Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #2

Featured Replies

Geplaatst:
Aangezien het me wel iets voor hier leek; de klaagbaak. Personen kunnen klachten over van alles en nog wat plaatsen en mensen kunnen laten zien dat ze het er mee eens zijn door "terechte klacht" te zeggen.

Voorgaande delen van deze topicreeks

Klaagbank 1 (100 pagina's geklaag )

Geplaatst:

@Zonnetje:

Volgens mij heeft dat een naam genaamd permacultuur. Dus het is gewoon tuinieren. Maar waar klagen ze dan over? Omdat het niet standaard boerenkool/andijvie rijtjes zijn?

Geplaatst:
@Zonnetje:

Volgens mij heeft dat een naam genaamd permacultuur. Dus het is gewoon tuinieren. Maar waar klagen ze dan over? Omdat het niet standaard boerenkool/andijvie rijtjes zijn?

Ja het meeste op onze tuin hebben een hekel aan alles wat afwijkt van hun eigen smaak, en ze zijn ook allemaal bang dat zijn bloemen [volgens hun onkruid] naar hun tuinen uitzaaien .Verder vinden ze het jammer van de tuin terwijl er een lange wachtlijst iemand als hij een tuin krijgt en die volgens hun niet goed bij houdt .Maar er is een bestuurlid die van dag een hem op de huid gezeten heeft en die echt vindt iemand met zo,n handicap en rare ideeen niet op onze tuin thuis hoort.Maar heb maandag een gesprek samen met hem met een ander lid van de tuincommisie en dan kijken of alles gewoon netjes geregeld kan worden .Dus zal de permacultuur mee nemen in het gesprek en hopen dat alles dan goed komt .

Geplaatst:

Het quoten van berichten

Om een topic leesbaar en overzichtelijk te houden willen we vragen om Quote/Citaat functie op de volgende manier te gebruiken:

1. Wil je reageren op een bericht boven je, dan gebruik je niet de quote knop maar de antwoord knop. Het bericht wat je gaat beantwoorden staat er immers direct boven, dus hoeft niet nog een keer door jou naar boven te worden gehaald.

2. Quote alleen als je wilt refereren aan een bericht eerder in het draadje, en niet direct op het laatste bericht. Als er een paar berichten tussen jouw antwoord, en het te-beantwoorden bericht zitten, kan je ook '@forumnaam:' neer zetten. Dan weet iedereen dat je reageert op dat ene bericht.

3. Probeer alleen de zin en/of relevante informatie waarop je wilt reageren mee te nemen in een quote.

4. Quote geen foto’s (verwijder de -tag haakjes) als dat niet nodig is.

(lees hier meer tips over berichten posten: https://www.moestuinforum.nl/topic/11243-forumregels-en-tips-forumgebruik/)

Geplaatst:
Kan niet anders wil mijn tuin niet kwijtraken.

Van de beheerder die regelmatig achter onze rug komt kijken mag er niks verwilderd bijliggen.

Dit is hun eerste moestuinproject en willen nog uitbreiden maar hebben daarvoor sponsors nodig met wie ze dan komen kijken, als die dan een zooitje aantreffen kan ik me inbeelden dat die afhaken.

Andere optie is dat ze er een grote boomgaard van maken met schapen op de grond.

Dus als niemand het doet met de smoes ik nu terug de jongste ben en ze geen tijd hebben dan heb ik geen andere keuze.

En als die beheerder komt kijken om ons te treffen en ik er dagelijks ben, ben ik het altijd die de boter gefret heeft.

Op zo'n moment kan je best in de aanval gaan. Wens hem véél succes met het opruimen van het sluikafval dat jij steeds opnieuw verwijdert.

En dat hij eens rondkijkt wie er zijn stuk niet onderhoudt, en dat hij daar andere moestuinierders voor zoekt...

Geplaatst:

Fijn.... (zeer sarcastisch) er komt weer een bultje op de plek waar de enorme ontsteking uit mijn kaak is gesneden/gezogen. En het doet ook weer een beetje pijn. EN aan de andere kant van mijn bovenkaak doet er nu ook wat pijn

Ik heb net de tandarts gebeld, en na heel lang beschrijven en soort van aandringen, mag ik straks langskomen. Tjongejonge... de assistente deed net alsof er dagelijks mensen bellen die langs willen komen maar die helemaal nergens last van hebben ofzo. En dat ze die er door middel van een telefoongesprek uit moet filteren.

Geplaatst:

Dat zou ook best wel eens kunnen Jorieke. En helaas houden ze niet bij wie dat is op het desbetreffende kaartje

Hoe staat het er nu mee?

Good things come in small packages

Geplaatst:
  • Auteur
Aangezien het me wel iets voor hier leek; de klaagbaak. Personen kunnen klachten over van alles en nog wat plaatsen en mensen kunnen laten zien dat ze het er mee eens zijn door "terechte klacht" te zeggen.

