Geplaatst: 16 augustus 201212 j Ben Zonnetje en samen met mijn man heb ik een moes/siertuin van 600 vierkante meter op een tuinpark.We hebben 3 dochters , 1 kleindochter en 3 honden een wat visjes .
Geplaatst: 18 augustus 201212 j Welkom! 600 vierkante meter...wat een lap! Hoop werk, maar ook alle ruimte voor veel verschillende groentes!
Geplaatst: 20 augustus 201212 j Welkom, zon is trouwens alle dagen welkom haha en heel veel lees en kijk plezier hier
Geplaatst: 29 augustus 201212 j Auteur Het was eerst allemaal moestuin nu heb ik nog maar 200 vierkanten meter ongeveer moestuin en een stuk met fruitboompjes en een stukje speeltuin voor ons kleinkind en een stukje siertuin van mijn man
Geplaatst: 29 augustus 201212 j hallo, welkom op dit super forum, veel lees en leer genoegen gewenst.leuk zo die verdeling, komt elk aan zijn goesting.mooie tuin zo op de foto te zien.groetjes Wilma
Geplaatst: 30 augustus 201212 j Auteur ja dat klopt zo heeft ieder zijn eigen stukje en dat werkt beter voor ons .Dankje wel .
Geplaatst: 1 september 201212 j Tip : bij het plaatsen van de foto verschijnt de foto waar je het laatst de cursor van je muis hebt gelaten in de tekst.zet je de foto aan het eind van je getypte zin, dan wordt ie zo klein ( ik ben kippig )
Geplaatst: 4 september 201212 j Welkom Wat een lap zeg....en ik maar denken dat ik met mijn 160 m2 wat ik straks krijg al een hele lap heb ~I believe in God, only I spell it Nature~
Geplaatst: 17 september 201212 j Wat een leuk huisje/schuurtje met die rode stippen! Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 17 september 201212 j Auteur Dat is het speelhuisje van onze kleindochter zo als zei zegt haar kabouterhuisje.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.