Geplaatst: 11 uren geleden11 u Wat een mooie naam @gitta van jouw zonnebloem dat gaat vast een beauty worden!! 🌱👩🍳🌱🐣🌱🌷🌱
Geplaatst: 10 uren geleden10 u Op het plaatje ziet hij er heel mooi uit. Net even wat anders dan geelFoto komt van Jansenzaden.nl Ei waar ben je? Of heb ik je al gevonden?
Geplaatst: 10 uren geleden10 u Het zonnetje schijnt en dus nu is het tijd om de piepers te begraven.Texla, vita bella, vita noir, cameo en frieslanders. Die eersten zijn goed bestand tegen de aardappelziekte, de laatste wat minder. Maar die zijn altijd zo vroeg klaar dat aantasting eigenlijk nooit voor komt.
Geplaatst: 10 uren geleden10 u 1 uur geleden, Gitta zei:Zonnebloem Astra Rose CreamDie zijn mooi, ik ga ze bestellen.
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Gewortelde zwarte bessenstekken Ben Nevis opgepot. Veel bloemzaailingen idem. Eén deel van mijn tomaten zaailingen naar beneden gehaald en in een grotere pot. Vooral de pugovka mini bush groeit tegen de klippen op . Ook basilicum wijder uitgeplant en idem kervel. De laatste drie hebben nu een plekje in de woonkamer waar het in deze dagen extra heet is. Bloemen en zo blijven natuurlijk buiten. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Vandaag heb ik mijn bio Jumbo aardappelen gepoot.Ik vind het altijd leuk om te zien of het wat wordt.De texla's staan nog voor te spruiten in de koude vensterbank op het noorden, maar die zullen binnenkort ook wel gepoot gaan worden.Ik had gehoopt dat nog iets later te kunnen doen, maar er zitten al aardige spruiten aan, ik denk niet dat ik ze nog veel langer kan laten staan.Ik hoopte op begin mei, maar dat zal ik niet gaan redden, denk ik.
Geplaatst: 3 uren geleden3 u 7 uren geleden, Gitta zei:Net even wat anders dan geelErg leuk! Tenminste eens wat anders dan altijd dat geel. Misschien dat ik hem volgend jaar het erbij bestel. Ik heb niet zo veel ruimte voor bloemen, want de hele tuin staat straks weer vol.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Zaaitray vol met bietjes gezaaid * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.