Geplaatst: 11 uren geleden11 u Dat het maar een mooie droge dag mag worden voor de moestuinmiddag! Veel plezier!
Geplaatst: 9 uren geleden9 u Veel plezier vandaag jongens! Alvast bedankt voor de ruilhandel.. een mooie dag gewenst met leuke gesprekken en fijne hapjes🥳🌤️🍰 9 uren geleden9 u aangepast door appelvrouw Typefoutje
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Het was weer een hele gezellige middagVincent bedankt voor de organisatieEr viel weer genoeg te ruilen en er waren heerlijke dingen om te eten en te proeven, iedereen bedankt daarvoor.Ook de dames die voor de koffie etc zorgden, top.!De buitjes die af en toe over kwamen deden niets af aan de gezelligheid
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Het was weer gezellig en leuk jullie weer gesproken te hebben (niet iedereen maar toch)
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Zoooo dat was gezellig! Vond het zo leuk al die bekende en onbekende gezichten te zien! Ben heel blij met al mijn dingen en… op de valreep omdat ik het terrein niet afkon wegens een op slot gedraaid hek: nog van @acpronk lekker een paar vijgen mee gekregen. Ik vond die met de streep zo mooi! Ik heb wel lekkerdere op, maar deze kleur van binnen en buiten was echt prachtig. Het oog wil ook wat natuurlijk. Ow ja. En ook heerlijk genoten van alle hapjes! De bietensalade, jummmm @Tanja65 en het stoofvlees van @Nasuada lekkeeerrrrrrrrrr. En er was natuurlijk meer. Ik heb lekkere kaasjes op van @Charly een appeltaart van iemand anders een heerlijk sneetje brood. Er was hartstikke veel goed gezelschap en lekker eten! Dank @Goldfish voor de organisatie van dit festijn!
Geplaatst: 55 minuten geleden55 min Het was weer heel gezellig! Handige ruimte zo hoor en @Goldfish overdreef niet toen ie waarschuwde dat je zo ongeveer een helm nodig hebt om zijn tuin te betreden prachtige tuin! Bedankt voor alle ruils, de auto zit goed vol.
Geplaatst: 54 minuten geleden54 min Het was leuk om iedereen weer te zien, super gezellig, mijn oren tuiten nog even na. De excursie vond ik erg leuk, heerlijk om even buiten te zijn en alle leuke tuintjes op het terrein te zien. En Vincent in vertel-modus. Dank iedereen voor de ruils en het lekkers en de gastvrijheid en de hulp en de organisatie enz enz. Graag tot een volgende keer!"Ze worden ook wel berenballen genoemd" 🤭En deze heeft ook stekels.
Geplaatst: 52 minuten geleden52 min Appeltaart was van Caatje. Ik had hem nog met deksel gezien, dus gelabelled. Was lekker!Terugweg weer flink verdwaald, kwam weer uit bij de A12(?), dus moest weer terug. Toen wist ik nog niet precies waar ik was en hoe te rijden, maar er waren rood-witte bordjes richting Reeuwijk/Bodegraven, dus kwam ik wel bij de N459 uit. En kon ik over naar het juiste bromfietspad naar Bodegraven. Uiteindelijk om vijf over zes thuis.
Geplaatst: 48 minuten geleden48 min @acpronk ja met harde houten wanden was het een beetje luidruchtig, dus konden we elkaar niet altijd goed verstaan. Met die grote pot, welke ik van je kreeg, achterop en mijn eigen doos tussen de benen, waren de tassen niet eens helemaal vol.Iedereen dank voor de gezellige middag en de gulle gaven.
Geplaatst: 46 minuten geleden46 min Ja, was erg gezellig, fijn om elkaar weer te zien en te spreken en leuk ook al die mensen van de moestuinvereniging met interesse in onze activiteiten en oh wat zorgden ze goed voor ons ook. We hadden de buitenplek achteraf toch niet nodig, het gaat prima binnen zo. @Goldfish ontzettend bedankt voor het organiseren en geef je medemoestuiniers vooral onze complimenten door. En iedereen heel erg bedankt voor alle ruils! Het moet tot morgen wachten voor we alles uit gaan zoeken want nu even van de rust genieten. Ook hier wat tuitend oortjes maar dat hebben we er graag voor over gehad. Tot in het voorjaar allemaal!
Geplaatst: 46 minuten geleden46 min Was inderdaad weer super gezellig. Iedereen bedankt voor alle ruils en lekkers!!
Geplaatst: 30 minuten geleden30 min @Tanja65 buiten geeft even wat rust aan je hoofd, want in zo'n ruimte klinken we best luidruchtig. Ik in ieder geval wel;-). Maar we hadden tussendoor de rondleiding.Wat voor uitvouwbaar vier of vijflaags ding van de Action bedoelde je, want heb er nog niet een heel duidelijk beeld bij? 29 minuten geleden29 min aangepast door donaldk
Geplaatst: 29 minuten geleden29 min Ik heb ook weer genoten, was erg gezellig, leuk om weer wat bekende gezichten te zien en ook nieuwe mensen te leren kennen. Bedankt allemaal! Hier ook morgen verder met alles uitpakken en uitzoeken, dus moe maar voldaan even in de relax-modus 🥱
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.