Geplaatst: 4 januari4 Jan 2 uren geleden, jootje zei:Buiten gespeld met de verkering!Oh! Dan ben ik vreemd gegaan, onder de ogen van mijn man nog wel. We kwamen op de hei een sneeuwhoop tegen die klaarblijkelijk een sneeuwpop moest voorstellen. Ik kom het niet aanzien, heb hem in model gebracht en van een gezicht voorzien. Zo heeft hij het prettiger voor zolang hij er is. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 5 januari5 Jan 20 uren geleden, marcelru zei:Boomgaard Acht vanmorgenWow, hoeveel boomgaarden heb jij misschien 😲?!
Geplaatst: 5 januari5 Jan Vandaag maar lopend naar het werk, denk ik...... Op de fiets kom ik de wijk moeilijk uit. Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 5 januari5 Jan De oudste dochter had zaterdag ook een sneeuwpop gemaakt.Ik weet niet of we de sneeuwpop nu nog zichtbaar is, want vannacht en vanochtend was er zeker wel 15cm sneeuw bovenop gevallen. Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 5 januari5 Jan Ik heb net sneeuw geschoven (prima workout) en weet nu weer precies hoe groot ons erf is. 😆 En volgens mij kan ik straks nog een keer.
Geplaatst: 5 januari5 Jan 52 minuten geleden, acpronk zei:De oudste dochter had zaterdag ook een sneeuwpop gemaakt.Aaah 😍. Hello kitty?! Ze lijkt er wel op in ieder geval.
Geplaatst: 5 januari5 Jan ^ Vanochtend keek ik even naar buiten, eindelijk wat sneeuw!^ Stukje gewandeld, en achterom gekeken^ Daarna weer terug naar de kachel Inhoud bloempot of bak berekenen
Geplaatst: 5 januari5 Jan Het zijn wel hele mooie dagen om in de sneeuw te spelen, dat komt weinig voor. In de nacht sneeuw (en overdag ook wel wat) en overdag lichte dooi waardoor het niet zo koud is.Dochter wilde weer een nieuwe sneeuwpop maken eentje van een beer, maar de sneeuw is helaas niet plakkerig genoeg waardoor je geen mooie bal kan maken. Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 5 januari5 Jan Het is hier al de hele dag niet boven nul geweest. Maar windstil, het is heerlijk buiten. De sneeuw plakt minder goed dan gisteren.
Geplaatst: 5 januari5 Jan Er is best een flink pak gevallen. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 5 januari5 Jan 11 hours ago, ElkeV80 said:Wow, hoeveel boomgaarden heb jij misschien 😲?!Hmm, deze is eigendom van de gemeente Eindhoven. De boomgaard ligt in kerkdorp Acht ☺️
Geplaatst: 6 januari6 Jan 11 uren geleden, Arja zei:Het is hier al de hele dag niet boven nul […] De sneeuw plakt minder goed dan gisteren.Dat klopt. Sneeuw boven nul graden is plaksneeuw. Sneeuw onder nul graden wordt ijs. Dan plakt het inderdaad niet meer lekker. Je kunt dan ook geen sneeuwballen meer gooien, alleen ijsballen (als je ze heel hard samenperst). Wat heerlijk om weer eens een écht pak sneeuw te hebben gehad! En er komt nog meer aan! * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 7 januari7 Jan Het was hier vanmorgen toch niet aan t sneeuwen en ik zag zelfs een spoortje zon. Maar 5 minuutjes geleden is het ook hier begonnen. Lichte miezersneeuw als je dat zo mag zeggen We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 7 januari7 Jan Hier is er de afgelopen 2 uur heel wat sneeuw bijgekomen en het sneeuwt nog steeds. Maar nu niet meer zo hard als eerder vanmorgen. De kids nog wel zonder sneeuw naar school gebracht. Op de terugweg begon het zachtjes te sneeuwen. Mijn man werkt gelukkig thuis vandaag.
Geplaatst: 7 januari7 Jan Een van mijn ramen sneeuwt dicht.Ik moet eigenlijk de sneeuw van de kas afhalen, maar eh. Eerst nog even koffie en moed verzamelen. Er ontstaat inmiddels een heuse sneeuwduin.
Geplaatst: 7 januari7 Jan Ook hier de moestuin en sneeuwpop ingesneeuwd Wel lekker isolerend laagje op de mutsen.
Geplaatst: 7 januari7 Jan Net even gemeten: er ligt 26 cm op de regenton 😳. En ik moet zo nog een boodschap doen, als de tuinpoort opengaat tenminste… (Midden Nederland).
Geplaatst: 7 januari7 Jan Ik vind het echt helemaal niet leuk. Heb nog van alles in pot staan wat nog in de grond had gemoeten maar waar ik nog niet aan toegekomen ben. Hopelijk hebben ze het overleefd
Geplaatst: 7 januari7 Jan Nog een paar winter foto’s Ook de moestuinbakken om het hoekje hebben een mooi laagje sneeuw. Onze jongste druk bezig om sneeuw van de tuintafel af te halen.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.