Geplaatst: 2 uren geleden2 u 43 minuten geleden, Rookie zei:an wordt het ook nog eens een warme zomerWelke profeet kan dat voorspellen? Wel goed voor de vruchtgroentes trouwens 😜
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Dat zijn weermodellen, geen voorspellingen.Maar als die modellen allemaal hetzelfde zeggen, lijkt de kans me groot, dat het zoiets wel wordt.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Hadden die weermodellen ook verwacht dat afgelopen Hemelvaart een van de koudste van dit decennium zou worden?
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Maakt mij niet uit, lekker weer afgelopen weekend. Vroeg opstaan om dingen te doen en vanaf een uur of 1 weer in de schaduw. Veel smeren, genoeg water drinken, zonnehoedje etc. En vooral niet druk maken. 🌞
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Heerlijk weer is het! Nu is het juist voordelig, het wonen in een bos. Niet voor de planten hoor want de flinke hoeveelheid grote bomen staat hier water te slurpen joh je kan het bijna horen. De eerste vlinderstruik hangt alweer op half zeven, watjes zijn dat. Maar voor Lie en mij is het zeer aangenaam in het bos.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.