Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #2

Featured Replies

Geplaatst:

Optie; 3 kleine tafels aan elkaar zetten in gewaagde kleuren.

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

@mijke en zelf een tafel maken van gratis materialen zoals palletplanken?

Dat heb ik voor in de tuin gedaan, tafel is 3x1 meter en heb enkel de schroeven betaald... Beetje schuurwerk en ze zijn glad genoeg om binnen te gebruiken..of even lakken?

Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!

Geplaatst:

Allemaal goeie opties ja! Maar nee, ik wil gewoon een kant en klare tafel kopen, anders wordt het weer zo'n project, en komt dat project weer op de stapel, want ik heb al ZILJOENEN projecten in mn hoofd zitten. En voorlopig krijgt het project 'eigen bedrijfje starten' voorrang op dit soort dingen Ik hou gewoon marktplaats goed in de gaten en dan hebben we (hopelijk) vanzelf een keertje geluk!

Geplaatst:

Veel te veel werk wat op te korte tijd moet gedaan worden!

Hier thuis mijn tuin in orde brengen, dan ook nog de tuin waar de kippen zitten, daar moet ik dringend een afsluiting gaan plaatsen zodat de kippen en de ganzen niet meer aan de tuin kunnen want anders helpen ze alles naar de vaantjes.

Dan moet ik nog gaan werken in de Ardennen omdat ik mijn huis wil gaan verhuren en dat ook tiptop in orde moet zijn.

Veel te veel op te korte tijd zeg maar.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

HOE IS HET MOGELIJK. WAAROM?!?! Gaat vorig jaar m'n tablet scherm kapot.. gigantisch van gebaald en gehuild zelfs.. Maar achteraf blij hoe het opgelost was; m'n tablet moest terug voor de garantie, dus kon het scherm voor 60 eur gerepareerd worden! Scherpe deal, normaal is het al snel 120 euro.

Vannochtend begon de dag super.. Zon, vogeltjes, uitslapen, muziek.. Dus ook maar muziek tijdens het douchen. Tablet op een krukje neergelegd, nog dubbel gecheckt of hij wel stevig lag.. Sta te douchen.. Bam. En ja hoor, angst werd waarheid; tablet is er afgegeleden door de trillingen van de speaker, scherm wéér vól met barsten Doe je zo voorzichtig mogelijk met zo'n ding.. gaat 2x het scherm alsnog door min of meer dezelfde reden kapot. Beide keren tijdens het douchen met muziek.. Ben dus nu ook definitief klaar met douchen met m'n tablet in de badkamer voor muziek denk Die 120 euro boeit me nog het minst, 1 of 2 weekjes m'n tablet kwijt en 't feit dat ie weer kapot is, is vervelender. Ene moment happy met weer een heel scherm.. Vervolgens weer kapot, erger dan eerst.. Arrgh.

Geplaatst:

voor muziek in de badkamer misschien een simpele radio kopen? vocht lijkt me ook niet zo goed voor een tablet.

en een hoesje om je tablet? wij hebben zo'n stuiter vast hoesje met krasbescherming. ik laat dat ding regelmatig uit mn handen vallen

Geplaatst:

Grrr! We hebben een kastje gekregen van de bovenbuurman, zodat ik ein-de-lijk de dozen die nog in de kamer in een lelijke stelling stonden kon opbergen. Drie dagen bezig geweest om alles uit te zoeken, te sorteren, stelling af te breken, troep naar de schuur te brengen etc. Zit ik net in de woonkamer... zakt ineens de kast in! Wtf

Geplaatst:

Sorry allebei, Dennis en Mijke, maar ik lig in een deuk...

Dennis... misschien nu ook investeren in zoiets:

MP3-waterproof59371394028978.jpg

Mijke.... wel jammer van al die opruimenergie en moeite...

Geplaatst:

Brrrrrrr..... Ben ik het laatste vak in mijn moestuin aan het spitten, komt er ineens een muis uit de grond

Nu de moed verzamelen om het af te maken

Geplaatst:

En toen?