Voorgaande delen van deze topicreeks

Klaagbank 1 (100 pagina's)

Geplaatst:

Kijk, we mogen er nu bij gaan zitten

Geplaatst:

Nou ik mag weer naar de kaakchirurg Helly. Daar rechtsboven is het wat onrustig, maar ik moet vooral voor rechtsonder en linksboven. Want daar zijn een zelfde soort ontstekingen (ook daar waar eerder wortelkanaalbehandelingen zijn gedaan). De tandarts (die die wortelkanaalbehandelingen niet heeft gedaan hoor..) kon ook niet goed zeggen hoe het in vredesnaam kan dat ik op 3 plaatsen zulke ontstekingen heb. Hij vroeg nog of mijn weerstand de laatste tijd minder was. Maar ik ben zo gezond als een vis! Altijd al geweest ook.

Misschien komt het door een gebrek aan E-nummers?

Geplaatst:

Gebrek aan conserveringsmiddelen?

Maar zonder gein, wat een sof zeg!

Hopelijk vinden ze gauw wat er mis is, is toch niet gewoontjes om t op zo veel plekken tegelijk te hebben.

Geplaatst:

Zolang het maar geen Beklaagdenbank is

Geplaatst:

Ik wil klagen over wortelkanaalbehandelingen. Wij laten die niet meer doen. Wanneer de tandarts het wel nodig vindt mag hij de tand/kies eruit halen. Soms wel een lastige beslissing maar alles liever dan deze behandeling die erg rare bijwerkingen kan hebben. http://www.fonteine.com/wortelkanaalbehandelingen.html .

Geplaatst:

Al bijna een week griep van de "fijnste"soort. Snotverkouden, hoge koorts, zo slap als een vaatdoek maar nog geen longontsteking dus so far so good of zoiets?

Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!

Geplaatst:

Normaal ruikt de neus en lopen de voeten,nu is dit andersom

Geplaatst:

Nou, gisteren weer naar de kaakchirurg geweest. Over de nieuwe bult op de oudere kaakchirurg-behandeling moet ik me kort gezegd niet aanstellen Wel had ik nog 2 van dat soort ontstekingen, en zijn die er ook meteen 'even' uitgesneden. Linksboven en rechtsonder. Ik zie er nu dus een beetje uit als een mislukte hamster. 1 wang is aan de onderkant dik, de andere aan de bovenkant Maar goed, nu ben ik er (hopelijk.... ) van af.

Geplaatst:

@hansi: sterk, die moet ik onthouden sterkte met je voeten

Geplaatst:

Getver.. het is me wat daar in die mond van jou Jorieke. Hopelijk ben je er NU wel vanaf! Heeft de kaakchirurg misschien uitgelegd hoe het kan dat het ineens zoveel voorkomt?

Je gaat er toch niet van scheef lopen?

Geplaatst:

Ze bleven me maar vragen naar mijn weerstand. Wortelkanaalbehandelingen gaan blijkbaar aan de lopende band mis (in mijn geval pas na een jaar of... 7?) Dat schijnt heel normaal te zijn. . Dat ik er 3 in 1 keer heb/had, was wel heel erg toevallig zeiden ze.

Tja...

Geplaatst:

@Jorieke Het schijnt dat saliethee helpt tegen ontstekingen (dus niet degene die weggehaald zijn, maar om te voorkomen dat er nieuwe komen). Hysopthee trouwens ook, maar dat heeft niet iedereen in de tuin.

Sterkte!

Oh en ik wil even klagen dat mijn benen zo moe zijn na gisteren de hele dag staan om van alles in te maken. (maar ik heb vandaag een dagje vrij, daar kan ik dan weer niet over klagen )

Geplaatst:

Zou t misschien van een bepaald soort eten kunnen komen? Lijkt mij idd erg vreemd zo 3 ineens.

Geplaatst:

Mijn man ging in een deel van de moestuin onkruid uittrekken.

De stekken van rozemarijn en dragon zijn ook verdwenen. En daar kon je toch niet naast zien, die waren al serieus gegroeid.

Geplaatst:

En je man weet wel hoe ze eruit zien?

Ik had een vriend hielp, hij ging mijn bessenstuk schoonmaken...toen hij klaar was vertelde hij dat hij dat hoge harde gras ernaast aan de beek ook voor me had verwijdert met de greep...mijn zorgvuldig geplantte "gouden" bamboe is dan ook nooit meer teruggekomen ( en dat wil wat zeggen voor bamboe)

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Hij ging op dat stuk het onkruid wegdoen. Ik zei nog dat hij mijn stekken moest laten staan. Hij had ze nochtans niet gezien. Ze stonden perfect op een rechte lijn en waren 8 cm hoog, terwijl het onkruid errond maar maximum 3 cm hoog was.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.