Geplaatst: 5 uren geleden5 u Ja dank je wel Henk voor het openen van dit topic.Ikheb verschillende vragen. Die komen wel maar als eerste de vraag wie van de weg geef tafel de wonderboom heeft meegenomen. Ik had er eentje neer gezet. Het Is een prachtige eenjarige plant die hard groeit, maar ALLE delen van de plant zijn giftig. Dat je het weet! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 2 uren geleden2 u En dan dit plantje. Ik dacht B.. dat onthou ik wel..maar nee We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ja die heb ik ook gekregen, volgens mij is het geen aster (staat wel op het kaartje) maar bijvoet? facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 1 uur geleden1 u De tomaten op de weggeeftafel (Red Torch, Sunset Torch en nog twee) en voor Oud-Holland zijn gewend om de hele dag in de zon en wind te bivakkeren, maar hebben tot nu toe in de nacht binnen gestaan zodat ze niet gewend zijn aan temperaturen < 8 graden C.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 27 minuten geleden, appelvrouw zei:En dan dit plantje. Ik dacht B.. dat onthou ik wel..maar neeHij staat niet hier bij?
Geplaatst: 1 uur geleden1 u @Gitta @Loraine_ en andere gulle gevers: hoe zit het met het afharden van de pepers en de komkommers en courgette die ik mocht ontvangen? Ze zijn gewend al aan alle ontberingen of nog niet?
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 7 minuten geleden, Arja zei:Hij staat niet hier bij?👍Net weggevallen! Maar ik ga uit van een puntpaprika dan. Dank. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 27 minuten geleden, Goldfish zei:@Gitta @Loraine_ en andere gulle gevers: hoe zit het met het afharden van de pepers en de komkommers en courgette die ik mocht ontvangen? Ze zijn gewend al aan alle ontberingen of nog niet?Mijn plantjes zijn enkele keren overdag een paar uurtjes buiten geweest, maar that's it. Het zijn het dus nog best watjes.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Appeltje, toen ik wegging stond was er nog steeds wen overvolle tafel met het wonder plantje die heb ik ook meegenomen. https://www.deblijehoeve.nl/
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.