Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #2

Featured Replies

Geplaatst:

Oeh bah... ontstoken kies... kan je hele hoofd op z'n kop zetten... (bij mijn laatste keer zag ik eruit als Quasimodo ) Hopelijk heb je sterke pijnstillers in huis die enigszins afdoende zijn??? Sterkte dit weekend...!!!

En Modest Mouse (leuk bandje trouwens... ) de ergernissen zijn heel herkenbaar... maar als je je speciale dingen bij Ton besteld dan moet je daar een weg omheen vinden... zoals eerder bestellen of een dagje Dordt...

Geplaatst:
Ontstoken verstandskies met het weekend voor de deur, do I need to say more? Auw

Meerdere keren per dag spoelen met sterke lauwe saliethee (salvia officinalis)

helpt tegen de ontsteking (mocht je toevallig zwanger zijn, dan niet doorslikken). En een flinke borrel kan ook geen kwaad, sterkte ermee.

Geplaatst:

Wat een goede tip! Ga gelijk even plukken in de tuin! Weleens gelezen maar helemaal niet aan gedacht! Daarna maar aan de drank

“Waar schaduw valt schijnt ook de zon”.

Geplaatst:

Hier ook ontstoken kies met een dikke kaak. zijn leukere dingen in het leven maar ja...

Geplaatst:

Ach jij ook veel sterkte Jeanne! Ik leef met je mee!

“Waar schaduw valt schijnt ook de zon”.

Geplaatst:

Vriendin gestrand halverwege onderweg naar hier.......auto terug naar Nederland..is intussen uren verder met een huurauto op weg hier naar toe,,,,,,dat wordt laat vannacht....

MVG

Danuta

Geplaatst:

Weer door m'n rug gegaan en nu voor pampus languit op bed, zo maar eens even een kopje thee bietsen van vriendlief

Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!

Geplaatst:

aaaah daar word je (niet prettig) gestoord van Prettig gestoord , beterschap en veel sterkte

Geplaatst:

Vriendin veilig aangekomen Danuta?

Ik klaag omdat ik, na drie weken hele leuke gasten gehad te hebben, die met van alles hebben geholpen, en met wie we heel veel leuke spelletjes hebben gedaan ( Mah jongg, kolonisten/Alexander uitbreiding, bollen) leuke wandelingen mee hebben gemaakt, en heerlijk mee hebben gegeten, dat die gasten dus nu net zijn weggereden.

Gasten en verse vis zijn drie dagen fris is het oude spreekwoord, maar deze gasten had ik wel een weekje langer willen houden..al was het alleen maar om te laten zien dat de zon hier best wel eens wat langer dan 2 uurtjes schijnt Én omdat het zo gezellig was...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Prettig gestoord hoe gaat het nu met je rug ?? nog steeeds

in standje horizontaal op de bank ?? Sterkte he

Geplaatst:
al was het alleen maar om te laten zien dat de zon hier best wel eens wat langer dan 2 uurtjes schijn

wachten-op54681369811650.jpg

En hier is het niet veel beter.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

gisteren de aardbeien netjes van stro voorzien, hebben de vogels alles weggetrokken omdat ze dachten dat er wat lekkers lag, denk ik

...(ik heb dus nu een net om het stro te beschermen)

Geplaatst:

Rug weer redelijk okay, kan weer bijna rechtop staan! Zoonlief van 15 morgen voor een ECG vanwege mogelijke hartklachten Net arts hier gehad. Moeders kunnen/mogen niet ziek zijn toch?

Geplaatst:

"Zoon van 15" en "hartklachten".... die woorden horen helemaal niet bij elkaar in één zin voor te komen!!! Dat zijn geen goede berichten. Hopelijk is het niet al te ernstig.

Gelukkig dat jij weer kan staan... dat scheelt al een heleboel... kan je weer wat meer zelf... Al dat liggen begint ook wel snel te vervelen toch?

Geplaatst:

Mijn zoon van 16 had vorig jaar ook klachten die leken op hartklachten. Spanning? Iets anders? De huisarts vertrouwde het niet, doorverwijzing naar de kinderarts. Bleek het astma te zijn. Niet leuk, maar beter dan een aandoening aan het hart.

Sterkte, hopelijk valt het mee!

En klagen? Ja, ik wil ook even lekker ouderwets zeuren. Ik baaaaaaal van dit weer!! Wie niet denk ik dan, maar ik heb er mijn buik van vol. Er zijn maar weinig dagen geweest dat we lekker buiten konden zitten, blote benen, korte mouwen, kom op met die zon. 16C wordt het de komende dagen, nou, morgen dan wat warmer. Maar dat is toch veel te koud???

Zo, klaar met klagen, lucht op

Geplaatst:

Varenrouwmug heeft drosera genekt.

Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.

Geplaatst:

Dat ik onzettende last van mijn gewrichten heb met deze kou en regen ,dat mijn medicijnen niet meer schijnen te helpen .

Geplaatst:

@ Zonnetje, heb je reuma?

Geplaatst:

Bij ons in de familie komen veel hartproblemen voor dus we zijn er op behoed. Morgen weer nuchter prikken en dan idd weer naar de kinderarts voor een ECG. Hij is 15, 2m en een potige vent. maar gister was hij gewoon weer even een kind die zijn mama nodig had.

Het zal wel loslopen allemaal, rather be safe than sorry

Geplaatst:
@ Zonnetje, heb je reuma?

Ze zijn al zo lang aan het testen wat het nu precies is en ze weten het nog steeds niet ,maar Reuma zit aan beide kanten zowel bij mijn moeder als bij mijn vaderskant .Maar bij mijn collega hebben ze 4 jaar getest voor er Reuma uit kwam .Maar mijn onstekingsremmers schijnen niet meer te werken en ik heb er zoveel last van is niet fijn .

Geplaatst:
Er zijn maar weinig dagen geweest dat we lekker buiten konden zitten, blote benen, korte mouwen, kom op met die zon.

Buiten zitten met blote benen? Daar ben ik nog helemaal niet op ingesteld..bij mij zit de wintervacht er nog op

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Vannacht hebben vandalen voor de derde keer dit jaar plantjes uit de grond getrokken. Wonderbaarlijk genoeg zijn ze zonder andere groenten plat te trappen naar het midden van de moestuin gelopen om daar een paar witte koolplantjes uit de grond te trekken.

Helaas is de zwarte bessenstruik ook gehalveerd...

Echt balen dit. Moestuin ligt langs de weg.

Wat zou helpen?

Prikkeldraad op heuphoogte?

Een bordje er bij? Gelieve geen nachtelijke plukpartijen te ondernemen...

Geplaatst:

joh, wat naar voor je!

vreemd trouwens dat het zo gaat: vandalen die selectief vandaleren...het zijn geen beesten geweest toch?

Ik denk trouwens dat vandalen niet kunnen lezen

Geplaatst:

Bij mij hebben ze van de week geprobeerd het schuurtje open te breken dat is niet gelukt maar er is wel schade

Ik weet niet wat er nu het nut van is er ligt op het hele terein niets van waarde,

kunnen die gasten niet gewoon ook een hobby zoeken!

Geplaatst:

ons schuurtje is niet op slot, helpt goed tegen schade

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.