tine Geplaatst: 28 december 2011 Geplaatst: 28 december 2011 Ik gebruik plastic roerstaafjes beschreven met watervaste stift. Quote
wouttie75 Geplaatst: 28 december 2011 Geplaatst: 28 december 2011 bij de wibra bijna voor niets ! Quote People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !
Rantje Geplaatst: 18 januari 2012 Geplaatst: 18 januari 2012 Ik gebruik plastic roerstaafjes beschreven met watervaste stift. Hoe klein moet je dan wel niet schrijven? Je bedoeld toch die dingen die je in de thee of koffie krijgt bij een benzinestation bijvoorbeeld? Ik krijg de naam al amper op een etiket van normaal formaat.... Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
Borsalino Geplaatst: 20 januari 2012 Geplaatst: 20 januari 2012 Heb er gisteren maar gekocht, lekker grote van 15cm.Kan je lekker groot op schrijven en goed lezen uiteraard. 100 stuks voor 3.55€ Quote
hansm Geplaatst: 1 maart 2012 Auteur Geplaatst: 1 maart 2012 gaaf idee , harmoney dat ziet er echt leuk uit !ik nomineer deze voor tip van de week Quote Players only love you when they're playing.
helena Geplaatst: 1 maart 2012 Geplaatst: 1 maart 2012 Gaaf! vind ik ook .Deze week gekleurde rietjes gebruikt om div.soorten gezaaide tomaat te onderscheiden. Niet zo natuurlijk als deze, ook makkelijk. Quote
geedee Geplaatst: 1 maart 2012 Geplaatst: 1 maart 2012 Kijk dat zijn "natuurlijk" ogende naambordjes....ik ga zo meteen wat potten en dakpannen stukslaan....alhoewel.....doe t morgenvroeg wel..... Quote
harmony Geplaatst: 2 maart 2012 Geplaatst: 2 maart 2012 Ik heb de vorst 't werk laten doen, er zijn spontaan wat potten gesneuveld. Grote stukken even op het terras laten vallen en klaar is Monique. Ik heb een gewone watervaste stift gebruikt, de 'etiketten' zijn het hele moestuinseizoen leesbaar gebleven.Suk6 Geedee! Quote
geedee Geplaatst: 2 maart 2012 Geplaatst: 2 maart 2012 Ik heb de vorst 't werk laten doen, er zijn spontaan wat potten gesneuveld. Grote stukken even op het terras laten vallen en klaar is Monique. Ik heb een gewone watervaste stift gebruikt, de 'etiketten' zijn het hele moestuinseizoen leesbaar gebleven.Suk6 Geedee! De vorst JAAAA!!! Goed Die had mijn Halloween potjes kapot gemaakt zag ik van de week ....was die helemaal vergeten lagen tussen de kalebassen in...dus...hopla aan het recyclen geslagen : Een kant is geglazuurd...dus beide kanten beschreven....kijken waar het t beste op houdt. Tnks Harmony...een geweldig idee...ik kiepte altijd alle kapotte potjes weg nu dus nooooooooit meer . Quote
Bit Geplaatst: 2 maart 2012 Geplaatst: 2 maart 2012 En zo maak ik 'etiketjes': Zeker wel een leuk idee. Maar als ik hieraan zou beginnen. Kijk es goed ... Is het die scherf die het tot een mooi dingetje maakt ? ( beetje tuttebelle-style, maar een kniesoor die zich daar aan stoort ). Denk het niet. Het is het woord, de letters , de met aandacht geschreven letters en je ziet welke aandacht het was. Heel mooi. Pak ik mijn stift, mijn handschrift, slaat het opeens nergens meer op. Quote
geedee Geplaatst: 2 maart 2012 Geplaatst: 2 maart 2012 Pak ik mijn stift, mijn handschrift, slaat het opeens nergens meer op. Daar heb je lettermallen voor...weet je in ieder geval weer iets te vragen voor je verjaardag Quote
thea Geplaatst: 2 maart 2012 Geplaatst: 2 maart 2012 Greetje11 Ik gebruik tich aantal jaren de oude luxaflex.Bewaren en dan de volgende keer hergebruiken.Met water vaste stift schrijven en wil je sjiek doen kan je voor klein beetje een luxaflex schaartje kopen ,dan zijn de uit eindes rond en niet scherp. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
appelvrouw Geplaatst: 2 maart 2012 Geplaatst: 2 maart 2012 Dat is Lieven David, die scheermessen [Ensisilaqua minor] als etiket gebruikt.Ja daar heb ik het van..uit een Velt-blad seizoenen. Vorig jaar heb ik dus een berg scheermesjes van strand gehaald en gebruikt als label. Supermooi, zeker als je een plantje weg wilt geven. Maar in de kas, voor het snelle werk, en dan nog duidelijk na 4 weken water geven vind ik de Wibra stokjes met potloodjes een aanrader..die van vorig jaar waren met vim ook gemakkelijk schoon te maken en her te gebruiken.Want die scheermesjes zijn best heel mooi, maar breken ook wel redelijk snel... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Dennis29 Geplaatst: 3 maart 2012 Geplaatst: 3 maart 2012 Goed idee die scheermesjes! Zal binnenkort ook is achter dijk kijken of er een paar liggen Quote
Bubbels Geplaatst: 3 maart 2012 Geplaatst: 3 maart 2012 Kwam deze tegen. Ook erg leuk. via: The Magic Onions Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
verli Geplaatst: 9 maart 2012 Geplaatst: 9 maart 2012 Ik weet niet of het idee al voorbij is gekomen, maar ik gebruik chopsticks als planten label. Ze zijn stevig en ook nog eens goedkoop. Quote https://www.facebook.com/groups/675459879210107/
Gemma Geplaatst: 1 april 2012 Geplaatst: 1 april 2012 Waar kan ik mooie plantstekers kopen om vast bij mijn planten te zetten.Kijk, voor de zaailingen en de ukkie plantjes heb ik van die lelijke gele dingen, maar voor in de tuin wil ik wel iets moois.Ik heb nu een deel van metaal.De vorige eigenaar en een stuk tuin van ons was handig met metaal en heeft een 10-tal stekers achtergelaten.Het nadeel is dat deze al beschreven zijn met soorten die ik niet kweek, en het is er met geen mogelijkheid af te krijgen ( heb alle chemische middelen al gehad.. )En ik heb meer dan 10 stekers nodig ( denk wel 40 of 50.. ) dus wil ik ook een eenheid en niet 10 van dit en 10 van dat..Heeft iemand tips?Ook tips voor zelfmaak zijn erg welkom hoor! Quote http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Guus D Geplaatst: 1 april 2012 Geplaatst: 1 april 2012 Misschien gaan de letters eraf met een schuur papiertje? Of je beschrijft de achterkant? Quote Omdat het kan.
bonnie f Geplaatst: 1 april 2012 Geplaatst: 1 april 2012 gratis en voor niets! Ze hebben een witte binnenkant waar je goed in kan schrijven met een viltstift.Werkt goed. Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Anneli Geplaatst: 1 april 2012 Geplaatst: 1 april 2012 ik gebruik dus houten pollepels van de Kringloop...staat ook erg leuk! Zal vanmiddag even een foto maken... Quote
annemiek123 Geplaatst: 1 april 2012 Geplaatst: 1 april 2012 Ik steek een stok of bamboestok erbij met een dwarse houten wasknijper eraan waar ik op schrijf. Makkelijk. Quote Groetjes Annemiek http://moestuintjeaandedommel.blogspot.com
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.