Geplaatst: 6 uren geleden6 u Wat een enorme verrassing, een doos met kadootjes voor mijn verjaardag. Die zag ik niet aan komen, maar ben er super blij mee! Zoveel lekkers en leuks. Ik vind alles even leuk, maar die zelfgebreide handschoenen….wat megagaaf! Ik zou bijna wensen dat het weer koud word! Nogmaals, onwijs bedankt! 😘Was weer een topdag. Niet in de laatste plaats vanwege het weer en de toplocatie! En zo leuk weer nieuwe gezichten! En wat een plantjes weer! Ik denk dat iedereen tevreden naar huis is gegaan.Op naar de volgende MTFD. PS, Nathalie…heb je nog een recept voor jouw stoofvlees!,😋
Geplaatst: 5 uren geleden5 u Wat een ontzettend leuke verrassing!En inderdaad, die prachtige wanten, geweldig!Nog van harte gefeliciteerd.🎈
Geplaatst: 5 uren geleden5 u Ha, geweldig leuke foto! Het pakte erg leuk uit, dat cadeaupakket Dan kaap ik wel meteen even dit topic van Jootje om te zeggen dat het weer een zeer geslaagde dag was, en ik wil iedereen bedanken voor alles wat ze voor ons mee namen! Al het ruilwaar, zakken suiker, pakken koffie, azijn, maar natuurlijk ook al het lekkers om meteen vandaag te eten met zijn allen. Goeie catering zo! Ik heb teveel gesnoept, maar er geen seconde spijt van! Heerlijk. Ik liet hier en daar al vallen dat wij geen najaars-editie meer gaan organiseren, dat stokje wil @Goldfish graag overnemen zegt hij. En dat vinden wij een heel goed plan. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 5 uren geleden5 u Het was een heerlijke dag, we hebben genoten! Super mooi weer, goede timing van kalfjes en kuikentjes, een (bijna-)jarige, heel veel plantjes en oogst, vreselijk lekker eten en drinken en goed gezelschap. Dank jullie wel voor de gastvrijheid, Jorieke en Joep.Edit: en het aanstaande bruidspaar, wat leuk dat jullie een taart meebrachten om jullie aanstaande huwelijk ook even met ons te vieren. 🎂
Geplaatst: 5 uren geleden5 u Wij zijn ook weer thuis..wat een eind haha! Kilometers! Met twee voertuigen (de auto en de fiets) vol met planten. Hier in het bos even snel de vrucht groente binnen gezet, de rest kan ik buiten laten. Toch?Echt geweldig. Dank allen voor de ruil. En de paar plantjes die ik van de ruiltafel heb. Wat een overvloed op de ruiltafel. Daar hebben sommigen van ons die pech hadden met het voorzaaien nog mooi hun slag kunnen slaan. Geweldig volk die moestuiniers. Leuk iedereen te zien, oude bekenden en nieuwe gezichten. @acpronk dank voor het regelen van de bergbasilicum..ik heb er nu twee hier. Wel in quarantaine in een aparte vensterbank vanwege de luisjes. Morgen maar even afspoelen. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Ik ben al weer een tijdje thuis. Hier meteen de tuin in gedoken om het een ander in bakken en border te zetten. En mijn man had de pepers, paprika's en tomaten vanmiddag even buiten gezet. Dat was een leuke verrassing en had ik niet verwacht. Ik vond het weer een hele leuke en gezellige dag met leuke ruils en toch nog een paar plantjes van de weggeeftafel meegenomen. Ik kon het niet laten 🤭. Wat stond er dit keer ontzettend veel op de weggeeftafel. Echt fijn voor degene bij wie het wat minder ging dit jaar. Op naar de volgende MTFD. Ik zie jullie onderschrift helaas niet. Maar sommige van jullie die van mij wel. Ik heb het wel op groen staanom die van anderen te kunnen zien. 🤔
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Ik vond het ook een erg geslaagde dag. Leuk om iedereen te leren kennen en nu te weten welke gezichten er bij (een deel van) de forumnamen horen. Veel nieuwe plantjes ontvangen door alle leuke ruilen. Jorieke en Joep, bedankt voor de gastvrijheid! 😃