Geplaatst:

Rende meneer of mevrouw muis heel hard weg, en ikke ook

Geplaatst:

Proest!!!!!

Geplaatst:

Van het weekend toch echt een salmonella vergiftiging opgelopen door het aflebberen van rauw cakebeslag. Totale leegloop en krampen van heb ik jou daar!

Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!

Geplaatst:

Mijn moeders uitslag van het borstonderzoek was niet goed morgen naar het ziekenhuis.

aangepast door Gast

Geplaatst:

joh, sterkte!,

komt toch vaak weer goed

Geplaatst:

Sterkte! Echt naar zeg. Zal best wel goed kunnen komen zoals RobO zegt, zo was het bij mijn moeder een paar jaar terug ook raak, grote tumor met al wat uitzaaiingen, maar is gelukkig goed gekomen (ondanks het bewust kiezen voor geen chemo ). Maar toch, de gedachte blijft (in ieder geval hier in ons gezin) altijd aanwezig dat het altijd weer kan terugkeren. Ok, ook aan dat risico valt weer genoeg te doen gelukkig! Zo gezond mogelijk leven etc.

Nogmaals veel sterkte toegewenst!

Geplaatst:

Sterkte voor je moeder Angela !!

Dennis, ga je van douchen met muziek niet veel langer onder de douche staan? Zonde van het water

OT: Niks te klagen

Geplaatst:

hebah Angela dat is echt geen leuk nieuws! Veel sterkte en beterschap voor je moeder, hopelijk komt ze er weer bovenop!

In diezelfde lijn vertelde de vriendin van mijn vader me trouwens dat ze ET (ofzo? ze sprak het uit als ieetiee) heeft. Dat is een hele zeldzame variant van een ziekte die als ik het goed begreep het beste omschreven kan worden als bloedkanker. Ze slikt hier nu medicijnen voor (een soort chemo), die ze de rest van haar leven moet blijven slikken. Ze zal er nog wel last van houden (oa moeheidsklachten etc.) maar ze zal er niet aan overlijden. Behalve dan dat deze ziekte heel af en toe leukemie veroorzaakt... Ik hoop heel erg dat dat niet gebeurt!

Geplaatst:

Vreemd ,Mis ik ineens een paar berichten Misschien niet belangrijk maar het zou wel zo netjes zijn om het even te vermelden waarom ze verwijderd zijn. van het ene kan ik begrijpen dat men wat moeite had met bepaalde woorden. Maar het mijne was toch vrij onschuldig.

Geplaatst:

Pff al twee dagen hoofdpijn...

@angela sterkte met je mams

Geplaatst:

sterkte Angela, jullie gaan een spannende tijd tegemoet.

Bah hoofdpijn is niet leuk slecht geslapen ?? Te druk geweest ?? Zorgen ?

Doe maar even een stapje terug , en zorg goed voor jezelf dan komt het vast wel goed.

jij ook sterkte en beterschap

Geplaatst:

Ik klaag over door religie ingegeven censuur... waar houdt het dan op?

(dit gaat dus over de verwijderde berichten betreffende een g*v*d* in ander bericht...)

Geplaatst:

ja, dat vind ik ook wel een beetje rigoreus. Ik zou zeggen dat je aan de schrijver ervan kunt vragen of die het wil veranderen. Maar aangezien de schrijver al zelfsencuur had toegepast vind ik niet dat je er verder nog iets van kunt zeggen. Natuurlijk snap ik wel dat mensen het vervelend kunnen vinden, maargoed dat iemand iets vervelend vindt betekent natuurlijk niet automatisch dat het dan maar nooit meer moet kunnen.

Geplaatst:

@Mijke maar zeker ook anderen, er lezen ook kinderen mee. En ook het MTF heeft regels van voorgeschreven tot ongeschreven (normen en waarden). Dus los van wat jij en ik zouden vinden zijn er spelregels.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.

Geplaatst:

Maar dan nog kunnen gewoon alleen de betreffende woorden uit de post verwijderd worden toch? Hoeft niet gelijk de hele post weg!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.