Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #2

Featured Replies

Geplaatst:

Wat een narigheid Jet

Ik heb geen winnende tip die je nog niet wist. Beterschap en gauw opknappen hoor.

En gefeliciteerd met Lie. Hoop dat je er toch nog veek plezier aan kan beleven hoe dan ook.

Good things come in small packages

Geplaatst:

Och Jet,

Beterschap gewenst en gefeliciteerd met Lie.

Gevonden tips:

Drink elke dag veel water.

Ga regelmatig plassen en zorg dat je je blaas leeg maakt.

Drink cranberrysap, dit helpt goed tegen blaasontsteking.

Leef je leven dag voor dag.

Geplaatst:

dank alle meiden voor de tips en het meeleven..daar fleur je als mens toch weer een beetje van op

de eerste gasten zijn aangekomen, zo ook het steriele potje

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Een blaasontsteking is heel vervelend maar gaat meestal vanzelf weer over na ongeveer een week. Met antibiotica gaat het een paar dagen sneller, maar belast je je lijf ook weer extra (m.i. is het dat absoluut niet waard).

Enige wat je in de gaten moet houden is dat je geen koorts krijgt of pijn in de nierstreek, dan heb je wel direct medische hulp nodig. Maar dat gebeurt maar weinig.

Ik zou me dus helemaal niet zo druk maken om labtesten, dokters of medicijnen.

Maar veel drinken, idd cranberrysap nemen en extra vitamine C, en gewoon even afwachten.

Beterschap!

Geplaatst:

voor jet.......

crocus-2-00224551365094098.jpg

van harte beterschap!

Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

Geplaatst:

Gefeliciteerd met Lie's verjaardag.

000000154462381365094599.gif

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen...

Groetjes! Meekje

Geplaatst:

Sterkte Jet! En gefeliciteerd met Lie!

Enne.....heel gauw antibiotica! Is ook niet altijd fijn, maar in jouw geval....!

Bij mij gaat een blaasontsteking ook echt niet in een week over zonder antibiotica!

Hou je haaks!

Geplaatst:

Dat is niet zo fijn Jet, sterkte ermee! En gefeliciteerd met Lie.

Ik ben vanochtend met onze 8 jarige dochter naar de huisarts geweest. Ze is al de hele winter aan het kwakkelen eigenlijk, maar nu werd ze wel erg vaak ziek. En ja hoor: longontsteking... gelukkig zijn we er vroeg bij. Hopelijk pakt de antibiotica alle 'lamlendigheid-bacteriën' aan!

Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver!

Geplaatst:

Het heerst schijnbaar

Ik ben heel de week al niet fit mijn oren zitten dicht ben zo goed als doof al heel de week, lekker lastig met werken.

Dokter gebeld, kan ik volgende week woensdag om 15.30 komen

Geplaatst:
Een blaasontsteking is heel vervelend maar gaat meestal vanzelf weer over na ongeveer een week.

Ik zou me dus helemaal niet zo druk maken om labtesten, dokters of medicijnen.

Tja zo vlak voor t weekend maak ik me toch wel een beetje druk..vooral omdat de Dktr in Nl het aanraadde..maar als ik me wat bter voel oordat ik de AB in huis heb ga ik zeker kijken of ik het zonder wil.

Meiden bedankt voor de blommen en beterschapswensen, en namens Lie bedankt voor zijn verjaardagswensen.Hij is blij hij gaat met pensioen!!

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Mijn huis word te klein voor alle zaaisels die nog steeds niet afgehard kunnen worden daar hier in het niet zo verre oooosten het elke nacht nog best flink vriest! Zeker. Daar bijna alles opgekomen is en super sterk bleek te zijn , ik super eigenwijs en alles heb gehouden zo van daar vinden we wel een plekje voor! De paprika's en tomaten doen het enorm goed dus het belooft wat!

Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!

Geplaatst:

Voor iedereen die het alweer te pakken heeft, op één of andere manier: Beterschap.

Het is verdorie april en werd vanochtend met een flinke verkoudheid wakker, komende dagen dus weer niets doen. 4e griepje/verkoudheid alweer sinds laatst oktober

Geplaatst:

Dat we vandaag een telefoontje kregen dat er op de volkstuin 35 huisjesof schuren waren opengebroken .Wij waren dus ook bestolen bijna alles weg .Ben wel heel boos die is nu de tweede keer .

