs in de regen om wat uitjes en knoflook te oogsten voor morgen .En eigenlijk begon ik de hoop al een beetje te verliezen maar ik zag dus net dat er 2 wedstrijdboontjes het daglicht zien. Hopelijk volgt er nog meer, in beide kweekzakken had ik 3 boontjes gelegd . 19 uren geleden19 u aangepast door driepinter
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Auteur 2 bonen , 2 mei gelegd , verpot, 2 bonen op 20 mei gelegd zijn verzopen, 2 bonen 4 juni gelegd doen nog nietsHet paarse randje aan t blad is goed te zien
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Drie bonen boven, de andere twee zijn verrot.Enkele dagen geleden hebben ze tijdens de vreselijke regen even binnen de schuifdeur gestaan..ik had zo snel niet een afdak. Ik heb ook niet echt een afdak. Als ik daarom gediskwalificeerd wordt hoor ik het t liefst snel.Ik zeg even maar het was de hele dag bijna, ik was pas in de avond weer thuis. 1 uur geleden1 u aangepast door appelvrouw
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur 5 minuten geleden, appelvrouw zei:Als ik daarom gediskwalificeerd wordt hoor ik het t liefst snelHet is en blijft gewoon voor de lol toch? Voordat iedereen weer over mij heen valt... je wordt niet gediskwalificeerdJe bent gewoon eerlijk
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.