Geplaatst: 6 uren geleden6 u Twee kleine bietjes uet. Gestoomd en zo uit het vuistje. Lief houdt toch niet van bietjes.
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Ook bietjes wel van de bw. In blokjes en overgoten met olie, balsamico en herbes provençale uet dan in de oven en papillote. Daarna bestrooid met feta, dat is een mega combinatie zoet zout&kruidig.Kleinzoon nummer twee had een wok gemaakt met tofu en groentes. Courgette uJt.
Geplaatst: 3 uren geleden3 u 8 minuten geleden, appelvrouw zei:Ook bietjes wel van de bw. In blokjes en overgoten met olie, balsamico en herbes provençale uet dan in de oven en papillote.Klinkt heerlijk! Toevallig vanmiddag ook wat biobiet meegenomen uit de winkel. Je hebt me op een idee gebracht voor komende week.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u 21 minuten geleden, appelvrouw zei:Ook bietjes wel van de bw. In blokjes en overgoten met olie, balsamico en herbes provençale uet dan in de oven en papillote. Daarna bestrooid met feta, dat is een mega combinatieJa klopt, wij hebben van een kennis recent een vergelijkbaar recept gekregen. We hebben het op de camping al meerdere keren gegeten, ook met bietjes uet. Ik zal het recept bij de recepten plaatsen want wij eten echt bijna de slabak erbij op, zo lekker. Als we kunnen op de a.s. MTFD kunnen we deze salade wel meenemen voor het eten. Vanavond aten wij lasagna, met - hoe kan het ook anders in dit seizoen - courgette, tomaat, paprika en peper uet. Wat een heerlijkheid. Dat kan ik alle dagen wel eten. 2 uren geleden2 u aangepast door Tanja65
Geplaatst: 59 minuten geleden59 min Das mooi, zojuist het recept bekeken. Heerlijk.Wat wij aten is wat simpeler van ingrediënten maar belangrijk is wel het garen van de blokjes biet in de oven in het bakpapier, je gaat dus van ongekookte biet uit.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.