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Wat een verrassing @jootje Wat een hoop bij elkaar verzameld. Echt leuk dat er een hechte band is tussen de leden.En een toekomstig bruidspaar, wat leuk!Tja, helaas kon ik er niet bij zijn, anders had ik ook wat meegenomen om mijn verjaardag te vieren. Het is nu eenmaal zo. Maar leuk om te zien hoe het met jullie is gegaan.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Was een leuke dag, super leuk om weer nieuwe mensen te leren kennen. Geweldig leuk nieuws dat goldfish en mevr groen hun huwelijk bekend maakte!Joep& jorieke wederom bedankt voor jullie gastvrijheid.Mijn terugreis was een groot avontuur. Zoals ik al aangaf had ik weinig vertrouwen in de auto met al die rare krakkrak geluiden. Nou de terug weg werd er niet beter op. En ineen krak….. as kapoet….Anwb gebeld en blijkt dat wij een abbo hebben op naam en nee ik klonk niet als een meneer dus als mijn man kwam moest hij maar nogmaals bellen.Lang verhaal kort.Mijn dochter/schoonzoon kwamen mij met alle plantjes ophalen. En de auto is Rob later vandaag gaan kijken. Bleek dat er 3 wielbouten weg waren en de laatste afgebroken.Dus na vele belletjes en 4 wielbouten verder staat auto ook weer thuis.Toen de plantjes in de kas gezet en water gegeven en nu trek ik een lekker biertje open om na te genieten van de heerlijke dag met veel leuke mensen. https://www.deblijehoeve.nl/
Geplaatst: 2 uren geleden2 u O nee Nas! Wat een pech. Doodeng die geluiden in je filmpje. Maar begrijp ik het nu goed dat het ook weer helemaal opgelost is? . We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Dat weet ik niet, dinsdag naar de garage. Ik denk einde autootjuh. https://www.deblijehoeve.nl/
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Wat heb je naar in die auto moeten zitten. Echt niet leuk @Nasuada . Gelukkig ben je wel thuis gekomen. Hopelijk kunnen ze je auto nog maken. Ik zie jullie onderschrift helaas niet. Maar sommige van jullie die van mij wel. Ik heb het wel op groen staanom die van anderen te kunnen zien. 🤔
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Oh shit, dat was dus goed mis! Fijn dat je uiteindelijk veilig thuis gekomen bent, Nas!
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 31 minuten geleden, Nasuada zei:Was een leuke dag, super leuk om weer nieuwe mensen te leren kennen. Geweldig leuk nieuws dat goldfish en mevr groen hun huwelijk bekend maakte!Joep& jorieke wederom bedankt voor jullie gastvrijheid.Mijn terugreis was een groot avontuur. Zoals ik al aangaf had ik weinig vertrouwen in de auto met al die rare krakkrak geluiden. Nou de terug weg werd er niet beter op. En ineen krak….. as kapoet….Anwb gebeld en blijkt dat wij een abbo hebben op naam en nee ik klonk niet als een meneer dus als mijn man kwam moest hij maar nogmaals bellen.Lang verhaal kort.Mijn dochter/schoonzoon kwamen mij met alle plantjes ophalen. En de auto is Rob later vandaag gaan kijken. Bleek dat er 3 wielbouten weg waren en de laatste afgebroken.Dus na vele belletjes en 4 wielbouten verder staat auto ook weer thuis.Toen de plantjes in de kas gezet en water gegeven en nu trek ik een lekker biertje open om na te genieten van de heerlijke dag met veel leuke mensen.Dat was duidelijk niet de versnellingsbak! Wel fijn dat je nog heel bent en thuis bent gekomen! Dank voor de gastvrijheid, het heerlijke zelfgemaakte eten van iedereen en ik vond het geweldig om jullie allemaal in het echt eens gesproken te hebben! Alvast gefeliciteerd Jootje!
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Jeetje, wat een pech! En wat een lange dag zo.. Fijn dat je weer veilig thuis bent. Geniet lekker van je biertje en ik duim mee dat je autootje nog te redden is 🤞☘️
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Als je zoiets hoort, is het altijd wijs om niet door te rijden om verdere schade/kosten te voorkomen.50 minuten geleden, Nasuada zei:Dus na vele belletjes en 4 wielbouten verder staat auto ook weer thuis.Mocht dat op een dag gebeuren als de garages niet open zijn.Van elk wiel 1 bout losdraaien, en 3 op wiel zetten waar deze verloren waren. Wel van de aandere wielen de bouten nog eens controleren of die goed vast zitten. Dan kom je teminste wel thuis.38 minuten geleden, Nasuada zei:Dat weet ik niet, dinsdag naar de garage. Ik denk einde autootjuh.Is er dan nog meer mis dan alleen de missende wielbouten waardoor het wiel scheefstond?
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Dat je nog durfde door te rijden @Nasuada heel erg link hoor. Gelukkig heel thuis gekomen, maar het had anders kunnen aflopen.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.