Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• 3 weeks later...
  • 1 maand later ...
Geplaatst:

gaaf idee , harmoney dat ziet er echt leuk uit !

ik nomineer deze voor tip van de week

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Gaaf! vind ik ook .

Deze week gekleurde rietjes gebruikt om div.soorten gezaaide tomaat te onderscheiden. Niet zo natuurlijk als deze, ook makkelijk.

Geplaatst:

Kijk dat zijn "natuurlijk" ogende naambordjes....ik ga zo meteen wat potten en dakpannen stukslaan....alhoewel.....doe t morgenvroeg wel.....

Geplaatst:

Ik heb de vorst 't werk laten doen, er zijn spontaan wat potten gesneuveld. Grote stukken even op het terras laten vallen en klaar is Monique. Ik heb een gewone watervaste stift gebruikt, de 'etiketten' zijn het hele moestuinseizoen leesbaar gebleven.

Suk6 Geedee!

Geplaatst:
Ik heb de vorst 't werk laten doen, er zijn spontaan wat potten gesneuveld. Grote stukken even op het terras laten vallen en klaar is Monique. Ik heb een gewone watervaste stift gebruikt, de 'etiketten' zijn het hele moestuinseizoen leesbaar gebleven.

Suk6 Geedee!

De vorst JAAAA!!! Goed Die had mijn Halloween potjes kapot gemaakt zag ik van de week ....was die helemaal vergeten lagen tussen de kalebassen in...dus...hopla aan het recyclen geslagen :

img0922resize50231330684423.JPG

img0923resize21231330684333.JPGimg0924resize82401330684349.JPGimg0925resize94461330684365.JPG

Een kant is geglazuurd...dus beide kanten beschreven....kijken waar het t beste op houdt. Tnks Harmony...een geweldig idee...ik kiepte altijd alle kapotte potjes weg nu dus nooooooooit meer .

Geplaatst:
En zo maak ik 'etiketjes':

dille13271330632162.JPG

Zeker wel een leuk idee. Maar als ik hieraan zou beginnen. Kijk es goed ... Is het die scherf die het tot een mooi dingetje maakt ? ( beetje tuttebelle-style, maar een kniesoor die zich daar aan stoort ). Denk het niet. Het is het woord, de letters , de met aandacht geschreven letters en je ziet welke aandacht het was. Heel mooi.

Pak ik mijn stift, mijn handschrift, slaat het opeens nergens meer op.

Geplaatst:

Pak ik mijn stift, mijn handschrift, slaat het opeens nergens meer op.

Daar heb je lettermallen voor...weet je in ieder geval weer iets te vragen voor je verjaardag

Geplaatst:

Greetje11 Ik gebruik tich aantal jaren de oude luxaflex.

Bewaren en dan de volgende keer hergebruiken.

Met water vaste stift schrijven en wil je sjiek doen kan je voor klein beetje een luxaflex schaartje kopen ,dan zijn de uit eindes rond en niet scherp.

http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:
Dat is Lieven David, die scheermessen [Ensisilaqua minor] als etiket gebruikt.

Ja daar heb ik het van..uit een Velt-blad seizoenen. Vorig jaar heb ik dus een berg scheermesjes van strand gehaald en gebruikt als label. Supermooi, zeker als je een plantje weg wilt geven. Maar in de kas, voor het snelle werk, en dan nog duidelijk na 4 weken water geven vind ik de Wibra stokjes met potloodjes een aanrader..die van vorig jaar waren met vim ook gemakkelijk schoon te maken en her te gebruiken.

Want die scheermesjes zijn best heel mooi, maar breken ook wel redelijk snel...

p102088427121330725760.jpg

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

• 4 weeks later...
Geplaatst:

Waar kan ik mooie plantstekers kopen om vast bij mijn planten te zetten.

Kijk, voor de zaailingen en de ukkie plantjes heb ik van die lelijke gele dingen, maar voor in de tuin wil ik wel iets moois.

Ik heb nu een deel van metaal.

De vorige eigenaar en een stuk tuin van ons was handig met metaal en heeft een 10-tal stekers achtergelaten.

Het nadeel is dat deze al beschreven zijn met soorten die ik niet kweek, en het is er met geen mogelijkheid af te krijgen ( heb alle chemische middelen al gehad.. )

En ik heb meer dan 10 stekers nodig ( denk wel 40 of 50.. ) dus wil ik ook een eenheid en niet 10 van dit en 10 van dat..

Heeft iemand tips?

Ook tips voor zelfmaak zijn erg welkom hoor!

http://www.buitenthuis.blogspot.com

Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.

( St. Ignatus 1491-1556 )

Geplaatst:

gratis en voor niets! Ze hebben een witte binnenkant waar je goed in kan schrijven met een viltstift.

Werkt goed.

dyn004_original_448_336_pjpeg_2587559_259d66d687166c306c0b198b4da5dc48.jpg

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...