Geplaatst: 23 uren geleden23 u We hebben een bijzondere e-mail ontvangen van de Paashaas. Hieronder delen we zijn bericht met jullie:Beste moestuinleden,In de afgelopen dagen ben ik meerdere keren ontdekt door verschillende leden. Gelukkig kon ik elke keer ontsnappen. Ik heb paaseieren voor jullie verstopt op het Moestuinforum! De paaseierenjacht start op woensdag 1 april en loopt tot en met dinsdag 7 april.Hoe werkt dat? Dat merk je vanzelf zodra je ergens een paasei vindt en erop klikt. De eieren liggen werkelijk overal. Soms vind je ze op een pagina waar je vaak komt; voor andere eieren zul je wat meer moeten klikken en zoeken.Je mag uiteraard praten over de eieren, graag in dit topic en niet elders. Verklap svp niet op welke forumpagina je ze gevonden hebt, dat zou het plezier voor anderen bederven. Op maandag 6 april en dinsdag 7 april is het toegestaan om elkaar een beetje te helpen. Je mag dan hints geven over waar eieren te vinden zijn.Kun je iets winnen? Ja! Iedere deelnemer die alle eieren vindt, krijgt een badge. Deze wordt aan het eind toegekend door een moderator van het Moestuinforum.Veel plezier met zoeken en succes!Met vriendelijke paasgroet,De PaashaasHieronder staat de lijst met deelnemers van de paaseierenjacht. Deze lijst wordt automatisch bijgewerkt.EI_EI_DEELNEMERS_EI_EI
Geplaatst: 22 uren geleden22 u Leuk! We gaan het zien! Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 22 uren geleden22 u Bijna 1 uur in de nacht, en 8 leden op paaseieren jacht! Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 14 uren geleden14 u Zes stuks gevonden, in bij elkaar ongeveer zes minuten. Vanaf nu ga ik niet meer actief op zoek.Want voor vandaag wel even genoeg cholesterol. Inhoud bloempot of bak berekenen
Geplaatst: 7 uren geleden7 u @rorror Ik doe mijn uiterste best, maar deze paashaas is erg creatief bezig geweest met zijn verstopplekken 😅.
Geplaatst: 7 uren geleden7 u En ik vermoed dat ze nog niet alle 25 zichtbaar zijn 😊. Zou dat kunnen, denk jij @rorror ? Jij hebt contact met hem gehad immers 😃.
Geplaatst: 7 uren geleden7 u Auteur Ik denk dat ze allemaal wel vindbaar zijn, heb net even gekeken wie welk ei gevonden heeft.Als ik alle deelnemers samenvoeg, dan zijn er in totaal 3 eieren nog niet gevonden.Als ik de mods daarvanaf haal, zijn er 5 niet gevonden.
Geplaatst: 6 uren geleden6 u Ik weet niet of ik blij moet zijn met dit antwoord. Ik bespeur bij mezelf nu al ietwat obsessief gedrag 🤪.
Geplaatst: 6 uren geleden6 u Auteur We hebben ook express meer eitjes verstopt en sommige heel moeilijk gemaakt. Zodat je niet in één dag klaar zou zijn.
Geplaatst: 5 uren geleden5 u 38 minuten geleden, rorror zei:We hebbenDe paashaas had ze toch verstopt?🤣 Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 5 uren geleden5 u Auteur Haha, oeps! Blijkbaar heb ik de Paashaas geholpen met verstoppen!
Geplaatst: 5 uren geleden5 u 1 uur terug, Dahli zei:Ik weet niet of ik blij moet zijn met dit antwoord. Ik bespeur bij mezelf nu al ietwat obsessief gedrag 🤪.Dit herken ik wel!
Geplaatst: 5 uren geleden5 u Ik vind de nummers 1 en 2 wel erg fanatiek!Zijn jullie de hele nacht doorgegaan?😜
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Ik heb ernstig respect voor diegenen die al zoveel eieren hebben gevonden! Hoe dan 🧐 * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Ik vind dit wel weer vreselijk leuk bedacht.Hulde voor de moderators!Ik blijf zoeken.
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Auteur 22 minuten geleden, Rookie zei:Ik vind dit wel weer vreselijk leuk bedacht.Hulde voor de moderators!We hadden een gesprek over het logo. Toen kwam Arja met het idee van paaseieren zoeken. Na een korte discussie over of dit mogelijk was, dacht ik: dat krijg ik wel geprogrammeerd. Na ongeveer drie uur werkte het concept, daarna heb ik nog een paar avonden besteed aan het plaatsen van de eitjes en het testen of alles goed werkte. Uiteindelijk heeft het iets meer tijd gekost dan ik had verwacht, vooral omdat dit niet standaard in de forumsoftware zit.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u En het ligo ziet er ook weer top uit 👍🐰🥚 Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.