Geplaatst:

Wat een rottigheid zeg, wat een akelige mensen bestaan er toch.

Sterkte ermee!

En ook vanuit hier een snotterige beterschap aan iedereen!

“Waar schaduw valt schijnt ook de zon”.

Geplaatst:

Dat de politie niet eens wil komen om de aangifte van 35 mensen op te nemen doet u het maar op internet .Dus net aangifte gedaan op internet om de beurt en ben benieuwd wat ze er mee gaan doen ,Waarschijnlijk net als de laaste keer helemaal niets .

Geplaatst:

Balen is dat hé? snap je toch niet.

Geplaatst:

Beterschap Jet! Hier ook al weken verkouden flink snotteren bah ben er ook echt helemaal klaar mee!

Bah sunny dat is vreselijk snap niet dat ze met hun poten niet van andermans spullen af kennen blijven! En dan ook nog zo'n reactie van de politie lijkt wel of ze er gewoon geen zin in hebben in de aangiftes! Hoop dat ze toch wat voor jullie doen!

Yeah we zijn in het bezit van een 100m2 moestuin!

Geplaatst:

Misschien je ongenoegen over de politie uiten naar de partij waarop je gestemd hebt. De politiek bepaald namelijk waar er wel en niet tijd aan besteed wordt. Deze inbraken zijn gewoon geen prioriteit, lees geen geld en personeel dus. Wie willen er ook alweer bezuinigen op onze veiligheid?

Alles wat je aandacht geeft groeit!

Geplaatst:

Wat ben je zoal kwijt?

maarja, Waarom?! Waarom volkstuintjes?! Wat willen ze er stelen, een schep? een hark? Ik denk dat als je echt rijk wilt worden, nou niet bepaald bij onschuldige volkstuintjes moet gaan inbreken. Echt laf. Als je nou ergens inbreekt voor vele euro's , honderd duizenden bijv.. tsjs, dan snap ik het, maar voor zulke bedragen? kom op zeg..

(dat ik het snap, betekent niet dat ik t goedkeur trouwens)

Kansloos, inbreken.. bleh. Ga gewoon werken ofzo.

Geplaatst:

Wij zijn kwijt 2maal aggeraat, 1 benzinegrasmaaier 1 maal bladblazer en een graskant trimmer flymo 2keer rubberen verlengsnoer voor buiten en een schuurtje wat zo vernield is dat het vervangen moet worden en bij de ander schuur veel schade aan slot en deur .Bij de anderen op de tuin ongeveer het zelfde hangt ervaf wat ze in de schuur hadden staan heel veel huisjes opengebroken om het gasfornuis met gasfles mee te nemen en heel veel kapot gegooid gewoon weg vernield .Bijna alles wat weg is is daar om mijn man te helpen tuineren gezien die DIP ,COPD en een handicap aan zijn hand heeft .Weet dat het maar spullen zijn maar het is toch niet fijn, heb er heel de nacht van wakker gelegen

Geplaatst:

Oh gadver wat naar Zonnetje! Ik kan me goed voorstellen dat je daar wakker van ligt.

Zijn jullie hier wel voor verzekerd?

Geplaatst:

Voor het tuingereedschap wel en de deur van de schuur te laten maken maar niet voor het vervangen van de klein schuur ga maandag mijn polis laten aanpassen om dat ook mee te verzekeren .

Geplaatst:

Bah, wat naar Zonnetje!! Wat een rotstreek. En zo'n gerichte actie ook. Ons complex is ook een half jaar lang op slot geweest voor publiek vanwege vernielzuchtige stelende vervuilende indringers... Nu is het hek weer open (overdag) voor publiek...

Durfde daardoor deze winter de benzinegrasmaaier niet daar te laten en het gaf een heel onveilig gevoel op een anders zo superveilig aanvoelend paradijsje.

En hele slechte actie.... beter gezegd non-actie... van de politie... sporenonderzoek e.d. doen ze zeker niet aan... ook te veel werk?

Vervelend begin van het seizoen... hoop dat jullie er snel weer kunnen genieten.

Geplaatst:

Publiek in de moestuin?

Wat raar!

Ik heb totaal geen ervaring met moestuinverenigingen, maar ik vind het een heel raar idee dat publiek er zomaar in kan komen. Wat hebben mensen die er zelf geen moestuin hebben, in hemelsnaam te zoeken?

En balen zonnetje, dat het kleine schuurtje niet meeverzekerd is!!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.