Geplaatst: 5 uren geleden5 u Het is hier vandaag heerlijk bewolkt, het miezert de afgelopen paar uur voortdurend en zowaar net een korte stevige bui. Einde van de middag/begin avond zou het weer wat steviger gaan regenen. Hallelujah! Lekker voordat de hel dinsdag weer losbarst. Gelukkig geven de voorspellingen aan dat het in de nachten wel afkoelt.
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Auteur Sssssst, het regent! Geen onverwachte bewegingen maken hoor, dan houdt het vast op.
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Iedereen zit vast muisstil aan de keukentafel.Ik zit even in de auto wachten tot het iets minder wordt😅
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Gewoon heel stil in de auto blijven zitten AC. Hier begon Lie net een beetje te hoesten en het is meteen stil geen getik meer op de ramen🤨
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Hier is er net 9mm gevallen. Dat is net genoeg om allerlei onkruid weer te laten kiemen, maar het zet geen zoden aan de dijk. Het is nog steeds droog. 😠
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Het trekt naar het Oosten zag ik. Hier giet het werkelijk, tonnen inmiddels vol en de regenpijp spuit over omdat hij de hoeveelheid water niet kan verwerken 😳. Alle onderschotels lopen vanzelfsprekend ook over. Het komt echt naar jullie toe.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u @woldistel wees maar blij, in Boskoop 5,4mm. In Bodegraven zitten we op ongeveer dezelfde lengtegraad en ik zag de bui op buienradar ook van west naar oost trekken, dus ik denk hier hetzelfde. Al leek het best wel wat. Maar het duurde niet zo heel lang..
Geplaatst: 1 uur geleden1 u We hebben hier een paar lekkere buien gehad, het had nog wel iets meer mogen zijn...
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur Ik weet niet wat er bij @appelvrouw in de regenmeter zit, maar wij kregen +/- 12 mm als ik zo kijk naar het water in onze regentonnen en kruiwagens.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.